Volgens mij, neem dat even mee..., is hij niet 25kw op kenteken te krijgen...
En dat niet goed te begrenzen zijn is onzin lijkt mij.....
Je zou hem dan wel kunnen begrenzen, no problemo, maar je kan niet via de officiele weg 25kw gaan rijden.w8ff maar als je hem niet op 25 kw kenteken kan krijgen
betekent het ook dat je hem niet kan begrense :S
want begrenzen wil die hem om op 25 kw kenteken te krijgen
Je zou hem dan wel kunnen begrenzen, no problemo, maar je kan niet via de officiele weg 25kw gaan rijden.
Er blijft dan over dat je met een uitdraai van de dyno rond gaat rijden wat ik niet zal aanbevelen
Maar misschien weet iemand anders het zeker
De enige optie om officieel met klein rijbewijs rond te crossen is als er een tweede typegoedkeuring voor is bij het rdw.ja maargoed hij heeft nu die gsf gekregen
en is 18
in prinicpe kan die nu het ding weg laten rotten als die niet op 25kw kan
is er geen optie dat die toch met klein rijbweijs op dit ding rijdt
dat wil ik ermee zeggen
De enige optie om officieel met klein rijbewijs rond te crossen is als er een tweede typegoedkeuring voor is bij het rdw.
25kw+ --> naar de dealert --> dealert begrenst hem en stelt hem eventueel af --> dealer stuurt papiertjes op naar rdw --> rdw doet er drie weken over om een nieuw kentekenbewijs uit te draaien waarop staat dat hij met 'licht rijbewijs' bereden mag worden --> rdw stuurt papiertjes terug --> betalen bij de dealer en je mag officieel de weg op met je 25kw rijbewijs en 25kw motor zonder dat je eventueel problemen krijgt bij aanhouding/ongeluk
dat is dé énige officiele mogenlijkheid die voor de hand zou liggen
Als er geen tweede typegoedkeuring voor is in NL:
Exporteren naar bijv duitsland --> daar 25kw laten maken en keuren --> importeren met alle bijbehorenden poespas en kosten --> rijden. Hier ben je echt dusdanig veel geld voor kwijt dat het de waarde van de motor waarschijnlijk overstijgt
Er is dus nog wel een optie dat hij hem terug laat tunen en vervolgens met een uitdraaitje van de dyno bij zich gaat rijden maar dit is niet legaal!
Ik denk dat je beter eerst even deze twee topics door kunt lezen:Maar hoe rijden al die oude ZXR 400cc motors op 25 kw dan? (rijden die ook illigaal?)
en een vriend van me die heeft een cbr 600 rr (2003 model) op 25 kw maargoed ze kentken staat dus wel op een andere type motor ofzo (hij ahd hem nieuw gekocht en ding staat nu ongeveer op 40 kw volgens de dealer maargoed wel goedgekeurd) zelf snap ik er niks van
're welcome, zoals ik al zei, gewoon stellen die vragenBeerhunter en Tamiya
thnx allebei
weet iig dat er veel zxr400tjuhs rijden op 25 kw maar dus die rijden op uitdraaien
're welcome, zoals ik al zei, gewoon stellen die vragen
maar als ze al beantwoord zijn in één van die twee topics vermoord ik je
Lézen jij!