Supermoto Prinsbernardhoeve (zuidlaren)

Speedy_J

MF veteraan
25 jun 2003
3.906
59
Deurne
Hoi,

ik wil een een Supermoto indoor gelegenheid te creëren in de Prinsbernardhoeve (Zuidlaren). Misschien meerdere dagen en/of demo wedstrijden. Vrijdag ga ik in gesprek met diverse popo's om de mogelijkheden te bespreken.

Mijn vraag is:

Wie denkt geïnteresseerd te zijn om indoor te scheuren tijdens de koude dagen? :+
Geef een gilletje, dan kan ik kijken wat het moet kosten.

Gr,
Johnny
 
Laatst bewerkt:
GOED bezig!

Het is dat het zelfs nog verder is dan Emmen..... maar als de dag rond is ga ik iig kijken of ik er bij kan zijn!

Stuur me dan ff een mail dan stuur ik die ook door aan alle SMT rijders.
 
jhonny klinkt goed. Ik zeg niet dat ik direct mee doe,
dat hangt even van een paar factoren af maar interesse is er zeker weten.
klaas jij mag harkstede niet uit met de husq hahahaha
 
ik vind dit echt een goed initiatief...rij zelf Hypermotard...maar misschien is het wat om deze motoren ook te laten rijden.....of erbij te betrekken...

is maar een idee...hoe meer sjeu hoe meer publiek.....

succes
 
Op de koffie geweest bij John Franke. Er is helaas geen mogelijk om constructief te trainen ivm met de volle agenda 's weekends.
Mogelijkheid is misschien nog om 's avonds te rijde doordeweeks. Maar dan moet er animo zijn.

Zoals het nu lijkt is er onder voorbehoud een demo. 22/23 februari is er een zwarte markt en een verkiezing van Sterktste man van Drenthe. Dan zou er eventueel een demo gereden kunnen worden.

Hoe wie wat wanneer en wat het kost is nog onduidelijk, de mogelijkheden worden besproken.

Komend zomer is er bijna een zekerheid dat we demo's kunnen geven.

Tot dusver...
 
Op de koffie geweest bij John Franke. Er is helaas geen mogelijk om constructief te trainen ivm met de volle agenda 's weekends.
Mogelijkheid is misschien nog om 's avonds te rijde doordeweeks. Maar dan moet er animo zijn.

Zoals het nu lijkt is er onder voorbehoud een demo. 22/23 februari is er een zwarte markt en een verkiezing van Sterktste man van Drenthe. Dan zou er eventueel een demo gereden kunnen worden.

Hoe wie wat wanneer en wat het kost is nog onduidelijk, de mogelijkheden worden besproken.

Komend zomer is er bijna een zekerheid dat we demo's kunnen geven.

Tot dusver...


:j
 
dat klinkt erg positief Johnny, weer een leuke gelegenheid om te rijden. hopen dat het allemaal gaat lukken.
 
Dag Johnny,



Excuses voor de verlate reactie. Drukte met een groot nieuw project is daarvan de oorzaak. Inmiddels heb ik intern wel een en ander besproken ten aanzien van een toevoeging van jullie sport aan een zwarte markt als demonstratie. Mijn projectmanager op dat evenement vindt het niet passen in het concept. Hij ziet meer mogelijkheden tijdens bijvoorbeeld onze Hobby en vrijetijdsbeurs die voor november 2014 op de planning staat. Zodra we daar meer inhoudelijk over bekend hebben neem ik contact met je op.



Ik hoop je zo voldoende te hebben ingelicht,



Met vriendelijke groet,



John Franke


B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan