Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je nog nooit een GSR bbq hebt meegemaakt is nu je kans :Y
Moet helaas zelf werken, maar kan het iedereen aanraden.
Stuur een pm naar Kwark88 en ga genieten :t
 
Heeft er iemand toevallig nog een katalysator liggen van de GSR waar hij niets mee doet?

De BBQ zit er voor mij helaas dit jaar niet in, druk druk druk. Wellicht volgende editie :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Ik ben nu alweer 2 jaar in het bezit van mijn prachtige GSR en vond het wel eens tijd worden om met andere GSR liefhebbers in contact te komen. Vandaar nu ook mijn registratie op MF!

De afgelopen jaren heb ik dit topic al meerdere malen voorbij zien komen bij het zoeken naar antwoorden op de vragen die ik destijds had mbt de GSR, dus was dit de logische volgende stap. :)

Mijn fiets is van 2008 en er staan ondertussen zo'n 24k km's op. Sinds ik hem heb, heb ik een aantal cosmetische dingen veranderd:

- Nieuwe spiegels
- Velgstriping
- Nieuwe hevels en grips
- Nieuwe stuurgewichten
- Projector retrofit in koplamp

In de toekomst wil ik eigenlijk nog wel wat meer zaken gaan oppakken en wat meer sleutelwerk en onderhoud zelf gaan verrichten. Maar dat moet met een beetje hulp van de experts hier wel gaan lukken denk ik! :}

Tot slot nog wat foto's van een tijdje terug:

24pmfy8.jpg

sl2smx.jpg

2ylvapw.jpg

v33pyh.jpg

Alle foto's zijn nog met de originele koplamp en hevels en grips die er op zaten. Mocht er interesse zijn in foto's van de nieuwe koplamp en hevels en grips dan wil ik die natuurlijk best even maken! :t

Edit:

Hevels
2nsgmb.jpg

Koplamp
1oaxkh.jpg

1zf6e68.jpg

2qkl17d.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sleutelen kan je zaterdag bij de Mart GSR BBQ oefenen.

Weet je het gereedschap setje van de GSR te vinden? Dan kan je gelijk met les 2 beginnen.
 
Sleutelen kan je zaterdag bij de Mart GSR BBQ oefenen.

Weet je het gereedschap setje van de GSR te vinden? Dan kan je gelijk met les 2 beginnen.

Helaas gaat het me zaterdag niet lukken om te BBQen '( Had er wel zin in gehad :Y

Gereedschapsetje weet ik wel te vinden ja, die ligt in de garage, aangezien op die plek nu de ballast van de koplamp zit...
 
Hallo allemaal!

Ik ben nu alweer 2 jaar in het bezit van mijn prachtige GSR en vond het wel eens tijd worden om met andere GSR liefhebbers in contact te komen. Vandaar nu ook mijn registratie op MF!

De afgelopen jaren heb ik dit topic al meerdere malen voorbij zien komen bij het zoeken naar antwoorden op de vragen die ik destijds had mbt de GSR, dus was dit de logische volgende stap. :)

Mijn fiets is van 2008 en er staan ondertussen zo'n 24k km's op. Sinds ik hem heb, heb ik een aantal cosmetische dingen veranderd:

- Nieuwe spiegels
- Velgstriping
- Nieuwe hevels en grips
- Nieuwe stuurgewichten
- Projector retrofit in koplamp

In de toekomst wil ik eigenlijk nog wel wat meer zaken gaan oppakken en wat meer sleutelwerk en onderhoud zelf gaan verrichten. Maar dat moet met een beetje hulp van de experts hier wel gaan lukken denk ik! :}

Tot slot nog wat foto's van een tijdje terug:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle foto's zijn nog met de originele koplamp en hevels en grips die er op zaten. Mocht er interesse zijn in foto's van de nieuwe koplamp en hevels en grips dan wil ik die natuurlijk best even maken! :t

*O* :W
full


Meer plaatjes mag altijd :Y
Plek voor je ballast, grappig...niet aan gedacht toen ik nog met xenon reed.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Weet iemand of je de shock van een gsxr600 of gsxr750 onder de gsr600 kunt plaatsen?

Deze zelfde vraag heb ik eigenlijk voor de rempartij aan de voorzijde, kunnen rempomp, remklauwen vervangen worden door het materiaal uit de gsxr lijn?
 
Hallo allemaal.

Ik heb al weer een tijdje niks gepost (Wel alles gelezen afgelopen maanden)

Helaas ruil ik mijn GSR binnenkort in. Ik heb een Honda XL 700 transalp gekocht. Dit vooral omdat ik wat last kreeg van de kniehoek op de GSR en ik merkte dat ik voornamelijk laag in de toeren bleef en iets meer een 2 cilinder rijder ben.

Die van mij komt weer te koop te staan bij Wildeman motoren in Zwolle met alle opties en extra's erop. De originele handels en het originele stuur lever ik mee zodat die tijdens verkoop erbij geleverd kunnen worden.

Wie weet zien we elkaar nog eens rijden!!

Groetjes Theo.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Weet iemand of je de shock van een gsxr600 of gsxr750 onder de gsr600 kunt plaatsen?

Deze zelfde vraag heb ik eigenlijk voor de rempartij aan de voorzijde, kunnen rempomp, remklauwen vervangen worden door het materiaal uit de gsxr lijn?

Geen idee, vermoedelijk is veel wel hetzelfde...
Ff checken op onderdeelnummer.
 
Hallo allemaal.

Ik heb al weer een tijdje niks gepost (Wel alles gelezen afgelopen maanden)

Helaas ruil ik mijn GSR binnenkort in. Ik heb een Honda XL 700 transalp gekocht. Dit vooral omdat ik wat last kreeg van de kniehoek op de GSR en ik merkte dat ik voornamelijk laag in de toeren bleef en iets meer een 2 cilinder rijder ben.

Die van mij komt weer te koop te staan bij Wildeman motoren in Zwolle met alle opties en extra's erop. De originele handels en het originele stuur lever ik mee zodat die tijdens verkoop erbij geleverd kunnen worden.

Wie weet zien we elkaar nog eens rijden!!

Groetjes Theo.

-O- Jammer Theo... Hoop dat je veel plezier hebt op Transalp :]
:W
 
Laatst bewerkt:
Hi heeft iemand een powercommander ingebouwd en wat zijn de ervaringen?

Mocht iemand zijn powercommander willen verkopen, stuur me dan even een pb.

Zijn er ook mensen die hun voorvork hebben laten aanpassen en afstellen? Ik heb me een Wilbers shock gekocht maar wil de voorkant eventueel ook laten verbeteren. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Hi heeft iemand een powercommander ingebouwd en wat zijn de ervaringen?

Mocht iemand zijn powercommander willen verkopen, stuur me dan even een pb.

Zijn er ook mensen die hun voorvork hebben laten aanpassen en afstellen? Ik heb me een Wilbers shock gekocht maar wil de voorkant eventueel ook laten verbeteren. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Zelf heb ik een hyperpro streetbox eronder gezet. Dus andere voorvork vering en achter achtershock plus veer. Ben er super tevreden over en zeker een aanrader. Gelijk een hele andere fiets.
 
Ik heb me een Wilbers shock gekocht en ben nu aan het overwegen om hem de voorkant ook te laten aanpakken en hem dan volledig te laten afstellen bij HK, daar hoor ik goede verhalen over en ze zijn Wilbers dealer.
Op zich rijdt de motor zo ook goed alleen net dat laatste stukje stabiliteit mist bij het schuin gaan.

Ik vroeg me af of een gsxr600 of gsx750 powercommander ook zou passen, heb eens gelezen dat dit kon met een andere mapping uiteraard, maar dat de connectors wel gelijk zijn, weet iemand dit?
 
Gereedschapsetje weet ik wel te vinden ja, die ligt in de garage, aangezien op die plek nu de ballast van de koplamp zit...

Maar nu kan je niet sleutelen onderweg. Ik heb hem achter de linker voorkap zitten. Achter de richtingaanwijzer zeg maar.
 
Maar nu kan je niet sleutelen onderweg. Ik heb hem achter de linker voorkap zitten. Achter de richtingaanwijzer zeg maar.

Daar had ik hem ook zitten voordat ik mijn koplamp had omgebouwd naar een projector, maar vond hem daar niet echt lekker zitten...
Voor het gereedschap zoek ik nog een ander plekje op :t

@0569, mooi filmpje inderdaad! Ik houd me zeker aanbevolen voor een volgende editie :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan