Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

1404216
1404217
1404218
1404219
Let op... Verslavend!! Vooral Assen is verslavend haha

Weet ik 😉
 
Correctie, 2:03. Moest ff terug lezen.

Oeps 2:08 moet te doen zijn voor mij .
Maar we gaan het zien , 2:11 was op de gixxer waar ik nog bijna niet op gereden had, en net na bijna een jaar ziektewet ( 2 jaar geen motor gehad) operatie aan de polsen en revalideren.
En direct een seconde sneller dan met de fz1👍🏻
 
Oeps 2:08 moet te doen zijn voor mij .
Maar we gaan het zien , 2:11 was op de gixxer waar ik nog bijna niet op gereden had, en net na bijna een jaar ziektewet ( 2 jaar geen motor gehad) operatie aan de polsen en revalideren.
En direct een seconde sneller dan met de fz1👍🏻

We gaan het mee maken. Gewoon lekker rijden en dan merk je het wel.
 
@Roy "R" heb jij toevallig ervaring met een circuitdag via RSZ overdragen? Telefoonnummer op de website is niet in gebruik en mail wordt niet beantwoord.

Kwestie van mijn naam doorgeven en ze per mail op de hoogte stellen wie er dan wel komt rijden ipv mij?
 
@Roy "R" heb jij toevallig ervaring met een circuitdag via RSZ overdragen? Telefoonnummer op de website is niet in gebruik en mail wordt niet beantwoord.

Kwestie van mijn naam doorgeven en ze per mail op de hoogte stellen wie er dan wel komt rijden ipv mij?

Nee, geen ervaring mee. Maar RSZ kennende zal het geen probleem zijn. Hoe lang geleden heb je die mail verstuurd?
christiane(puntje)admiraal(apenlul)rsz(puntje)nl
 
Nee, geen ervaring mee. Maar RSZ kennende zal het geen probleem zijn. Hoe lang geleden heb je die mail verstuurd?
christiane(puntje)admiraal(apenlul)rsz(puntje)nl
Had het naar het info adres gestuurd. Hoorde via FB dat het nummer op de website niet in gebruik is. Wacht het nog wel ff af, ken RSZ niet maar als ik jou zo hoor prima organisatie dus komt vast goed.
 
Had het naar het info adres gestuurd. Hoorde via FB dat het nummer op de website niet in gebruik is. Wacht het nog wel ff af, ken RSZ niet maar als ik jou zo hoor prima organisatie dus komt vast goed.

Die word ook wel gelezen maar wellicht zitten ze in een drukke periode met auto evenementen. Soms even een herinnering sturen. Maar ik krijg altijd antwoord en overzetten is geen probleem, of jij of een ander nu rijd als het plekje maar betaald word ;)
 
Ik heb dit jaar zoveel gereden dat ik deze maand even een pauze neem met circuit rijden. Zeker omdat ik later in het jaar nog 2 circuit vakanties gepland heb. Maar nu begint het wel heel lang te duren voor het de 14e is 😁
 
Ik heb dit jaar zoveel gereden dat ik deze maand even een pauze neem met circuit rijden. Zeker omdat ik later in het jaar nog 2 circuit vakanties gepland heb. Maar nu begint het wel heel lang te duren voor het de 14e is 😁

Ik zou eigenlijk ook wel ff rust willen maar 6-9-14 juli gaan we er weer tegenaan!

Gewoon binnen een week 2x olie wisselen 😂
 
Ik heb de circuitdag verkocht. Aan de ene kant balen maar het werd allemaal heel krap.

Heb wel in de agenda staan dat ik de middag waarschijnlijk ff langskomen, kan Bart ook niet zo lang missen. :+
 
@Roy "R"

Mag je 13 & 14 juli ook support mee nemen die op de paddock mee kampeert?
M'n broertje had wel zin om ff mee te gaan en de avond ervoor een paar bier mee te drinken.
 
Ja hoor, neem maar mee. Mits die gezellig is!
Al heb ik een voorkeur voor zusjes/zussen O-)

En tent opzetten kan zeker zolang de haringen dun genoeg zijn om tussen de klinkers te rammen.
Boren word ook gedaan maar vind ik aso en verneuk je het paddock mee.
 
Volgende vragen,

Omdat bij het schakelpedaal het pennetje was afgebroken heb ik er een vervangingsexemplaar opgezet.
Echter heeft deze wat meer speling op de schakel as. Weet iemand of de losse bus in het pedaal ook los te verkrijgen is?
Kon het iig niet vinden op cmsnl.

Verder slaat mijn koelvin pas aan bij 110-112 graden, vindt ik persoonlijk redelijk laat. De temp loopt tussen aanslaan en terug koelen dan ook op naar 114-115 graden (jaja het was wel uitzonderlijk warm afgelopen dinsdag). Kon niet in mijn Haynes vinden welke waarden dit moeten zijn. Ga iig even de koelvinnen van mijn radiateur met de luchtslang door spuiten.... sowieso loopt de temperatuur binnen 3 minuten stadsverkeer bij circa 20° buitentemp snel naar de 108 toe.

Ik hoor het graag van jullie

:t

Ps, voorvork keerring blijkt tot nu toe goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan