Suzuki GS500 Topic #15: Rijden samen deze zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens, sinds vandaag heeft de GS er een broertje bij :) Dit was zon buitenkans dat ik hem niet kon laten staan.

DSC05659.jpg


DSC05655.jpg


DSC05651.jpg


DSC05627.jpg


Ik denk dat ik nu langzaam aan moet gaan kijken dat de GS er uit gaat. Wil hem nog even netjes maken, dus zadeldek vervangen, keerringen, en dan kan hij eigenlijk wel naar een nieuwe eigenaar :)

Zijn er liefhebbers voor de Bandit achtervelg? Inc Pilot Power 150/55/17? Ik monteer denk ik de originele velg terug. Richtprijs, 100 euro. Zit denk ik nog wel 3mm profiel op de band. Misschien dat ik de voorband er ook nog bij kan doen, maar zoveel profiel zit daar niet meer op. Denk nog 2000 km en dan is t wel aan de slijtnok.

Combo rijd heerlijk!

GS zelf zal denk ik een vraagprijs van 650 euro krijgen (dan is hij technisch goed!).
 
Laatst bewerkt:
Pfoe... heb je even ? :P

Is imo een perfecte opvolger van de GS. Niet zo lomp als een TL1000, RSV, ook niet zo duur btw. Verbruik is heel wat beter, en ik vind het frame en alles gewoon erg mooi. Dit ding is zo praktisch, komt meteen op gang, echt heerlijk. Kan weer even vooruit :P

De aanschaf stond nog helemaal niet op het programma, sterker nog vorige week dacht ik nog ruim een jaar minstens op de GS te rijden. Belastingaangifte viel echter positief uit, liep tegen dit ding aan, eigenaar in geldnood dus een spotprijs. Oke er zit wat licht werk aan maar dat kan ik wel.

TRXen gaan tussen de 2 en 3 K van de hand gemiddeld, deze stond eerst voor 1850 te koop. Uiteindelijk heb ik hem voor 1300 meegenomen :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan