Spiegel vastzetten Kawasaki ER-6N

WhiteDog

Rookie
27 mei 2013
10
0
Hoi,

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Deze avond heb ik een kleine aanrijding gehad met een voetganger die tussen de auto's (korte file aan de verkeerslichten) doorliep. Meneer heeft snel weer zijn hoed weer opgezet en ging er vandoor B|

Ik zie bij thuiskomst ook geen enkele schade, alleen staat mijn spiegel nu dus lus. Hoe moeilijk kan dat zijn? :) Nou helaas, het lukt mij niet om hem op de juiste lijn te krijgen. Normaal stop ik dan even bij de motorwinkel achter de hoek maar laat die nu net 2 weken met vakantie zijn en ik heb mijn motor wel nodig om mee te gaan werken -O-

Iemand een idee wat ik verkeerd doe of is hij "overgedraaid" ? Ik zie geen schade aan de schroefdraad overigens. Er zitten ook geen rubbers ofzo om bij te stellen. De spiegel staat als het ware 1 draai te ver nu. Het zijn gewoon 2 schroeven die in elkaar gaan dus ik snap niet hoe ik dat eventueel zou kunnen afregelen.

LSpug8R.jpg

C48zTlB.jpg

XPjYNuK.jpg


Alvast bedankt voor jullie hulp !
 
Laatst bewerkt:
Draai de spiegel terug, totdat die op de juiste plek staat. Draai dan de bovenste moer naar onderen om 'm vast te zetten.

Dat dacht ik dus ook, maar zie extra foto, ik heb het idee dat die moer gewoon vastzit aan de spiegel en het één geheel is. Ik krijg die moer van de spiegel zelf niet los. Indien je 100% zeker bent wil ik wel is harder proberen draaien natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan