Sportman van het jaar "Stem op Herlings" !!!!!!!!

Deze snap ik niet helemaal.
Wij hebben toch geen enkele invloed op wie er Sportman van het jaar gaat worden.

De meeste sporters en coaches zullen wel op Nuis stemmen, en zich afvragen wie is Jeffrey Herlings.
Het zal me echt verbazen als Herlings deze prijs/onderscheiding gaat winnen.


Het is sowieso een belachelijke verkiezing om over de genomineerden nog maar te zwijgen, maar dat is weer een andere discussie.
 
Laatst bewerkt:
Deze snap ik niet helemaal.
Wij hebben toch geen enkele invloed op wie er Sportman van het jaar gaat worden.

De meeste sporters en coaches zullen wel op Nuis stemmen, en zich afvragen who the fuck is Jeffrey Herlings.
Het zal me echt verbazen als Herlings deze prijs/onderscheiding gaat winnen.


Het is sowieso een belachelijke verkiezing om over de genomineerden nog maar te zwijgen, maar dat is weer een andere discussie.

Who the fuck is Nuis?


Edit: Ah een schaatser. Geen idee wat hij gedaan heeft maar goed, feit blijft dat motorsport ondergeschoven kindje blijft.
 
Zoals Kingjoma meldt: Er valt door het plebs niet te stemmen:

“De winnaars worden tijdens het Sportgala op woensdag 19 december bekendgemaakt. Dan mogen de aanwezige sporters en coaches hun stem uitbrengen op de genomineerden in de verschillende categorieën”

Vandaar dat de kans dat Jeffrey het wordt, nagenoeg nihil is.
 
Nou het moment is daar. Even allemaal kijken hoe Kjeld Nuis tot sportman van het jaar gekroond wordt :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan