is alleen de op/af rit ja, je moet ff stukkie omrijden..
Deze jongen heeft zich voor komende middag vrij gegund om voor het eerst dit jaar weer eens wat kilometers op zijn motor te gaan zetten.Dat is mooi, misschien zaterdag of zondag ff rijden
Deze jongen heeft zich voor komende middag vrij gegund om voor het eerst dit jaar weer eens wat kilometers op zijn motor te gaan zetten.
VOLGENS MIJ IS VANDAAG OFFICIEEL HET SEIZOEN BEGONNEN
wie is er dit weekend op de spinder te vinden of omstreken?
Het word wel erg gaaf weer.
En wie van de spindergangers rijden met de warme chocotour mee.
In de namiddag 15.30 nog ff weesten rijden, 1x over de spinder en daarna naar Hoes geweest. Daar was de nieuwe 1000 in de kleurstelling blauw-wit binnenHee waar was je dan Chucky wij zijn vanmiddag weer eens ouderwets gaan knallen, heerlijk!!!!!!!! nog effe gespinderd en het knietje was weer aan de grond hoor.
VOLGENS MIJ IS VANDAAG OFFICIEEL HET SEIZOEN BEGONNEN
In de namiddag 15.30 nog ff weesten rijden, 1x over de spinder en daarna naar Hoes geweest. Daar was de nieuwe 1000 in de kleurstelling blauw-wit binnen
Lullo, dan had je mooi met ons mee kunnen rijden.
Weet je niet hoe een mobieltje werkt?
Chucky
Mobieltje, is dat zo'n draadloos ding waardoor je praat of de meeste wagen een poging om erdoor te praten.
Ik moest de motor toch weer inrijden en dan kan ik niet gelijk als een .......... gaan rijdenEn volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen dus nog volop gelegenheid om lekkker rustig over de dijkjes te toeren.
Btw was Harry ook weesten rijden, die heb ik volgens mij gezien
En volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen
Hmmmm, maar hoe laat zijn jullie dan gaan rijden??Gijs moet je niet geloven.
Die liegt nog als hij niets zegt
Hmmmm, maar hoe laat zijn jullie dan gaan rijden??
Mobieltje, is dat zo'n draadloos ding waardoor je praat of de meeste wagen een poging om erdoor te praten.
Ik moest de motor toch weer inrijden en dan kan ik niet gelijk als een .......... gaan rijdenEn volgens Gijs is het seizoen vandaag begonnen dus nog volop gelegenheid om lekkker rustig over de dijkjes te toeren.
Btw was Harry ook weesten rijden, die heb ik volgens mij gezien
motor moet je inrijden als een achterlijke idioot, dan rijd hij het beste