Special frames

ik snap nog steeds niet waarom je perse de naloop zou willen verandenen zonder dat de balhoofdshoek wijzigt. ik zie geen enkel voordeel .
 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag de naloop kunnen veranderen, en die balhoofd hoek is van minder belang, dus die wil ik niet perse kunnen veranderen. De balhoofd hoek moet wel binnen bepaalde waarden vallen, maar of hij nu bijv 23 of 26 graden is, is waarschijnlijk van minder belang. Maar het losse excenter wat ik heb verandert juist de balhoofd hoek maar zou de naloop onveranderd laten (als dit klopt). Dat is juist wat ik minder van belang vindt. Dus dan kom je volgens mij uit bij het veranderen van de offset. Nu iets duidelijker?
 
dan moet je gewoon verstelbare kroonplaat/T-stuk hebben waarbij je de vork-offset kan regelen.

het verschil tussen 23 en 26 is groot.
 
dan moet je gewoon verstelbare kroonplaat/T-stuk hebben waarbij je de vork-offset kan regelen.

het verschil tussen 23 en 26 is groot.

Juist.

Zeker maar ik bedoel ook miet om van 23 naar 26 te gaan binnen 1 stap maar meer als het gebied waar je in wil blijven.
 
Ik vind dat we een beetje afdwalen van het thema in dit topic;
side-img-1.jpg
 
Een optie is GSXR kroonplaten, zou het even uitzoeken maar volgens mij zijn die er met 28mm/30mm/32mm offset, met 207mm h-o-h en 50/54mm dia.
 
Terug
Bovenaan Onderaan