Strakke lat, met een Tuono op pad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan hier de eerste supergeile kneedown van BB-Kinkie life in action *O* *O* *O*

full


Heb hem thuis nog veel scherper *O* *O*
 
Moes,

ik ben er wel , maar ben druk bezig om alle foto's te verzamelen van mijn werk van dat weekend. Ik denk dat ik komend weekend wat foto's kan plaatsen.

Heb wel de hele weg droog weer gehad
 
he kinky gave fotos maar wat zie ik daar door dat vezier heen ANGST zweet O-)
:W moeten echt even een afspraak maken om te toeren }) O-)
 
http://yahoo.reuters.com/news/articlehybrid.aspx?storyID=urn:newsml:reuters.com:20070615:MTFH04190_2007-06-15_15-04-25_L15799590&type=comktNews&rpc=44

MPP en 2CT recall...
 
Laatst bewerkt:
Wel als ze voldoen aan:
- Michelin® Pilot® Power 2CT or Michelin® Pilot® Power 120/70 ZR 17 (58W)
- a "Made in France" label
- DOT 6UCW 980T or DOT 6UCW 979T

;)
 
Jongens,

Bas wilde zo graag op de BBQ komen op 30 juni dat hij voor de vorm ook maar even een TUONO heeft aangeschaft.

BB, voor jou geen achterband. Hij is naar ROKE geweest en heeft een '05 model (OER) met veel carbon gekocht.


Foto's komen morgen
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciflapstaart Bas :W :W welkom op de barbeknoei 8-)

Denk dat we effe een nieuwe lijst moeten opstellen Dalman *O* *O*

Fuego SR2
Bas
Broer Moes
Lamme triumphrijder
en er waren er nog een paar, effe teruglezen :Y
 
Heeft een der uwen een bagagesysteem voor z'n 2006 tuono? Ben een beetje aan het rondkijken, maar nog maar weinig gevonden. Eigenlijk alleen het Ventura systeem. Wil dit jaar een tripje doen met m'n eega achterop,en die vind het niet zo fijn om 14 dagen in dezelfde kleding rond te lopen. Andere optie is natuurlijk een nudistencamping.

Heb inmiddels ook een minpunt ontdekt van de 2006 tov m'n goeie ouwe 2003. De zithouding! Waar ik op de 2003 een riante 800 km op 1 dag wegreed, zonder lichamelijk ongemak, heb ik nu na 100-150 km al een houten reet. Volgens mij komt dit door de beroerde plaatsing van de voetsteunen, zitten net te ver naar achteren en te hoog.
Iemand ervaring met de Vario-footsteps op www.mfw-wolf.de?
 
Heeft een der uwen een bagagesysteem voor z'n 2006 tuono? Ben een beetje aan het rondkijken, maar nog maar weinig gevonden. Eigenlijk alleen het Ventura systeem. Wil dit jaar een tripje doen met m'n eega achterop,en die vind het niet zo fijn om 14 dagen in dezelfde kleding rond te lopen. Andere optie is natuurlijk een nudistencamping.

Heb inmiddels ook een minpunt ontdekt van de 2006 tov m'n goeie ouwe 2003. De zithouding! Waar ik op de 2003 een riante 800 km op 1 dag wegreed, zonder lichamelijk ongemak, heb ik nu na 100-150 km al een houten reet. Volgens mij komt dit door de beroerde plaatsing van de voetsteunen, zitten net te ver naar achteren en te hoog.
Iemand ervaring met de Vario-footsteps op www.mfw-wolf.de?

Ben nog nooit zolang weggeweest met de motor. Ik gebruik momenteel zadeltassen (planiers) van Oxford. Werken uitstekend en zijn in verschillende maten te krijgen. Maar ik neem aan dat je ook nog iet overdwars mee wilt nemen. Daar zal je dan echt een rek voor moeten hebben.
 
he gerrie waar blijven de fotos :(
bb het is inderdaad rustig
bas als je het leest gefeliciteert *O* :}
heren ik zie jullie op de bq. :9~ :W als ales mee zit met een gekiedelde motor
 
als het hier toch stil is zal ik het maar een beetje opleuken met wat foto's.
kan ik ook mooi me nieuwe speeltje uitproberen (panasonic tz2)
vandaag me db-dooder passend gemaakt (akrapovic van een zx9,van het forum geplukt maanden geleden)
hij is maar 2x in me demper gevallen dus dat viel mee -O-
geluid is nu hopelijk stil genoeg voor assen zodat die schoorsteen er niet meer ophoeft.

Foto-4WTN3QZX.jpg

macrostand werkt :+

ook nog even wat aan het stickeren geweest om het zwart op het kontje wat te doorbreken,is wel redelijk geslaagt dacht ik.
Foto-EAM4D7VF.jpg

Foto-J4ZAHNYH.jpg


ps pimmie,30juni heb ik het bij me :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan