Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Stuurgewichten

Annemarijn

Wrapper, creatieveling en juf 😊
Lid geworden
13 aug 2023
Waarderingsscore
136
Hoi!

Ik ben bezig met mijn Triumph te voorzien van een volledig nieuwe kleur. En ik hou der van om ook de details mee te pakken. Nu heb ik alle meest gangbare websites afgezocht naar roze stuurgewichten maar kan die dus echt nergens vinden! Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

Ik kan nog wel paars vinden maar ben eigenlijk echt opzoek naar roze.

Alie expres en amazon leverde ook niks op

Mijn dank is groot!

X
Annie

Bijlagen

• 20240801_171042.jpg
    534,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
En je huidige stuurgewichten zelf van een kleurtje voorzien?
heb je gelijk ook de juiste verf in huis, mocht je ze in de toekomst beschadigen...

Die zul je niet snel vinden..

En zelf spuiten/lakken vliegt er zo weer vanaf als het geen 2k coating is. Dus ik zou wat onderdelen verzamelen die roze moeten dan dan naar de coater brengen en laten poedercoaten. Dan kan je bijv. ook grepen/stepjes etc mee laten coaten..

en anders iets met een wrap ofzo (of folie, dat verwarmen en eroverheen trekken)

ali express ook al uit?

en anders iets met een wrap ofzo (of folie, dat verwarmen en eroverheen trekken)
Haha ja dat is altijd nog een optie, aangezien ik de motor nu ook aan het wrappen ben. Maar ben bang dat het niet heel goed blijft zitten.

Haha ja dat is altijd nog een optie, aangezien ik de motor nu ook aan het wrappen ben. Maar ben bang dat het niet heel goed blijft zitten.
als het niet goed blijft zitten is het gekozen wrap materiaal te dik.
daarom schreef ik ook folie erachteraan (is heel dun verkrijgbaar en i.c.m. verwarmen kan je t vervormen zodat het als gegoten blijft zitten)

Ow wat ook wel eens mooi kan zijn is aluminium (contradictionair) stuurgewichten draaien en rose laten eloxeren. Mooi transparant en best sterk

Edit: als ze al niet van aluminium zijn

als het niet goed blijft zitten is het gekozen wrap materiaal te dik.
daarom schreef ik ook folie erachteraan (is heel dun verkrijgbaar en i.c.m. verwarmen kan je t vervormen zodat het als gegoten blijft zitten)
Ja ik denk dat ik je snap. Dan hebben we het niet meer over vinyl wrap waar mee ik nu werk maar meer die plasticfolie/wrap. Ik heb dat nu klaar liggen om m'n windscherm mee te doen dus als ik daar wat van overhou ga ik dat zeker een kans geven

Ow wat ook wel eens mooi kan zijn is aluminium (contradictionair) stuurgewichten draaien en rose laten eloxeren. Mooi transparant en best sterk

Edit: als ze al niet van aluminium zijn
Oeh ja, ik heb alleen geen idee hoe dat moet haha. Op het moment zitten er gewoon aluminium stuurgewichten in.

Oeh ja, ik heb alleen geen idee hoe dat moet haha. Op het moment zitten er gewoon aluminium stuurgewichten in.
Breng die dan naar een verchromer. Die doen dat soort dingen, moet je niet zelf willen doen

Breng die dan naar een verchromer. Die doen dat soort dingen, moet je niet zelf willen doen
Ah ja, na wat gegoogel ben ik inderdaad tot de conclusie gekomen dat ik dit niet zelf ga doen . Ik hou het wel bij wrappen.

Of toch met 2k coating aan de gang.. die spuitbussen kan je op kleur bestellen. Eerst primer en dan de gewenste kleur. Dat spul is erg hard en krast niet makkelijk. Heb er zelf ooit verstralers mee gespoten; die verf kreeg je er met geen mogelijkheid vanaf.

Heel goedkoop zijn ze niet.. en het nadeel is dat die bussen maar 1x te gebruiken zijn.
Eenmaal geopend moet je ze binnen 6 uur gebruiken... je kan ze nl. niet bewaren.

Dus dan zou ik ook andere delen roze maken.. bijv. de schetsplaten / deksels / wat kapjes etc.

Andere optie is verf van de Action.. maar daar heb ik nooit succes mee gehad..

Toch wel mooi hoor.. die roze bar ends..