speed & street pre season triple meet ***21 april 2013 ***

quote:
ezvictory schreef op 07 januari 2013 @ 21:27:
stelletje bankhangers

Hoog snorren ,kale koppen en grijze haren gehalte :X ;)

Wel leuk al die plaatjes gimo :Y staan wel een hoop geen triumphs tussen :')
 
Laatst bewerkt:
Wil ook mee!!

Rij wel bijna vooraan :Y achteraan moet ik te hard werken om bij te blijven, zeker na wat inhalen enzo... plus verdwaalde BMWs waarvan ik denk dat ze bij de groep horen :P ineens een ministraatje induiken (niets eens gezien dat je daarin kon) en ik maar denken dat ie gecrasht was :o en dus maar even ging kijken,...

Mochten er teveel rijders zijn, wil ik eventueel ook voorrijden bij de langzame(re) groep. Mits ik de route van te voren krijg plus werkend op de zumo :P Tweede voorwaarde is dat de snelle groep alvast de bestelling doet bij de meeting points :P
 
Laatst bewerkt:
Wil ook mee!!

Rij wel bijna vooraan :Y achteraan moet ik te hard werken om bij te blijven, zeker na wat inhalen enzo... plus verdwaalde BMWs waarvan ik denk dat ze bij de groep horen :P ineens een ministraatje induiken (niets eens gezien dat je daarin kon) en ik maar denken dat ie gecrasht was :o en dus maar even ging kijken,...

Mochten er teveel rijders zijn, wil ik eventueel ook voorrijden bij de langzame(re) groep. Mits ik de route van te voren krijg plus werkend op de zumo :P Tweede voorwaarde is dat de snelle groep alvast de bestelling doet bij de meeting points :P

:Y
 
ik kom er even op terug, mijn eerdere berichten.

het is nog niet bekend of ik erbij ben, (op het moment denk ik van niet)
 
Laatst bewerkt:
mijn motor gaat 9 maart naar KAT voor een megabeurt, dus ik gok dat ik hem 17 maart terug heb als er geen gekke dingen gevonden worden.

count me in!
 
Gaaaaf!! ik wil eigenlijk ook wel weer ff mee!

alleen heb ik een cilinder teveel :)
full
 
gaat goed met de aanmeldingen :Y

tenminste, als iedereen afziet van de slappe smoesjes en het gare onder voorbehoud geneuzel, dan rijdt er straks een sliert van een dikke 30 triples en twee hondb :r ahs O-) achter darkgimo aan 8-) :]

Gaaaaf!! ik wil eigenlijk ook wel weer ff mee!

alleen heb ik een cilinder teveel :) [afbeelding]


:W
tuono was t m toch ook niet :?
 
gaat goed met de aanmeldingen :Y

tenminste, als iedereen afziet van de slappe smoesjes en het gare onder voorbehoud geneuzel, dan rijdt er straks een sliert van een dikke 30 triples en twee hondb :r ahs O-) achter darkgimo aan 8-) :]:W
tuono was t m toch ook niet :?


Ik doe een ovb.......mss mag ik van de rechter niet rijden op 17mrt :X en dat hoor ik morgen om 9 uur B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan