Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum. Lid geworden omdat ik zie dat hier veel kennis is😀
Ik heb een vtr1000f gekocht bouwjaar 2004 matzwart.
Bij constant 3000 toeren loopt die slecht, happen, bokken etc. Wanneer ik gas geef of hoger in de toeren zit loopt die prima. Ook veel backfires en
ploppen.
Bij de dealer laten nakijken en een gepeperde rekening verder. Nog niet opgelost. Carbs zijn gesynchroniseerd, ultrasoon gereinigd, nieuwe sproeiers en nieuwe bougies. Ik wacht nog op reactie van de honda dealer maar misschien herkennen jullie dit.
Er zitten 2 sportuitlaten op (hawk - pipeworx) en daar heb ik 2 db killers inzitten.
Klinkt een beetje als te arm lopen.
Carbs af laten stellen (duur)
Mjjn vtr had dat ook, heb er goede db killers in gedaan, met iets meer tegendruk.
De killers in mijn pijpen waren gewoon half open.
 
Bedankt Danny.

Carbs zijn ook afgesteld. Stationair loopt die prima. Het is alleen rond dat toerental.
Paar vragen:
Ik lees veel over de tps en pair valves.
Kan de tps de oorzaak zijn?
Hoe verwijder ik de pair valves. Ik ben leek maar niet onhandig. Is dit makkelijke zelf te doen?

Verder nog suggesties voor dit probleem?

Ik woon in de buurt van Nijmegen. Iemand die goed kan sleutelen in de buurt die het leuk vindt te helpen? Kan vergoeding tegenover staan.
 
Klaar voor het motor seizoen
 

Bijlagen

  • 0EAD5545-4472-4220-8471-9FEF04CED5A7.jpeg
    0EAD5545-4472-4220-8471-9FEF04CED5A7.jpeg
    783,2 KB · Weergaven: 0
  • BFAA69B8-C4B1-4121-AC01-BC5FAB11DE5A.jpeg
    BFAA69B8-C4B1-4121-AC01-BC5FAB11DE5A.jpeg
    801,4 KB · Weergaven: 0
  • Leuk
Waarderingen: dgr
Bedankt Danny.

Carbs zijn ook afgesteld. Stationair loopt die prima. Het is alleen rond dat toerental.
Paar vragen:
Ik lees veel over de tps en pair valves.
Kan de tps de oorzaak zijn?
Hoe verwijder ik de pair valves. Ik ben leek maar niet onhandig. Is dit makkelijke zelf te doen?

Verder nog suggesties voor dit probleem?

Ik woon in de buurt van Nijmegen. Iemand die goed kan sleutelen in de buurt die het leuk vindt te helpen? Kan vergoeding tegenover staan.

Die kleppen daar weet ik niks over.
Maar dat knallen en ploffen in de uitlaat is meestal toch te arm lopen.
 
Bedankt Danny.

Carbs zijn ook afgesteld. Stationair loopt die prima. Het is alleen rond dat toerental.
Paar vragen:
Ik lees veel over de tps en pair valves.
Kan de tps de oorzaak zijn?
Hoe verwijder ik de pair valves. Ik ben leek maar niet onhandig. Is dit makkelijke zelf te doen?

Verder nog suggesties voor dit probleem?

Ik woon in de buurt van Nijmegen. Iemand die goed kan sleutelen in de buurt die het leuk vindt te helpen? Kan vergoeding tegenover staan.
Wat voor luchtfilter zit er in? Ik weet dat sommige exemplaren beroerd draaien met een k&n filter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan