Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Suzuki GSR 750 deel 1

Welke hoogte risers heb je dan, met de 60mm heb je idd problemen met je kabels (weet uit ervaring).
Met de 42mm moet het lukken, het stuur iets meer kantelen.

Hallo, misschien een domme vraag.
Weet iemand hoe ik de originele spiegels er op de meest efficiënte manier kan af halen?

Bedankt.

rubbertje omhoog en nu omgekeerd er afhalen dus rechts om = los en links om vast , voor de linker spiegel atans . pak een steeksleutel meer heb je niet nodig

Laatst bewerkt:
kan ik dat rubbertje gewoon omhoog schuiven of zit dat vrij vast

Hey allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Albert en woon in Almere. Ik heb de knoop doorgehakt en een GSR 750 in bestelling gezet. Het is niet geheel vreemd voor mijn daar mijn vorige motor een GSXR 750 W was. Super om op dit GSR forum te lezen hoe mensen zo enthousiast zijn over de GSR. Ook leuke ideetjes staan er op dit forum dus ik ga hier veel plezier beleven. Dit was dan de korte voorstelronde. Greetz Albert.

Meh waarom kopen mensen toch nieuw als die na 2 jaar al 3500 afschrijft
terwijl ik er 1 in nieuwstaat te koop heb staan

even goed welkom Albert

Laatst bewerkt:

Welkom op dit forum, Albert.
Veel leesplezier en je mag alles vragen (en foto's plaatsen).

Meh waarom kopen mensen toch nieuw als die na 2 jaar al 3500 afschrijft
terwijl ik er 1 in nieuwstaat te koop heb staan

even goed welkom Albert

Ik zou gewoon geen slapende honden wakker maken wees blij dat iemand anders de afschrijving voor je betaalt

ik heb daar ook best een deel van betaald helaas deze motor schrijft echt achterlijk snel af

Laatst bewerkt:
Maar weer eens wat gsr plaatjes posten
Deze mooie metallic black versie maken ze niet meer

Laatst bewerkt:
Even een vraagje. Heeft iemand ervaring met een Mivv Suono Carbon. Zo te horen op Youtube een mooi geluid, maar is hij niet te luid? Hij heeft wel een EG typegoedkeuring.

mocht je interesse hebben ik heb nog een Delkevic carbon liggen 1000 km oud
met db killer er bij , mooi diep geluid. En youtube is nooit te vergelijken met echt

deze gaat het om Delkevic UK Limited

ook heb ik nog een 3 delige valblokken set liggen , zonder aanpassingen te monteren
de kern van de voorvork beschermer is goud past dus mooi bij de vork

Laatst bewerkt:

No hard feelings maar vind achterkant net even te..