Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Niet mee eens O. K. Het is geen soes die heb ik alleen zonder kenteken. Maar op mijn z1000 met pilot road gewoon knietjes aan de grond. Insturen gaat prima en gevoel geven ze zat. Alleen voel je wel dat je op hellingshoek monde grip hebt dat met pipower
Knietje aan de grond kan je in principe met alles, en zoals Roy het zegt is het natuurlijk persoonlijk. De een vind het prima als je de band warm moet rijden en hij anders wat zoekerig is, de ander is tevreden met en Road. Ik vind nieuw een BS T31 ook prima, alleen zelfde als met de Roads, als ze gaan slijten gaan ze ook evenredig achteruit. En dan is de lol er wel weer een keer vanaf. :)

Zo gaat de 2e week van April met de voorjaarsbeurt het voorbandje er ook onderuit, die is nog niet volledig op maar ik ben hem wel zat. :)
 
Helaas geen gixxwr voor mij nog. Kreeg kentekenbewijs binnen gister en daar stond 25kw op ipv vol vermogen. Heb de koop geannuleerd
 
1552150287544.png

Ga nu kijken bij deze motor. Niet letten op de uitlaat
 
Haha Roy heerlijk droog.

Ja toch? :P
Staat leuk in de advertentie als je meerdere dingen noemt natuurlijk ;)

Klopt😂 snap ook niet welke beurt groot of klein. Eum ligt even aan het weer. Misschien aankomende week

Kwestie van naar kilometers kijken wat hij zou moeten hebben gehad.
Ja morgen word niet zo best (vandaag ook niet trouwens :(
 
Ja toch? :P
Staat leuk in de advertentie als je meerdere dingen noemt natuurlijk ;)



Kwestie van naar kilometers kijken wat hij zou moeten hebben gehad.
Ja morgen word niet zo best (vandaag ook niet trouwens :(
Ben toch aan het werk🤓 km stand is 33k komt uit 2005
 
Terug
Bovenaan Onderaan