Heb een toevallig een foto?Ik vind de arrow uitlaat welke bij de street extreme is geleverd destijds wel een mooi exemplaar. Bij mij zitten er ook 2 op.
Op de vorige pagina staHeb een toevallig een foto?
Op de vorige pagina staat mijn motor meerdere malen en is de uitlaat ook te zien. Maar bij deze nog een foto. Dit is na de poetsbeurt. Ik had toch beloofd nog een plaatje te posten.Heb een toevallig een foto?
Oh Nice, ik heb de Carbon versie…@nTaan Mooie fiets!
Keuze is gevallen op de Mivv GP RVS black, post binnenkort wel ff een foto.
Ziet er goed uit man!Vandaag een ritje met de gsr750 met het dorpje doel als doel. Hier wat plaatjes
Heb ik nooit gemerkt dus ik denk niet dat dat normaal is. Hij hoort lineair op te trekkenZiet er goed uit man!
Even wat anders: vandaag heb ik een rondje gereden, maar ik kreeg de indruk dat er iets geks aan de hand was. Als ik gas geef en kom bij 5000rpm, dan krijg ik ineens een turbogat gevoel en krijg ik een dauw vooruit. Ik kan mij niet herinneren dat dit voorheen ook was… iemand hetzelfde met zijn GSR750? Of denken jullie dat ik er mee naar de garage moet? Het zit me niet lekker, maar verder heb ik niet het idee dat er iets mee aan de hand is.