Superbike kit monteren maar koppelingskabel te kort

750’94

Rookie
8 mrt 2019
23
4
Hattem
Hallo allemaal ,

Ik ben Marko en heb een gsxr 750 van 1994, vorig jaar gekocht met de bedoeling er een streetfighter/tracker/cafe racer van te gaan maken.
Eerst heb ik de motor technisch goed gemaakt en er een zomer op gereden.
Nu is de tijd daar en ben ik langzaam aan begonnen met wat aanpassingen beginnend met een superbikekit van ABM.

Helaas zal alles bij deze kit zijn inbegrepen maar ik kom toch echt zo'n 10cm te kort op mijn koppelingskabel.
Ik heb al geprobeerd om hem via verschillende kanten te lijden zelfs onder de tank door maar ik blijf lengte te kort komen.

Heeft iemand hier daar ervaring mee of weet iemand waar je een 10cm langere kabel kunt bestellen dan origineel?
 
Heeft iemand hier daar ervaring mee of weet iemand waar je een 10cm langere kabel kunt bestellen dan origineel?
Twee keer gedaan met een Kawasaki en moest inderdaad de kabel 'wat' verleggen.
Wat je ook kan doen is op zoek gaan naar een doosje met daarin in een hefboompje. Dat verlengt het geheel ook iets.
Worden op ebay en ali te koop aan geboden tegen de zware bediening van de koppeling.

Als ###insert worst case scenario###
Echt?
 
Jaren met mijn CBR600 met bromfiets remkabel rond gereden als koppeling kabel. Gewoon met tonnetje.
Ik ken er een die reed alleen maar door rode lichten, jarenlang, zonder bekeuringen of ongelukken... :+ Als een ander dat doet heeft-ie bij de eerste een bekeuring en bij de volgende een dwarslaesie...
Maar ik ben het met jou eens hoor, bij een brommer moet je net zo hard knijpen, en die kabel gaat ook jaren mee. Ik vind die kabeltjes alleen zo iel
 
Haha idd een Harley gaat mij te ver. Ik ga het eens proberen bij cable shop en anders stuur ik hem wel op naar westlandcustoms.
Ik wil toch zoveel mogelijk zelf blijven doen zover dit gaat en idd sommige dingen zijn beter duur dan niet te koop.
Bedankt voor jullie input:t
Ga nu de motor eerst weer rijdend maken en dan komende winter wel weer verder.

Ga ik in de tussentijd ook eens neuzen bij de streetfighters en caferacers voor ideeën van een leuke km teller
 
Terug
Bovenaan Onderaan