Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR *deel 11*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een kort stukje gemaakt met Movie Maker zonder te verkleinen.

Ha, zaterdag avond, film avond. Ik zal ff chips en bier pakken .

Op zich een mooi filmpje toch. Niets mis mee. Alleen die sneeuw mag hier wel wegblijven . Oke, een klein beetje zodat die kleine voor het eerst in zijn leven sneeuw ziet en zich kan laten rondtrekken op de slee door vaders.

Laatst bewerkt:
Is dat eten, of eten smeren ?

De kleine zal het wel niet van een vreemde geleerd hebben.

Is dat eten, of eten smeren ?

De kleine zal het wel niet van een vreemde geleerd hebben.

Ik eet heel beschaafd overigens maar dit ventje moet het nog leren om met de vork of lepel te eten. Oog/handcoördinatie is op deze leeftijd nog niet optimaal dus er gaat wel eens iets mis. Dit was de eerste keer zelf zijn chocolade toetje eten. Ook gelijk de laatste keer want hij mag geen chocolade meer sinds vrijdag. Dokter constateerde een chocolade allergie en terwijl hij dat net zo lekker vind. Maar genoeg off topic.

Die film ziet er beter uit,ik had t zelfde probleem met inkorten, oplossing gewoon niet te lange filmpjes uploaden. Te lange films lukt niet op Y-T

Aaah dat is wel super niet tof van de dokter (en van de allergie) Vervelend, gelukkig wisselen ze op deze leeftijd nog snel qua smaken, als ik mijn neefjes zie althans

Mn jongste neefje van zelfde leeftijd zo'n beetje laatste geholpen met PASTHAAA te eten, he-le-maal onder, prachtig!

Bij de Karwei ff afdekfolie kopen en tegen de muren, plafond en vloer plakken. Helpt echt

Bij de Karwei ff afdekfolie kopen en tegen de muren, plafond en vloer plakken. Helpt echt

Ghehehe. Gelukkig niet mijn huis En hij smeert vooral zichzelf onder, mag pas van tafel (lees uit de stoel) als er een grondige reiniging langs is geweest enzo

Zelf zit je ook onder maar ach die ene keer in de week vind ik het prachtig met die ventjes

Over niet al te veel weken loopt er als het goed is ook een Kiwi Jr. rond...dan hoor ik zulke smeer verhalen liever niet

We zijn nu vooral druk met de kinderkamer - custom kiwi-logo's ontwerpen en zagen

Over niet al te veel weken loopt er als het goed is ook een Kiwi Jr. rond...dan hoor ik zulke smeer verhalen liever niet

We zijn nu vooral druk met de kinderkamer - custom kiwi-logo's ontwerpen en zagen
Aha, jij was dat dus. Vroeg vele pagina's terug wanneer die kleine geboren zou worden. Wanneer is je vrouw uitgerekend?

Staat je nog vele leuke momenten te wachten. En je wilt echt nooit weer anders.

Aha, jij was dat dus. Vroeg vele pagina's terug wanneer die kleine geboren zou worden. Wanneer is je vrouw uitgerekend?

Staat je nog vele leuke momenten te wachten. En je wilt echt nooit weer anders.
Ze is nu iets over de helft, dus juni. Klinkt nog ver weg, maar met de komst van de kleine willen wij nog nét even alles in huis aanpakken: nieuwe meterkast (af), alle elektra in huis vervangen (50% af), nieuwe keuken (order geplaatst), nieuw thuiskantoor (af), traprenovatie...en natuurlijk een kinderkamer(90% af).

En geen idee hoe het gaat bevallen, there's no way back Collega's met kids hebben het er continu over: 'als je eenmaal kids hebt, vergeet dan je andere hobbies maar, verkoop die motor maar'

Laatst bewerkt:

Zeiden ze ook tegen mij. Mijn leven zou drastisch veranderen. Valt mee. En dat motor verkopen, ja, kijk maar naar mij. Nee, hoor. Ik koos er zelf voor om thuis te blijven vanwege het kindje en dat de motor dus het hele jaar stil kwam te staan. Dat was wel 1 van de redenen van verkoop want het is zonde voor zo'n fiets om stil te laten staan en de andere reden was ik wilde graag iets met meer koppel en iets ouder. Vind oldskool looks heel mooi om te zien. Sommigen verklaren me voor gek dat ik van een moderne injectie fiets naar een oude carb fiets ga. Gsr is echt een top fiets en heb veel plezier gehad met dat ding maar liep al een tijd te twijfelen wat ik ging doen in 2014.

Laatst bewerkt:
Mijn GSR staat ook eigenlijk te veel stil

En ik zal je zeker niet voor gek verklaren qua smaak...
Heb zelf ook een 1989 GS450E gehad, heb nu nog een 1986 CB450N er naast, heb proefgereden op een 1985 GSX550, 1986 CBX750 en droom nog van iets moois als dit:
(katana 750 met klap-koplamp).

Laatst bewerkt:
Weer genoeg sneeuw hier. Vannacht al 20 cm en nog steeds ligte sneeuwval. Filmpjes zullen vandaag dus wel tegenvallen.

Goed beeld op het filmpje Erwin
@kinderen verhaal, vooral van de mooie momenten genieten ze gaan heel snel
Af en toe realiseren wat een mazzel je hebt dat alles erop en eraan zit en ze gezond zijn, niet iedereen heeft dat geluk En ruimte voor hobby's blijft er altijd wel hoor Af en toe wat tijd voor jezelf is niet egoïstisch, het houdt je gezond

Dat je kids gezond zijn is echt een rijkdom. En tijd voor jezelf hebben is ook lekker, ging ook af en toe ook ff met de auto weg. Mountainbike achterop en dan naar het bos. Even lekker crossen.

@Kiwi: Doe Katana 750 is wel heel erg lekker . Kost een fortuin als je er al 1 kunt bemachtigen in een goede staat. Of je moet een brik kopen en zo handig zijn om hem zelf te restaureren.

waarom de motor weg als je kinderen hebt er zijn toch ook kinderzitjes sneller pa sneller!!

De GSR is mijn kindje en die krijgt vanzelf later n grote broer op 4 wielen!

Tot zover mijn eigen kinder avontuur

De GSR is mijn kindje en die krijgt vanzelf later n grote broer op 4 wielen!

Tot zover mijn eigen kinder avontuur

Ja, nu weer ontopic. (wordt door sommigen niet gewaardeerd )

Iemand nog plannen om iets aan zijn gisser te veranderen qua accessoires?

Status
Niet open voor verdere reacties.