Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
voetpakking? dat was het bij mij. kwam uiteindelijk ook overal. of goed je blok poetsen en dan overal keukenpapier opplakken ofzo. zodat je kan zien waar het ontstaat.
is er al bekend wie GS 16 wil gaan starten? ik wil het wel doen maar heb laat in de middag/ eind avond pas tijd! ik zie er anders wel 1 tegemoet komen morgen is er nog geen gestart doe ik het morgen.
Te lang, op dit moment (en komend half jaar) nog te druk met studie, anders had ik het wel voor je willen doen hoor
Het kan meezitten en het kan tegenzitten, je weet nooit hoeveel rotte bouten je tegen komt. Als alles goed gaat kán het binnen een dag. Maar je moet er de tijd voor nemen en zeker wanneer het voor het eerst is, moet je er even vanuit gaan dat je gewoon een week niet kan rijden.
Het is niet zo heel moeilijk, als je maar een beetje voorzichtig bent en de tijd wilt nemen kan er weinig mis gaan. Better safe than sorry
Vandaag zoals ik beloofd had, onze nieuwe aanwinst even een beurtje gegeven, alles viel heel erg mee.
De carbs waren mooi schoon en de bougie's zagen er ook goed uit kwa kleur.
Wel een groot probleem, het draad van de karterpan is lam, weet iemand hoe dit te fixen is, of heeft iemand nog een spare carterpan liggen?
het haynes handboek is kut, er zit nog steeds een afgebroken boutje in mijn blok omdat er verkeerde aanhaalmomenten in staan. Daarnaast is te zien in dat plaatje hierboven dat je volgens haynes met een warm blok je oliepeil moet meten, dit is dus ook fout. Als je kijkt in het originele suzuki werkplaatshandboek zal je zien dat je met een koud blok moet peilen. Het haynes gs500 handboek is niet te vertrouwen.