Superzijspan!

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Whahaha zag deze net in de Telegraaf van vandaag.....
Les 1 in de cursus "Knutselen met beperkte middelen..." :9

full
 
slimme mensen hoor die turken,... als je daar ook bent en je ziet hoe ze die ouwe motoren en auto's met alle beperkingen die ze hebben toch nog laten rijden ,.. knap hoor,. :}
 
Ik las net in de moto73 dat de regering strenger ging optreden tegen eigenbouw motors.... tis te zien. :9 wel grappig plaatje
 
Ik las net in de moto73 dat de regering strenger ging optreden tegen eigenbouw motors.... tis te zien. :9 wel grappig plaatje

Was ik vergeten erbij te zetten, plaatje is geschoten in Turkije waar "onze" jongens Scudjes uit de lucht mogen gaan schieten....
 
Check ook de supermoderne botsMUTS |(

Onderzoek heeft aangetoond dat een dergelijke muts veel beter werkt als een helm:

Onderzoekers hebben een helm en een muts van een kerktoren laten vallen. Na de landing bleek de helm volledig vernield te zijn, terwijl de muts geen noemenswaardige schade had.

:+
 
Op vrijdag 28 februari 2003 10:19 schreef Orpheus het volgende:Onderzoek heeft aangetoond dat een dergelijke muts veel beter werkt als een helm:

Onderzoekers hebben een helm en een muts van een kerktoren laten vallen. Na de landing bleek de helm volledig vernield te zijn, terwijl de muts geen noemenswaardige schade had.

:+

Nou dan zal dat eens gaan uitproberen met m'n vriendin....... :+
 
slimme mensen hoor die turken,... als je daar ook bent en je ziet hoe ze die ouwe motoren en auto's met alle beperkingen die ze hebben toch nog laten rijden ,.. knap hoor,. :}

Ik heb eens een documentaire gezien over motorrijders in Cuba. Daar rijden ze op de prachtigste Harley's rond. Hun probleem is alleen dat er geen onderdelen voor te krijgen zijn omdat er niks uit Amerika geimporteerd mag worden.
Ze moeten dus alle onderdelen zelf maken. Prachtige documantaire.


P.S. voor JFK/FLH: Vind je ook niet dat die turk verdacht vel op Jan lijkt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan