Sp33ddragon
MF'er
- 5 sep 2012
- 48
- 1
Na veel tips en toch nog veel pijn en moeite zijn de boutjes uit de cilinder van mijn xt350.
En ligt eindelijk de onderpijp eraf!
Echter nu moet hij er ook over een weekje of wat weer terug op.. Voor de meeste zaken rijdt ik even naar de hornbach om vervangende bouten te halen (bagagerekje/voetsteunen enzo). Maar dit lijkt me toch wat anders..
De optie tapeind+messing moer (gebruikte ik in mijn scootertijdperk, gaat hier niet passen).
Nu vraag ik me af, kan ik gewoon bij de hornbach/ een ijzerwarenhandel inbusjes kopen in dezelfde maat als de originele (en nee geen rvs, maar gewoon staal).
Of is er nog iets waar je op moet letten? Zijn de originele bouten (die 2 euro per stuk zijn...) speciaal behandeld/ echt veel beter of zijn dit gewoon ordinaire overpricede dingen?
dit vraag ik me ook af bij b.v het hitteschild.
En ligt eindelijk de onderpijp eraf!
Echter nu moet hij er ook over een weekje of wat weer terug op.. Voor de meeste zaken rijdt ik even naar de hornbach om vervangende bouten te halen (bagagerekje/voetsteunen enzo). Maar dit lijkt me toch wat anders..
De optie tapeind+messing moer (gebruikte ik in mijn scootertijdperk, gaat hier niet passen).
Nu vraag ik me af, kan ik gewoon bij de hornbach/ een ijzerwarenhandel inbusjes kopen in dezelfde maat als de originele (en nee geen rvs, maar gewoon staal).
Of is er nog iets waar je op moet letten? Zijn de originele bouten (die 2 euro per stuk zijn...) speciaal behandeld/ echt veel beter of zijn dit gewoon ordinaire overpricede dingen?
dit vraag ik me ook af bij b.v het hitteschild.