Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja je zou toch denken van wel. Waar kan ik er meer over de meet up vinden?

Een paar pagina's terug, en hier nog een keer ;)

Beste GSR rijders,

Voor wie het leuk vind, zondag 7 april 2019 gaan we gezellig ontmoeten, een rondje rijden en een hapje eten.
We verzamelen tussen 12.30 en 13.00 bij:
Esso
Randweg 2
3931 NH Woudenberg

Mocht je niet kunnen of willen meerijden met een leuke route rond Woudenberg kun je altijd tussen 15.30 en 16.00 aanschuiven bij:
Pannenkoekenhuis Bergzicht
Doornseweg 23
3931 MH Woudenberg

Ik hoop zoveel mogelijk van jullie te zien.

:W Roel(eey)
 
Het heeft even geduurd maar ik heb de origine verpakking gevonden van mijn Yoshimura DB killers.
Dit zijn de bestelnummers (voor links en rechts apart bestellen):
29-138-138-4326R
29-138-138-4326L

Dit zijn wel de bestelnummers voor de “originele” GSR Yoshimura’s, ik weet niet of ze op de Tri-Ovals passen.
Had een foto willen plaatsen van mijn type maar ben niet zo handig daarin.....
 
Onder het tekst vak waar je typt staat een knop om foto's toe te voegen (op de mobiele versie van mf)
 
Het heeft even geduurd maar ik heb de origine verpakking gevonden van mijn Yoshimura DB killers.
Dit zijn de bestelnummers (voor links en rechts apart bestellen):
29-138-138-4326R
29-138-138-4326L

Dit zijn wel de bestelnummers voor de “originele” GSR Yoshimura’s, ik weet niet of ze op de Tri-Ovals passen.
Had een foto willen plaatsen van mijn type maar ben niet zo handig daarin.....
Jij hebt de originele, ronde versie iig.
 
Op weg naar huis de eerste GSR 600 zien rijden die niet van mij was. Zag er mooi uit, met rode accenten :t
 
Op weg naar huis de eerste GSR 600 zien rijden die niet van mij was. Zag er mooi uit, met rode accenten :t

Vind zelf de GSR met rood inderdaad ook mooi staan.:Y

Alvast vooruit kijkend naar a.s. zondag: wie wil er vanuit het zuidwesten ergens meeten om richting Woudenberg te rijden?
 
En nog een keer. :]:]:]
Een paar pagina's terug, en hier nog een keer ;)

Beste GSR rijders,

Voor wie het leuk vind, zondag 7 april 2019 gaan we gezellig ontmoeten, een rondje rijden en een hapje eten.
We verzamelen tussen 12.30 en 13.00 bij:
Esso
Randweg 2
3931 NH Woudenberg

Mocht je niet kunnen of willen meerijden met een leuke route rond Woudenberg kun je altijd tussen 15.30 en 16.00 aanschuiven bij:
Pannenkoekenhuis Bergzicht
Doornseweg 23
3931 MH Woudenberg

Ik hoop zoveel mogelijk van jullie te zien.

:W Roel(eey)
 
Vind zelf de GSR met rood inderdaad ook mooi staan.:Y

Alvast vooruit kijkend naar a.s. zondag: wie wil er vanuit het zuidwesten ergens meeten om richting Woudenberg te rijden?
Ik heb eergisteren een aanrijding gehad met de auto (werd effe van links gebeukt op een kruising) en heb nu dus flinke pijn in mn nek en rug... Vanmiddag ga ik even een rondje proberen te rijden op de gsr om te kijken of ik zaterdag vol kan houden. Hoop dat ik zaterdag mee kan rijden!! Ik hou je op de hoogte mr Heer.
 
Ik heb eergisteren een aanrijding gehad met de auto (werd effe van links gebeukt op een kruising) en heb nu dus flinke pijn in mn nek en rug... Vanmiddag ga ik even een rondje proberen te rijden op de gsr om te kijken of ik zaterdag vol kan houden. Hoop dat ik zaterdag mee kan rijden!! Ik hou je op de hoogte mr Heer.

Ai, dat is niet zo best! Sterkte ermee in ieder geval en dan hoor ik wel of het zondag gaat lukken! :t
 
Ik heb eergisteren een aanrijding gehad met de auto (werd effe van links gebeukt op een kruising) en heb nu dus flinke pijn in mn nek en rug... Vanmiddag ga ik even een rondje proberen te rijden op de gsr om te kijken of ik zaterdag vol kan houden. Hoop dat ik zaterdag mee kan rijden!! Ik hou je op de hoogte mr Heer.

:( Lummel/Trut die automobilist(e).
Gelukkig geen ernstig letsel*O*
Hoop dat je er zondag bij kunt zijn :]

:$ Ik kom zondag niet op de GSR........
 
Misschien @Bar-E , maar weet niet of hij dit nog optijd leest.

Gelezen! Check.

Sterkte dnDave, hoe ben je er nu aan toe?

Ik ben nog wel van plan om even aan te komen, moet alleen weer om 15:00 in Dordrecht zijn.
Mijn plan is om 11:45 bij Starbucks Meerkerk te zijn en om 12:00 door te rijden naar Woudenberg.
Als we op tijd vertrekken kan ik nog een uurtje meetuffen en rond 14:00 terug rijden naar Dordt.
Laat maar weten als je wil aanhaken in Meerkerk.
 
Word mooi weer ja zondag!
Ik kom super lullig met de scootah...of misschien zelfs de fiets als ik me goed genoeg voel. Pokke griep koorts snot troep bagger...'(:r
 
Gelezen! Check.

Sterkte dnDave, hoe ben je er nu aan toe?

Ik ben nog wel van plan om even aan te komen, moet alleen weer om 15:00 in Dordrecht zijn.
Mijn plan is om 11:45 bij Starbucks Meerkerk te zijn en om 12:00 door te rijden naar Woudenberg.
Als we op tijd vertrekken kan ik nog een uurtje meetuffen en rond 14:00 terug rijden naar Dordt.
Laat maar weten als je wil aanhaken in Meerkerk.

Klinkt goed @Bar-E

@dnDeef al genoeg hersteld om mee te rijden morgen?
 
Laatst bewerkt:
goedenavond gsr liefhebbers,

even voorstellen,
ik heb 2 maanden geleden mijn motorrijbewijs gehaald en sinds vorige maand trotse bezitter van een GSR 600 uit 2010 met GPR Ghost!
ongeveer 1000 km mee rond gereden en bevalt tot nu toe echt super goed:t

groetjes
fullsizeoutput_365.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan