Suzuki Burgman 200 SEL 4 foutcode

Simon-Jan

Rookie
15 jan 2019
1
0
Hallo, Burgman 200 bezitters of kenners,
Ik ben sinds kort in het bezit van deze scooter. Ik heb hem gekocht zonder sleutels (vorige eigenaar was ze kwijt) en heb inmiddels het contactslot vervangen. Ik heb hem nu 1 keer horen lopen, maar nadat ik hem weer in elkaar gezet heb, start hij niet meer en verschijnt er SEL 4 in de display. Daarna 5:6. Ik heb op dit forum gelezen dat gecorrodeerde polen bij de accu, of een slechte accu met deze melding te maken hebben. Dit is bij mij niet het geval. Ik heb er een nieuwe accu ingezet.
Wat me wel opviel is dat de kabelboom nogal strak achter het contactslot zit. Zou dit de boosdoener kunnen zijn?
 
Ja, het is ook niet zo moeilijk. Is zelfs al eens langsgekomen op dit forum Burgman 200 met toch aardig aangegeven in welke richting het gezocht moet worden. Waar het hier om gaat is dat iemand reageert op een post van 2019 die in 2021 (vermoedelijk) nog 1x gekeken heeft zonder op de reactie richting hem te reageren, en dan 2 jaar later wéér iemand met wel 1 post reageert, maar dan niet eens met een oplossing maar met een soort van reactie ("Nee hoor..") op een antwoord die niet eens aan hém is gericht. Je ziet ze wel vaker. 1 post en wel 15 minuten on line geweest en verder verdwenen als natte sneeuw in de zomer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan