Stalling voor Motortrip Luxemburg

roberts

MF'er
13 feb 2006
87
2
zwaagwesteinde
Facebook
Wij gaan over 2 weken vanuit Friesland via Venray naar Luxemburg. Echter, door lichamelijke problemen kan een iemand eigenlijk niet op 1 dag 600km afleggen.
Weet iemand een veilige plek waar we eventueel 2 auto's met aanhangers kunnen stallen van zondag TM woensdag?
 
Ik zou het gewoon even vragen bij eerste overnachtingsadres. Vragen of je het spul daar mag laten staan voor een paar dagen als je de eerst een laatste nacht bij hun slaapt. Ik lees hier wel vaker dan mensen het zo doen. Ik weet ook wel een paar parkeerplaatsen in Clervaux, daar heb ik zelf mijn auto ook wel eens weekje laten staan als ik ging wandelen, maar ik weet niet waar in Luxemburg je ongeveer een plek zoekt?
 
Ik zou het gewoon even vragen bij eerste overnachtingsadres. Vragen of je het spul daar mag laten staan voor een paar dagen als je de eerst een laatste nacht bij hun slaapt. Ik lees hier wel vaker dan mensen het zo doen. Ik weet ook wel een paar parkeerplaatsen in Clervaux, daar heb ik zelf mijn auto ook wel eens weekje laten staan als ik ging wandelen, maar ik weet niet waar in Luxemburg je ongeveer een plek zoekt?
 
Neem de buurjongen/ buurman of 1 van de echtgenotes mee naar het zuiden.
Als jullie daar zijn laat je hem/ haar de auto weer terugrijden.
Over een paar dagen komt hij/ zij jullie weer ophalen.

Trouwens zou ik niet van Venray op de motor gaan, maar pas bij Sittard.
Bij Venray is alles nog plat als pannekoek. Na Sittard in Windraak heb je dan direct al de 1e heuvel.
In Sittard is er best op de Kollenberg een plek waar je de auto een paar dagen kan parkeren.
(Kollenberg= duurdere wijk van Sittard/ bekend van opnames van familie Flodder)
 
Terug
Bovenaan Onderaan