Suzuki 750 GSX ES1986 , Motor krijgt te veel lucht, “heb ik het vermoeiden”

FakaMushin

Rookie
24 mrt 2019
9
0
Hallo allemaal

Ik heb een suzuki 750 GSX ES , heb de luchtfilter doos eraf gehaald. en 4 power filters in de plaats gezet. alleen nu is het elke keer als ik gas geef lijkt het als of die stikt

Link video ,

ik ga zo dadelijk wat tape om 2 filters plakken kijken of dat de oorzaak is dat die te veel lucht krijgt en anders zij iemand dat ik em moest afstellen.

Maar dat is voor mij een vraag hoe dat precies moet.
 
Mijn fiets ziet er niet echt standaard meer uit...
y4mQYqKUsFLoZ96Tm9DrsVeWkahh8SpyAd5MhqlBh_iocN545T5bcKBR5FGEx1YhNu-AqVcVWGKNrtDd95dD6fJxXdoNnER9gCPz_liXfkZc_9JIXfVk6t4a0l3JWO6sYWHk72ZQ6qLy1P8VDgvI8yGhTlum8nWqtZx6mVz5ejy9UFuSSBYNPOFvNaNCboqoy--IQn-z1TsLQDthTM6Su7Frg


Ondertussen zit er wel een heel ander uitlaat systeem op, meer bodemvrijheid.

super dik !! kijk zo kan het ook ! het heeft wel lang geduurd voor dat je em zo had !
 
Wat is lang, ik heb er in eerste instantie een maandje aan gebouwd.
Wel een aantal uur testbank gedaan voordat hij goed liep.
Daarna continu verbeteringen doorvoeren, opvoeren, weer testbank, klooien, veel te hard rijden, crashen, opbouwen en doooooorrrrr.
Ik heb hem nu een jaar of 15. Ieder jaar verandert er wel iets. Van andere nokkenassen, doorgelaste krukas, tot cilinderbank, koppeling, wielen, remmen en alles wat er tussen zit.
 
Wat is lang, ik heb er in eerste instantie een maandje aan gebouwd.
Wel een aantal uur testbank gedaan voordat hij goed liep.
Daarna continu verbeteringen doorvoeren, opvoeren, weer testbank, klooien, veel te hard rijden, crashen, opbouwen en doooooorrrrr.
Ik heb hem nu een jaar of 15. Ieder jaar verandert er wel iets. Van andere nokkenassen, doorgelaste krukas, tot cilinderbank, koppeling, wielen, remmen en alles wat er tussen zit.
Hahaha waaaw wat een baas ! dat is wel dik opgeven moment begin je zelf de dingen te snappen en zelf tedoen aan de motor. geweldig !
 
Terug
Bovenaan Onderaan