Superbiker Metter

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
affsbkGF2009.jpg


http://www.superbiker.com/Site plan/superbiker/23thproximussuperbiker.htm

Ik zit te denken om hier heen te gaan, hebben anderen hetzelfde plan? Misschien leuk om met een groepje MF'ers te gaan. Ben benieuwd of er animo voor is..

*edit kan een mod ff de titel veranderen naar mettet zat te slapen..thx
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er al jaren naar toe, echt een aanrader..............
2 dagen vollop herrie en spectakel, en een kleien 300 rijders met alle toppers uit cross en wegrace en de wereldtop SM.Gr 242
 
ik wil dr ook zeer graag eens heen ,
kheb een kx500 uit die competitie vandaan gekocht ,
dus misschien rijden er vast nog wel meer daar :P
 
IK ben d´r diverse jaren naar toegeweest (wel jaren gelden want ik woon inmiddels wel erg uit de buurt). Daarna nooit meer een supermoto spectakel van hetzelfde kaliber gezien. In 1 woord: FANTASTISCH. Dit is een echte aanrader mensen.
 
IK sliep toendertijd meestal in een formule 1 hotel in Namen; goedkoop en niet zo heel ver weg.
 
Laatst bewerkt:
Ja tis best ver weg maar daarom misschien een idee om te carpoolen ofzo, ik heb nog plaats voor 3 man vanaf Utrecht.
 
Peter en Gregory zullen als deelnemer inschrijven. Ik denk dat ik dat ook ga doen.
Volgens mij was vorig jaar de entree zo'n € 30,- . Als je inschrijft kun je zolang mee rijden tot je 'eruit' ligt mááár dan heb je wel een leuk weekend.
Ik dacht inschrijving € 130,- voor 1 rijder en 1 monteur.................
 
Ik had ergens gelezen 180 euro zonder licentie maar weet ik niet zeker.

Kaarten zijn geloof ik 45 euro voor 3 dagen en 30 voor 1 dag.
 
Naja ik ben dus niet gegaan :p Maar wel leuk om te zien hoe de Nederlanders het doen.

Marcel van Drunen was snelste in de Superbikers 6 kwalificatie, in de eerste kwalificatie race was hij 3e. Hij gaat dus door naar de halve finale. De Nooyer was 6de in zijn Superbikers 2 kwalificatie race en gaat dus ook door. De rest van de Nederlanders is nog niet door helaas...

Complete verslag:

Supermoto Central - 100% Supermoto
 
Terug
Bovenaan Onderaan