Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon uit het losse handje geknipt O-)


eerst een ingescande pdf van de orginelen stickers uitgeprint
toen een malletje van karton gemaakt.
daarna wit stickervel dubbelvouwen (zodat links en rechts altijd gelijk zijn)
mal erop en uitsnijden met een stanleymes.
kont insmeren met zeepsop (van tuono) en erop plakken
zo gepiept :Y
 
Stand tot nu toe voor de TUONO BBQ op ZATERDAG de 30e vanaf 1 uur, in METEREN
-D(r)iver
-BBKinkie
-Pimmie
-Gerrie
-Erwin MoestheGoose
-Dalman
-Tidje
-KingOkkie
-Tuupke!
-Fritser
-Fuego SR2
-Bas
-Marco Moes
-Vleugellamme gehighside triumphrijder
-SpeedKing58
-DonderT

16 man, dat zijn heel wat karbo's. SpeedKing58, kom je zelf ook?
Toch? LTM, wat mij betreft mag je stikkers komen plakken als je je aan je voorstel houdt!
:}
Spandoeken meenemen voor je favoriete rijder mag ook!
 
Laatst bewerkt:
Misschien een overbodige vraag, maar hoe zit het met de wind-
"bescherming" op een Tuono (bj 2006)?

Naar mijn werk rij ik alleen snelweg....., is dat goed te doen op
deze naked, of toch maar beter bij een Mille blijven, maar dat
rechterop zitten is ook wel prettig.........................
 
als het hier toch stil is zal ik het maar een beetje opleuken met wat foto's.
kan ik ook mooi me nieuwe speeltje uitproberen (panasonic tz2)
vandaag me db-dooder passend gemaakt (akrapovic van een zx9,van het forum geplukt maanden geleden)
hij is maar 2x in me demper gevallen dus dat viel mee -O-
geluid is nu hopelijk stil genoeg voor assen zodat die schoorsteen er niet meer ophoeft.

[afbeelding]
macrostand werkt :+

ook nog even wat aan het stickeren geweest om het zwart op het kontje wat te doorbreken,is wel redelijk geslaagt dacht ik.
[afbeelding]
[afbeelding]

ps pimmie,30juni heb ik het bij me :Y
Knap gedaan Okkie!
 
Misschien een overbodige vraag, maar hoe zit het met de wind-
"bescherming" op een Tuono (bj 2006)?

Naar mijn werk rij ik alleen snelweg....., is dat goed te doen op
deze naked, of toch maar beter bij een Mille blijven, maar dat
rechterop zitten is ook wel prettig.........................
Valt best mee joh. Anders doe je er een hoger ruitje op (heb ik nog liggen)
Enneh..zelfs met meer tegenwind rij je die RSV's nog voorbij. Kijk maar naar die gozer rechtsbovenin in beeld. _O-

full

 
Of wegduiken... :+

Okkie, thx!

Ik heb nog een complete stickerset set liggen voor een Tuono Racing, dus wie interesse heeft?
Die witte nummervlakken zitten er ook bij voor op de kont...
(Is geen originele set overigens...)

Moes, rijden we samen die kant op?

full
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de late reactie, maar ik moest weer iemand gaan zoeken die het nodig vond om op mijn vrije dag te verdrinken :( Wel bijzonder vervelend voor de nabestaanden overigens.

Ik wil wel effe een paar cd'tjes scoren bij LTM voor de mensen die geen mogelijkheid zien om er een te scoren. Zeg maar voor wie ik er mee moet brengen ;)

Speedking misschien kom ik deze week wel effe langs, kunnen we meteen effe afbalken wat we met het vlees gaan doen :P
Die homp vlees van vandaag was niet zo best meer :X
 
Heren,

foto's dit weekend niet gelukt. Mijn pc ging weer een eigen leven lijden. Heb de hele boel opnieuw moeten installeren, komen deze week dus.
 
Ouch kinkie, ik hoorde al dat jullie werden ingezet....

Moes, uiteraard met de motor, tenzij het weer een moesson word...
 
Sorry voor de late reactie, maar ik moest weer iemand gaan zoeken die het nodig vond om op mijn vrije dag te verdrinken :( Wel bijzonder vervelend voor de nabestaanden overigens.

dat was op oostvoorne zeker,mijn ex surfwatertje ?:Y


naar sticker pdf word druk gezocht,erik
 
Laatst bewerkt:
en ik kan hem niet vinden helaas,sorry -O-

ik heb hem maanden geleden al uitgeprint en nu ben ik dus het bestand kwijt.
er zijn volgens mij wel meer mensen die hem hebben nhier misschien kunnen die hem even mailen?
 
Klopt was op het oostvoornse meer -O-
Vooral een zielig verhaal voor de nabestaanden -O-
De vrouw van die man heeft 9 uur zitten wachten voordat hij op de kant lag.

Heel de familie er bij en heel de duikvereniging had ook al gezocht!!
(best dapper van die mensen)

Was wel zielig om te zien hoe die mensen in mekaar klapten bij het schouwen van het stofelijk overschot -O-

Maar ik ben al lang blij dat we hem gevonden hebben, het is nog veel erger als de nabestaanden nog 1 2 of 3 dagen moeten wachten :)
 
Klopt was op het oostvoornse meer -O-
Vooral een zielig verhaal voor de nabestaanden -O-
De vrouw van die man heeft 9 uur zitten wachten voordat hij op de kant lag.

Heel de familie er bij en heel de duikvereniging had ook al gezocht!!
(best dapper van die mensen)

Was wel zielig om te zien hoe die mensen in mekaar klapten bij het schouwen van het stofelijk overschot -O-

Maar ik ben al lang blij dat we hem gevonden hebben, het is nog veel erger als de nabestaanden nog 1 2 of 3 dagen moeten wachten :)
Heftig zoiets op je zondagavond... B|
 
Laatst bewerkt:
Goede avond,

Ik zie dat ik sta ingeschreven bij een BBQ, maar kan GVD nog geen eens me lammevleugel optillen! :( Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het medeleven met me deuk in me ego en me verrote schouder en sleutelbeen.
Mijn streve om alle aprilia's 1 voor 1 uit te schakelen stagneert een beetje.
Maar pas op Triumpffff hansie komt terug (duurt alleen een week of 10 zegt de doktor)
Verder wil ik de helden van Spa toch ff melden dat ondanks alles, dat ik het nog zeer een leuke dag vond (leerzaam).
De held die zijn eerste Knee down maakte, ik nog met een dikke duim voorbij ging, alsnog feliciteren :]

PS van deze kant nog ff een tipie; zet onder zo'n itiliaans hok gewoon een 190 achterband! :Y


:W :W :W
 
Goede avond,

Ik zie dat ik sta ingeschreven bij een BBQ, maar kan GVD nog geen eens me lammevleugel optillen! :( Hierbij wil ik iedereen bedanken voor het medeleven met me deuk in me ego en me verrote schouder en sleutelbeen.
Mijn streve om alle aprilia's 1 voor 1 uit te schakelen stagneert een beetje.
Maar pas op Triumpffff hansie komt terug (duurt alleen een week of 10 zegt de doktor)
Verder wil ik de helden van Spa toch ff melden dat ondanks alles, dat ik het nog zeer een leuke dag vond (leerzaam).
De held die zijn eerste Knee down maakte, ik nog met een dikke duim voorbij ging, alsnog feliciteren :]

PS van deze kant nog ff een tipie; zet onder zo'n itiliaans hok gewoon een 190 achterband! :Y


:W :W :W

Sterkte Hans, maar pas op want Tuono's bijten zoals je merkte!
Betekent dit 16-1? Kom op hee.. karbo's kun je ook met 1 hand eten 8-)
 
Het ligt altijd aan de band nooit aan de rijder :+ _O-

Bedankt voor de duim na de kneedown Hans, nogmaals veel sterkte met het repareren van je schouderblad en je sleutelbeen -O-

Jammer dat je er niet bij kan zijn, Bas jij komt toch wel hé *O* *O*
 
Klopt was op het oostvoornse meer -O-
Vooral een zielig verhaal voor de nabestaanden -O-
De vrouw van die man heeft 9 uur zitten wachten voordat hij op de kant lag.

Heel de familie er bij en heel de duikvereniging had ook al gezocht!!
(best dapper van die mensen)

Was wel zielig om te zien hoe die mensen in mekaar klapten bij het schouwen van het stofelijk overschot -O-

Maar ik ben al lang blij dat we hem gevonden hebben, het is nog veel erger als de nabestaanden nog 1 2 of 3 dagen moeten wachten :)

ook toevalig de laaste keer dat wij daar duikten was er ook al een ongeval instructeur veloor zijn duikers de dame kwam van 24 meter binnen 25sec boven de heer wkwam pas na 20 min opduiken en de lul van de instructeur stond al 40 min uit zijn neus te vreten maar vertel je het hele verhaal nog wel is te lang en te waardeloos om op tge schrijven 1 ding is zeker is in de doofpot gegaan met dank aan PADI :X :( :N
 
Drie weekje geleden aangekondigd dat ik ook m'n 2007 Tuono op kon halen. Inmiddels is hij binnen en 1600km verder nog steeds tevreden. Inmiddels zit er een Öhlins schokbreker op en een andere stuurdemper zit er ook aan te komen.

Op termijn komt er ook nog een andere uitlaat onder, mijn voorkeur gaat uit naar Akrapovic......meer in het bijzonder de hexagonale variant...helaas wordt deze (nog) niet gemaakt voor de Tuono.

Nu mijn vraag: "Wat is een goed (lees goedkoop) adres om een Akrapovic slip-on te kopen...met e-nummer?"

Poison
 
Eerst m'n vakantie maar eens geboekt. Begin augustus 5 dagen de Jura in, daaropvolgend 5 dagen Vogezen. Op de Tuono uiteraard. Kom nu maar op met de jaloerse opmerkingen.
 
Een beetje jammer weer indewegrijder -O- -O-

Wil eigenlijk wel mee :+

Poison ik heb geen flauw idee waar je die pijpen goedkoop kan krijgen. Volgens mij zijn uitlaten altijd verschrikkelijk duur :(


Iedereen die nog een versleten michelin pp 2ct voorband op zijn motor heeft zitten.
Met de kenmerken :
120/70 zr 17
made in France
Dotcode: 6ucw 980t of 6ucw 979t

gratis een nieuwe *O* *O* *O* *O*

Ik heb vanavond gebeld naar michelin benelux 08000249638 en ik krijg gewoon een nieuw bandje voor nop.
Das heel mooi want hij begon aardig aan zijn eind te geraken *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan