Stop! Tuono Time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,heb vandaag een gloednieuw tuono'05 aangeschaft !!!
:9~ :}


DSC00088.jpg



Aleen duurt het nog 2 weken dat ik 'm op ken halen :( !
 
Feli en welkom bij de club kakketoe...

De juiste kleur en model als je het mij vraagt!!! *D (maar daar zullen de meningen over verdeeld zijn ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ha van harte.

Veel plezierige KM's toegewenst.

Over 2 weken klaar. Kunnen ze niet doorwerken, kan je mooi de 6e nog even mee. Heb je em gelijk ingereden. :Y
 
Laatst bewerkt:
Zolang we over het oer model maar eens zijn

(Taruka vind die nieuwe minder mooi)
daar zijn we het zeker over eens want Driver vindt de Oer toch ook stiekum mooier dan de nieuwe alhoewel hij ook best wel zo,n nieuwe wil rijden.

gr Driver
 
Nee hoor!! Het 2005 model is voorzien van mooie rode remklauwtjes ;)

Heb er zelf ook een, dit is overigens alleen bij de fluor rosso uitvoering ;)
 
Nee hoor!! Het 2005 model is voorzien van mooie rode remklauwtjes ;)

Heb er zelf ook een, dit is overigens alleen bij de fluor rosso uitvoering ;)

ohw, 't is omdat ik'r al eerder zag met gouden klauwen...

zie je wel meer bij aprilia dat ze bij reekens soms heel andere dingen doen,was vroeger al bij de scooters en rs'en :)
 
Heb overigens voor de Oer Tuono nog een K&N filter (had de ijdele hoop dattie ook in m'n 2006 zou passen..), bagagerekje (past eigenlijk net...niet, maar goed, heb hem er toch opgehad) en een standaardkachelpijp liggen.
 
Hee jongens
vandaag onderweg, na tanken accu en relais kapot. Wat waren ook alweer de specs van de zwaardere accu (die wil ik)? Pimmie? Moes?
 
YTX14BS ;)
En als ze geen origineel startrelais op voorraad hebben, zoek dan even naar een relais van een Yamaha (onderdeelnr. 4KD-81-940-00). Past precies, en houdt het waarschijnlijk langer vol...
 
Laatst bewerkt:
BB, als het zaterdag een beetje goed weer is wil ik wel even het ruitje komen scooren. Zal het in een rugzakje passen, denk je?

Richard, zaterdag ff naar BB kinkie, als het voor hem ok is en het weer een beetje meezit? 8-)
 
BB, als het zaterdag een beetje goed weer is wil ik wel even het ruitje komen scooren. Zal het in een rugzakje passen, denk je?

Richard, zaterdag ff naar BB kinkie, als het voor hem ok is en het weer een beetje meezit? 8-)

ik kan pas het 2e weekend van oktober weer eens echt gaan rijden. -O- -O- ;( ;(
het is elk weekend wel wat tot die tijd |(

het is dan wel het weekend van het onk supermoto in lelystad en 19 okt is assen dus dan maak ik er maar gelijk een motoweek van.
tot die tijd ,helaas.....

is via de post geen optie?
 
Laatst bewerkt:
Kan, maar als het weer OK is ga ik wel even hew :]
ONK kunnen wel wel eens gaan kiekn, er is vast wel een mooie binnendoor weg :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan