Supercorsa sc1 en diablo superbike slicks sc1.

Ride4Life

MF'er
18 mrt 2015
76
0
Tilburg
Hallo mede rijders ,

Aangezien ik nog wat banden heb liggen en deze niet allemaal meer ga gebruiken vanwege een ongeluk waardoor ik de hobby een tijd heb moeten stoppen en nu het weer op wil gaan pakken.

Nu ga ik dus banden overhouden en zou zonde zijn ze te laten liggen .

Dus bij deze bied ik ze te koop aan .

Het gaat om 2 sets supercorsa dotcode 2015/2016 sc1
120/70/ , 180/60 banden maat .
Beide 10 a 12 ronden oud .
Zgan dus . Supercorsas zijn verkocht !

Slicks ook 2 sets en nog 1 losse achterband .
Ook dotcode 2016 sc1.
120/70 , 180/60 banden maat.

Dit zijn ook banden die niet lang zijn gebruikt , maar aangezien er toen afstellingproblemen waren ,hebben deze een vreetspoor erin , alhoewel deze er naar 1 sessie rijden weer netjes eruit gereden zijn , zal er dan nog voldoende rubber op zitten .
Alleen het ziet er erg uit zo'n vreetspoor maar in dit geval zijn de banden er nieuw onder gegaan en dan bij terugkomst zat er vreetspoor in en gingen ze eraf zodat er toch nog mee gereden kon worden als de afstelling goed was en ze zelf weer netjes zou rijden.

Nu is dat dus niet gebeurd vanwege het ongeluk , anders had ik de banden al verbruikt , nu is het allemaal wat anders gelopen dus wil ik andere er ook blij mee maken eventueel .

De slicks mogen dan ook voor 100 euro de set weg . Excl eventueel verzendkosten .

De supercorsas zijn te netjes om voor dat geld weg te doen dus daar vraag ik 130 euro voor per set. Excl eventueel verzendkosten .

De banden zijn altijd donker droog en bij gelijke temperatuur bewaard met een extra dekentje eroverheen tegen UV straling .

Mocht er serieuze intresse zijn hoor ik het graag voorkeur heeft uit naar PB .

Groetjes Michael
 
Laatst bewerkt:
De supercorsas zijn allemaal verkocht .

Slicks heb ik nog liggen , liefste per set .

Maar als je alleen achterband of voorband wil is dit mogelijk .

Laat maar weten wat je in gedachte hebt, dan kijk ik wat er mogelijk is .

Groetjes Michael
 
Vandaag reeds een setje banden gekocht, dus laat deze voorbij gaan.

maar sowieso advies even foto plaatsen want denk dat iedereen wel van te voren wil zien wat voor spoor er in zit.
 
Hey Bassie ,

Mooi dat je al een setje hebt .

Foto's plaatsen ben ik niet zo handig in daarom zet ik er ook bij , dat fotos mogelijk zijn via Whatsapp .
Vind ik makkelijker en persoonlijker .

Maar snap je advies hoor , is zeker beter voor de lezers en de geïnteresseerde ,

Maar mijn inziens is het zo ook goed te doen paar foto's via Whatsapp en dan is het ook duidelijk voor diegene .
 
De supercorsas zijn allemaal verkocht .

Slicks heb ik nog liggen , liefste per set .

Maar als je alleen achterband of voorband wil is dit mogelijk .

Laat maar weten wat je in gedachte hebt, dan kijk ik wat er mogelijk is .

Groetjes Michael
Had met name interesse in de supercorsa's, maar helaas..
 
Oke , heb eventueel nog een losse achterband supercorsa liggen sc1 .
Set heb ik alleen een nieuwe set liggen en die houd ik zelf

Of eventueel de slicks nog 2 sets.

Dat is echt het laatste dat ik te koop aan kan bieden eventueel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan