Suzuki GS500 Topic #15: Rijden samen deze zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
WOW :X , wij zijn gelukkig wel veilig thuis gekomen...
Jammer van de schade aan pak en motor, zijn er nog wel wat onderdelen te krijgen voor die vfr?
Waar is de foto genomen...?

afgezien daarvan was het wel leuk om een keer samen gereden te hebben :]

Goos&Lydia
 
WOW :X , wij zijn gelukkig wel veilig thuis gekomen...
Jammer van de schade aan pak en motor, zijn er nog wel wat onderdelen te krijgen voor die vfr?
Waar is de foto genomen...?

afgezien daarvan was het wel leuk om een keer samen gereden te hebben :]

Goos&Lydia
De Steeg...

GS ritje was nog ruim 190km totaal trouwens, vanaf arnhem.
 
Jammer jongen. Ik begrijp dat de schade anderszijds valt te overzien.
Dit is dus de reden waarom ik mijn motor nooit uitleen. kut voor degene die erop zit en kut voor de eigenaar.

Maar gebeurd is gebeurd. Gelukkig is Beunkoe nog in 1 stuk. ;)
 
beunkoe: zonde joh! Kan gebeuren natuurlijk. Jammer maar helaas.

Wil je de foto van mij die ik van de week in het topic heb geplaatst even in de op zetten?
 
Zo, Dré is sinds een paar uur weer terug van 4 dagen Sauerland. 2000 kilometer met supermooi weer gestuurd :]

Uit het vorige topic:

Zoals beloofd hierbij een aantal foto's van mijn nieuwe aanwinst.


Een Suzuki GS 500 uit 1992:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ga nu even :]

Groetjes J4ntje

Das een hele aparte GS :Y

ff actie foto van vanavond:
[afbeelding]

Dre: mag deze in de OP?

Ik ben geen Op-bijwerker meer :N

Ik kan hem op verzoek wel uploaden naar de site waar ik alle foto's opgooi, en de vernieuwde OP mailen naar Vuile Beunkoe...

Uit het huidige topic:

GIL!!!! je hebt zowel mij als me project verwijderd ! :P verder: Mooie OP. kunnen we er weer 2500 posts tegen aan.

Dezelfde als de vorige :')

Mag ik ook in de OP?

Harie29

GS500 2002
15 tandwiel ipv 16
staalflexremleiding vóór
progressieve voorvering
iridium bougies[afbeelding]

Welkom in dit topic :W



Die foto kwam ik ook al tegen in het Rotterdam-topic :X
 
Laatst bewerkt:
Ik begin ondertussen bang te worden dat er toch iets echt niet goed zit.. gister hebben we d'r uiteindelijk wel aan de praat gekregen met aanduwen.. eerste paar poging niks maar uiteindelijk liep ze wel stationair maar weer heel onrustig.. en zodra ik het gas aan raak stopt ze d'r mee..
Deze week maar even de carbs eruit halen kijken of daar wat te vinden is, en misschien dat de vorige eigenaar de nokkenas net niet goed heeft gemonteerd?? (geen idee of dat een oorzaak kan zijn van mn probleem) en anders weet ik het ook niet meer..
 
mijne zou ook nog even staan als ik op me spullen zou wachten. helaas word het pas 22juni verstuurd zoals het nu gepland staat dus ik zet hem morgen maar weer in elkaar.
 
Nu heb ik pas kort mijn Gs500 uit 1992 zo kort dat ik nog geen tank heb leeg gereden.
Nu staat er binnenkort al een flinke rit op de planning naar het buitenland,
nu vroeg ik me af hoeveel km rij je gemiddeld op een tank?Gezien er geen bezinemeter op zit.
En hoeveel olie verbruikt hij gemiddeld?
 
Nu heb ik pas kort mijn Gs500 uit 1992 zo kort dat ik nog geen tank heb leeg gereden.
Nu staat er binnenkort al een flinke rit op de planning naar het buitenland,
nu vroeg ik me af hoeveel km rij je gemiddeld op een tank?Gezien er geen bezinemeter op zit.
En hoeveel olie verbruikt hij gemiddeld?

Je rijdt ongeveer 250 ~ 280 km op een tank, alleen hou het veilig en tank gewoon elke 200 km. Olieverbruik varieert nogal, ik zit ergens rond 1/4 /1/2 per 1000 km, gewoon regelmatig checke en een bussie vet meeneme :)
 
ik rij altijd tot me reserve dan weet ik dat ik nog 1/3 kan rijden. rij ik een dag rustig 300 km op me normale tank dan kan ik tot de 400 tot ik de laatste druppel gehad heb. normaals tussen de 230 en de 270. en in Kroatië al eens de 350 gehaald. en toen stond het zweet in me naad. aangezien er nergens een mens te zien was. maar gelukkig stond hij nog op zijn gewone tank en kon ik na 15 min rustig overschakelen op zijn reserve om na 30 km te tanken.
 
Feauteaux voor in de OP:

image0001q.jpg


8-)
 
Zoals jullie kunnen zien ga ik de OP wat veranderen. Grotere foto's, en alleen van mensen die met enige regelmaat hier posten ;) :) Poets je GS, en zorg voor een mooie / leuke foto. Upload hem en stuur mij de link, dan zorg ik dat je in de vernieuwde OP komt te staan! :D
 
was dat een optioneel bij de gs? heb ik nooit in de brochure zien staan. alarm lichten en herriepijp en wat opleuk spullen stonden ertussen. maar een paar gridmutsen stond er niet bij.
 
Ik ga mijn GS 'ALWEER' in elkaar zetten, zal hem gaan poetsen en er een picje van schieten!
Benzine kraan onderop de tank is kapot. Ik heb een nieuwe kraan besteld. Als deze binnen is dan kan het weer allemaal in elkaar!
 
hallo,

ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een GS 500. :D

GroteFoto-I4MKLBMZ.jpg


Nou wilde ik mijn uitlaat een beetje opknappen omdat deze er een beetje roestig uitziet. heeft iemand een paar tips hoe ik dit het beste kan doen??
 
Laatst bewerkt:
RVS uitlaatbochten? :+


Mijne 1000km geleden nog gespoten met hittebestendige lak, ligt ze er alweer af..(en dit keer met een gaatje in de uitlaat, maakt wel genoeg lawaai nu..) -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan