Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Heeft er iemand een tip voor een goed passende tanktas voor de gsx1250?
SW-Motech tankring met bijbehorende tas.
Veel mogelijkheden in maten van de tassen.
Geen krassen op de Tank, ideaal mee te nemen ergens naar toe, en nog redelijk tot goed waterdicht ook
(zonder het regen condoompie).

Heb zelf de Daypack voor de plezier trippies en de Sportpack voor ww verkeer..
 
Als iemand interesse heeft, ik heb nog steeds een middenbok, Haynes-handleiding en wat spullen voor 650F.
Wat heb je verder aan spulletjes liggen dan?
Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoorO-)
Zelf namelijk al een WPL HB en bokkie van de 650F, en het originele zadel
(zit nu een 1250 zadel op)
 
Wie?

Al maanden is hier niemand geweest, vandaag ben ik er. Met een vraag.

Mn Bandit 1250 SA, daar heb ik mn remklauwen van gereviseerd.
Nu zie ik tot mijn verbazing , Jawel, dat de remleiding van de voorvork niet enkel naar mijn 2 klauwen aan de voorkant gaan, maar ook naar achteren.
Ik kwam daar achter toen ik de leiding aan het ontluchten was en het wel heeeeeeel erg lang duurde en ik op onderzoek ben gegaan.
Niet naar de achterrem in ieder geval, die staat op zichzelf.
1688746690347.png


Zie onderstaand plaatje. Wat is de bedoeling van het naar achteren lopen van de remleiding, wie kan mij dat vertellen?

1688746690347.png

Het loopt
 
Ah, is dat het.

Logisch eigenlijk dat de ABS meedoet , maar ik had er even geen rekening mee gehouden :-(

Nu snap ik waarom het zo slecht te ontluchten is. Morgen maar weer eens oppakken.

Thx voor de Tip Marc.
 
Ik doe vooral met dit soort systemen de remklauwen helemaal vol met vloeistof voordat ik de zuigers er in doe.
Bij het er in drukken van de zuigers het deksel van het reservoir er af en drukken tot het niveau in het bakje staat. Daarna remblokken en al monteren. Ontluchten is dan al zo goed als klaar met heel zelden een minimaal belletje. Opvullen tot juiste niveau en klaar.
 
Ik heb de zuigers er gewoon in gedrukt en ja, klauwen vol met lucht dus.
Al zie ik niet helemaal voor mij hoe ik dat op jouw manier moet doen, dan lekt er bij het inbrengen
van de zuigers hier en daar toch wel olie uit. Ben dus zeer benieuwd hoe ik dat moet zien.

Bij een volgende revisie zal ik de klauwen iig niet vol lucht bevestigen, spaart tijd en emoties O-)
 
Hallo, is er nog iemand in dit topic? Ik ben op zoek naar het wphb voor een Bandit 1250. Heeft iemand hier nog een werkende link?
 
Terug
Bovenaan Onderaan