Annemarijn
Wrapper, creatieveling en juf 😊
- 13 aug 2023
- 49
- 136
Haha ja dat is altijd nog een optie, aangezien ik de motor nu ook aan het wrappen ben. Maar ben bang dat het niet heel goed blijft zitten.en anders iets met een wrap ofzo (of folie, dat verwarmen en eroverheen trekken)
Jaali express ook al uit?
Heel veel heb je niet te verliezen, werkt het niet wrap eraf, geen probleem toch.Haha ja dat is altijd nog een optie, aangezien ik de motor nu ook aan het wrappen ben. Maar ben bang dat het niet heel goed blijft zitten.
Zeker waar!Heel veel heb je niet te verliezen, werkt het wrap eraf, geen probleem toch.
als het niet goed blijft zitten is het gekozen wrap materiaal te dik.Haha ja dat is altijd nog een optie, aangezien ik de motor nu ook aan het wrappen ben. Maar ben bang dat het niet heel goed blijft zitten.
Ja ik denk dat ik je snap. Dan hebben we het niet meer over vinyl wrap waar mee ik nu werk maar meer die plasticfolie/wrap. Ik heb dat nu klaar liggen om m'n windscherm mee te doen dus als ik daar wat van overhou ga ik dat zeker een kans gevenals het niet goed blijft zitten is het gekozen wrap materiaal te dik.
daarom schreef ik ook folie erachteraan (is heel dun verkrijgbaar en i.c.m. verwarmen kan je t vervormen zodat het als gegoten blijft zitten)
Oeh ja, ik heb alleen geen idee hoe dat moet haha. Op het moment zitten er gewoon aluminium stuurgewichten in.Ow wat ook wel eens mooi kan zijn is aluminium (contradictionair) stuurgewichten draaien en rose laten eloxeren. Mooi transparant en best sterk
Edit: als ze al niet van aluminium zijn
Breng die dan naar een verchromer. Die doen dat soort dingen, moet je niet zelf willen doenOeh ja, ik heb alleen geen idee hoe dat moet haha. Op het moment zitten er gewoon aluminium stuurgewichten in.
Ah ja, na wat gegoogel ben ik inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik dit niet zelf ga doenBreng die dan naar een verchromer. Die doen dat soort dingen, moet je niet zelf willen doen
Oomgg wat goed, oké ik ga is kijken of ik deze kan bestellen!het is wel een eindje weg, in finland, maar gevonden: handlebar weights pink (Set) – MP varaosat
Uiteindelijk contact gehad met de winkel en zij zelf verzenden niet buiten finland maar.... kreeg de volgende link en als het goed is verzend deze zaak wel wereldwijd! En kijk ik heb ze zelfs in ster vorm gevonden!het is wel een eindje weg, in finland, maar gevonden: handlebar weights pink (Set) – MP varaosat