Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

10 aug 2008
172
0
55
kessel /Belgie
hallo, na een ander windscherm geplaatst te hebben zou ik nu graag de lampen van mijn gsx1250fa vervangen door heldere lampen .
heb het Suzuki boekje erbij genomen en de dashbord moet verwijderd worden om aan de lampen te komen.
mijn probleem is .hoe krijg ik deze fiche los als ik de stofkap verwijder komen er een hoop draden bloot die verdwijnen in de teller
waarschijnlijk eindigen deze in een fiche maar zie alleen de draden en daar durf ik niet aan te trekken.
wat doe ik verkeerd? wie kan me helpen
alvast bedankt

_SveN_

Die hard MF'er
4 feb 2005
625
88
Wereldburger
2 weken geleden een GSX 650F ABS uit 2013 aangeschaft. Van 2e eigenaar en voorzien van een kofferset in kleur en Akrapovic uitlaat. :)
Erg mooie motor moet ik zeggen en rijdt heerlijk!
Het enige "probleem" is het gewicht van dat apparaat...250kg...dat is best wat. Met rijden is het natuurijk moet zo'n issue, maar met verplaatsen is het beetje lastig...haha. Dus nog even afwachten of het een blijvertje is.

En natuurlijk ook even een fotootje. ;)

20181225_114631.jpg

Laatst bewerkt:

_SveN_

Die hard MF'er
4 feb 2005
625
88
Wereldburger
Ik voel ik de ketting een soort vaste schakel zitten, tikje tijdens het rollen/rijden..
Kan ik dit zelf verhelpen of is een nieuwe ketting met nieuwe tandwielen het meest slim?

Enig idee wat hier de kosten van zijn? Of zijn hier soms mensen die dit voor mij willen/kunnen doen? Uiteraard tegen een vergoeding. :+

_SveN_

Die hard MF'er
4 feb 2005
625
88
Wereldburger
Zie Kettingset

Kosten vallen wel mee. Zelf doen ook. Tenzij je de ketting zelf niet kunt klinken. Dan moet je het tooltje erbij bestellen.
Thanks. Kosten ansich voor de ketting en tandwielen vallen inderdaad wel mee, maar heb nog nooit zelf een ketting en tandwielen vervangen en ik vind het toch wel een fijn idee als iemand het doet die het al vaker met succes heeft gedaan. Dit gezien het een vrij essentieel onderdeel van de motor is...haha
Vandaar ook de tweede vraag erbij of iemand bereid is dit voor me te doen. O-)