Spulletjes gekocht

Moonman

MF'er
21 aug 2023
59
77
Whoeiiiiii stap 1 is gezet. Helm, Motorjas, Motorbroek, Schoenen en handschoenen gekocht.
Scorpion heeft serieus fijne helmen. Die is het dan ook geworden. Rev'It Jas, Spijkermotorbroek erbij voor nu. IXS motorschoenen en een setje handschoenen (goedkope voor nu). later even kijken voor definitieve set). Blij mee!!!

2 September 2 lessen rijden (feeling terugkrijgen in het motorrijden).
9 September Tourtocht met de collega's.

Daarna de rest regelen voor eigen motor :). Zin in de dingen die in mn koppie zitten :D
 
in september heb je kans op regen. hopelijk ben je goed kleding ervoor.
Ik heb voor 9 September goed weer besteld ;). haha Dus op moet goed komen ;).
In het ergste geval een regenbroek aan (heb ik ook). OF misschien alsnog ergens anders kijken voor een zwarte motor broek (die waterdicht is)......We gaan het meemaken.
 
in dat geval, hou het simpel: een regenbroek over je motorbroek heen. Lekker licht en ben je toch voorbereid. Handschoenen en laarzen, altijd waterdicht is wel handig.
 
Ik heb voor 9 September goed weer besteld ;). haha Dus op moet goed komen ;).
In het ergste geval een regenbroek aan (heb ik ook). OF misschien alsnog ergens anders kijken voor een zwarte motor broek (die waterdicht is)......We gaan het meemaken.
psssst, gewoon een goede regenbroek en regenjas erbij aanschaffen joh.
50% kans dat je verkeerd gokt om het regenpak wel of niet aan te trekken:+
Mijn 'Held' is nog steeds wateren wind dicht, fluo geel?! Dat minder...
 
@Tcat : das waar. Afgelopen zaterdag, zag het er mooi uit. Warm. Dacht dat het niet zou regenen, maar tijdens het rijden sloeg het weer om, en opeens een plensbui van afrika tot Tokyo. Hoppa. Doorweekt op bezoek bij iemand. "Toppie". |(
 
@Tcat : das waar. Afgelopen zaterdag, zag het er mooi uit. Warm. Dacht dat het niet zou regenen, maar tijdens het rijden sloeg het weer om, en opeens een plensbui van afrika tot Tokyo. Hoppa. Doorweekt op bezoek bij iemand. "Toppie". |(
Altijd balen. Weer een les geleerd. Waterdichte kleding kopen dus ;)
 
@Tcat : das waar. Afgelopen zaterdag, zag het er mooi uit. Warm. Dacht dat het niet zou regenen, maar tijdens het rijden sloeg het weer om, en opeens een plensbui van afrika tot Tokyo. Hoppa. Doorweekt op bezoek bij iemand. "Toppie". |(
En dat heb ik ook altijd, zit er vaak naast met gokken:+


Altijd balen. Weer een les geleerd. Waterdichte kleding kopen dus ;)
:Y
En dan maar hopen dat je geluk hebO-)


Kijk zelf altijd door een roze bril, en buiten dat.
Er valt altijd meer naast je dan op je:Y:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan