Street Triple topic 15 *the summer of 2011*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die arrow slip ons, gebruiken jullie daar de db killer op de weg voor of altijd eruit?

Weet niet of de politie als je ze tegen komt meteen moeilijk gaat doen?

Heb ze er wel inzitten.Alleen maar omdat ik ze er niet meer uit krijg.Moesten er toen in vanwege vakantie in Italie.Maar heb nog van niemand gehoord dat de Nederlandse pliesie er moeilijk over doet.
 
meestal met de dB killer eruit. Alleen bij rustige toertochtjes gaat ie erin. Begin een beetje verslaafd te raken aan het gebrom als je het gas loslaat
 
Net even wezen kijken voor een ander uitlaatsysteempje.
Leovince GP-Pro is redelijk betaalbaar, maar foeilelijk. :r Arrow is me te duur en te standaard...
Zal maar even flink doorsparen voor zo'n HP Corse, die blijf ik mooi vinden. Nu nog ergens luisteren en dan denk ik dat de kinderen maar wat later moeten gaan studeren :)
Iemand in de buurt zo'n systeem?
 
@macferdi kun je mijn foto in de OP door deze vervangen?

271086_114760181946516_100002376039543_154696_6765433_n.jpg
 
Een grijze Street tegen gekomen, vanmiddag omstreeks 13.00h op de N209 (Nieuwe Hoefweg) ten oosten van Zoetermeer.

Google Maps

Iemand uit dit topic?

:W


Zelf was ik incognito.
 
Een grijze Street tegen gekomen, vanmiddag omstreeks 13.00h op de N209 (Nieuwe Hoefweg) ten oosten van Zoetermeer.

Google Maps

Iemand uit dit topic?

:W


Zelf was ik incognito.


... :Y :Y ...ben ik geweest waarschijnlijk.., ff bij Goedhart wezen kijken, ...

...was rond 13:15 uur weer thuis...in Bergschenhoek

stond trouwens al een 2012 street R, een witte, was net ingeruild, stond nog geen prijs op, had wel een Arrow rem/schakel setje... :9~
 
*O* olé heb hier vandaag 240 km weggetikt! Polsen zijn een beetje gaar, maar goed, heb heerlijk gereden!!! Van Nijkerk naar Wijk bij Duurstede, toen via de dijk naar de A15 richting Kleve, nog wat vakantiespulletjes gehaald. Over de snelweg naar Veenendaal, ff langs motorfit, en vanaf daar binnendoor langs De Klomp, Ederveen, Lunteren, De Glind, Barneveld, Voorthuizen weer naar huis *O* Wat een weertje *D

En ik ga maandag ff bellen met De zilveren Naald in Veenendaal voor van die lusjes voor de bagage, die schijnen alles te kunnen maken!! Ik laat het nog weten :Y
 
... :Y :Y ...ben ik geweest waarschijnlijk.., ff bij Goedhart wezen kijken, ...

...was rond 13:15 uur weer thuis...in Bergschenhoek

stond trouwens al een 2012 street R, een witte, was net ingeruild, stond nog geen prijs op, had wel een Arrow rem/schakel setje... :9~~
Moet dan wel. :Y

Je reed in zuidelijke richting (vergeten te schrijven :P ).
 
Kijk aan, nieuw deeltje.

Morgen weer rijden, heb donderdagavond nog 'n rondje gereden maar lijkt alweer 'n week geleden:D

1ste beurt zit er inmiddels op, teller staat nu op ruim 1200 dus mag wel voluit zo onderhand!!
 
Zo, ook hier lees ik mee! :Y
Hallo,

Ik zoek een slider voor montage aan de linker en rechterzijde van het frame
dus waar het blok vast zit maar dan niet ééntje met ronde doppen maar één met
langwerpige beschermers maar wel op dezelfde plek als waar de normale(ronde) zitten.
Alvast bedamkt voor jullie reactie,

Groeten:
René.
 
http://www.rizoma.com/it/linee-prodotti-moto/l:193/i:114/para-motore-shape.html

rizoma heeft ze
 
Goede morgen street liefhebbers.

Is er iemand die ervaring heeft met een middenbok onder een street?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan