Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Deze week is dan eindelijk mijn soes in de rubriek Marathon motor van Moto73 verschenen!

full


full
 
Leuk artikel Eric. Goed bewaren dat nummer he!


Wanneer was jij van plan naar Zolder (Be) te gaan? Heb je een linkje?
Afhankelijk van de periode wil ik wel mee, Assen was nix.
 
Laatst bewerkt:
Leuk stuk. En ook nog eens dezelfde kleur als de mijne!

Ja, dat is toch wel de mooiste kleur, hoor! En je komt deze kleur bijna niet tegen.

Leuk artikel Eric. Goed bewaren dat nummer he!


Wanneer was jij van plan naar Zolder (Be) te gaan? Heb je een linkje?
Afhankelijk van de periode wil ik wel mee, Assen was nix.

Ik ben in april al geweest! Het artikel heeft even op zich laten wachten. Zolder is echt leuk, in totaal vijf sessies gedaan; drie onder begeleiding en twee vrij. Erg leerzaam!
 
Het is wel stil hier even voorstellen
ben Wim heb in 2013 deze Bandit gekocht met 3200 Km op de teller voor een aantrekkelijke prijs
En het voordeel was is hij heeft een riem in plaats van een ketting en er zat ook al een powercommander op.
Ik gebruik deze eigenlijk alleen met mooi weer daarnaast heb ik nog een bandit 1200 uit 2001 waar nu ruim 180000 km op staat.
Ik post nooit zoveel ik lees meer mee maar nu is het wel heel lang geleden dat iemand wat schreef
IMG_0259.JPG
 
Welkom, Wim! Een mooie Bandit heb je. Aangezien ik ieder jaar wel een kettingset verbruik, is riemaandrijving wel een uitkomst. 180000 op je andere Bandit is wel heel netjes! Ik zag vandaag net 117000 voorbij komen.
 
Welkom, Wim! Een mooie Bandit heb je. Aangezien ik ieder jaar wel een kettingset verbruik, is riemaandrijving wel een uitkomst. 180000 op je andere Bandit is wel heel netjes! Ik zag vandaag net 117000 voorbij komen.

Dank je voor het welkom en het is zeer ideaal een riem geeft ook minder herrie en de reactie op het gas is ook net iets soepeler
En hier een plaatje van de andere Bandit
IMG_3765.JPG
 
Klopt heb zelf de ketting laten vervangen door de riem puur omdat een riem schoner is en de levensduur is ook langer ik heb het laten doen door een bedrijf in Zwolle. En het onderhoud wat voor de ketting noodzakelijk is , is er nu ook niet meer.
Ik vind het ideaal
 
Dag mensen :) Ik heb sinds een maand een prachtige suzuki gsx 650 F. (foto volgt) Nou is dit weekend mijn linker spiegel afgebroken (bij de stang), ik heb inmiddels een nieuwe besteld. Mijn vraag is even, hoe demonteer ik de huidige? Moet dan de kap van de kuip eraf?

suzukithuis.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen :) Ik heb sinds een maand een prachtige suzuki gsx 650 F. (foto volgt) Nou is dit weekend mijn linker spiegel afgebroken (bij de stang), ik heb inmiddels een nieuwe besteld. Mijn vraag is even, hoe demonteer ik de huidige? Moet dan de kap van de kuip eraf?

Bekijk bijlage 1336483

Leuk! Deze kleur zie je niet zo vaak voorbij komen. Succes met de spiegel.
 
Hallo allemaal, op dit moment ben ik bezig een ander zadel te laten laten maken voor m'n gsxf, heeft er iemand, of weet er iemand waar ik nog een zadel (met voorkeur) van een 1250 kan vinden, en anders 1 van een 650?
 
hallo . mij even voorstellen mijn naam is jon en na een motoloze periode van 1.5 jaar werden de kriebels te groot
en heb me een gsx1250FA bouwjaar 2013 aangeschaft.
heb me laten vertellen dat de zadel (voorste stuk ) kan verhoogd worden iemand die weet hoe dat moet?
bedankt
grt
 
heb nog een vraag. doordat ik een een rek geplaatst heb voor zijkoffers heb ik mijn pinkers
moeten verplaatsen .
op de plaats waar ze orgineel zaten zit ik nu met 2 gaten.
is er iemand die weet of er hier specifieke afdekplaatjes voor bestaan ?
bedankt
grt
 
als je een nieuwe koffers/set koopt zijn de afdekkapjes erbij geleverd
 
Terug
Bovenaan Onderaan