Wat is de staat van dat XS blok ?Xs blok heb ik nog wel liggen.
Het 2e blok zal wel aan de prijs zijn neem ik aan ?Xs1 blok is open geweest en weer dicht gedaan door vorige eigenaar, dus onbekend.
Later blok ook te koop, door vd Heiden opgebouwd. Met Shell Nokkenas en Wiseco zuigers
Uit Loenen ?Ik denk dat Komeet techniek nog een frame heeft staan. Ik weet het niet zeker.
Ja ga er straks even heen, hopelijk is het een goed en recht frame, neem wel een materiaal dikte meter mee.Is al gereserveerd zag ik.
Ja zag hem al laatst.Nog een Startwin
≥ Stoere Zelfbouw Chopper Triumph Swamie T120 StarTwin 2003 — Motoren | Triumph — Marktplaats
RIMIparts biedt aan;Stoere Chopper op basis van een Triumph T120 Blok - Officieel RDW Goedgekeurd Zelfbouw Kenteken.Echt iets voor een liefhebber /link.marktplaats.nl
Wil er een XS650 inleggen nu even sparen, gisteren al wielen gehaald en afgelopen zaterdag een set voorvorkpotenEn wat voor blok ga je er in hangen ?
Wel een toffe manier om een softtail te maken... zal niet veel inveren, maar is altijd beter dan een volledige hardtailVrijdag middag het frame opgehaald
Bekijk bijlage 2048674
Ja ik heb nu ook een hardtail zeer gaaf en mooi om te zien maar ik kan er niet te lang op rijden helaasWel een toffe manier om een softtail te maken... zal niet veel inveren, maar is altijd beter dan een volledige hardtail
Klopt dat had ik ook gehoordMooie frame hoor, heeft die een kenteken? Eigenbouw kenteken aanvragen wordt steeds lastiger bij het rdw volgens mij
Nu ik toch thuis zit en lig ivm mijn lies/rugbeen klachten denk je wel eens wat straks ?En wat voor blok ga je er in hangen ?