Snoepie's make-over (Suzuki T500)

Toch kan het ook aan de band liggen,neem een aantal banden van dezelfde maat
maar van verschillende fabrikanten dan zie je daar verschillen tussen die wel meer dan een paar millimeter zijn.Ik heb ook banden meegemaakt die behoorlijk slingerden,en dat
lag niet aan de velg,maar zat in de band zelf.Ook is het model van de moderne banden
anders dan vroeger,de ouderwetse banden hebben een vlakkere zijwang en zijn daardoor
smaller.Avon en Metzeler maken nog banden met zo,n model.
SpeedMaster%20MK11_x2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Toch kan het ook aan de band liggen,neem een aantal banden van dezelfde maat
maar van verschillende fabrikanten dan zie je daar verschillen tussen die wel meer dan een paar millimeter zijn.Ik heb ook banden meegemaakt die behoorlijk slingerden,en dat
lag niet aan de velg,maar zat in de band zelf.

Kloppen met een rubber hamer helpt soms. Het voelt goed aan om te doen. @ Dep, Gijs is een wijs man, geduld heb ik meestal in overvloed tenminste als het om mensen gaat. Bij schroeven en bouten die niet willen gaat dat wat minder. ;(
 
Mannen!!! :+

Heb ik gisteren weer een ongelofelijk lekkere biefstuk weggekaand! :9~

Moest er wel wat voor doen, maar ja...... ;)
 
Mannen!!! :+

Heb ik gisteren weer een ongelofelijk lekkere biefstuk weggekaand! :9~

Moest er wel wat voor doen, maar ja...... ;)

Met paddo's neem ik aan :9~ De Dep weet wel hoe hij zijn privé monteur kan omkopen om hem aan het werk te krijgen :+
 
Laatst bewerkt:
Moet ik nog even verkleinen en zo, maar veel spectaculairs is er niet gedaan. Wel veel nuttigs. Zo bleken de draden van de spanningsregelaar aardig hard te zijn geworden en zaten er zelfs scheurtjes in de mantel. Om de betrouwbaarheid te verhogen is Gijs druk aan het solderen geweest. Nu zitten er weer mooie, soepele draadjes aan. ook de ontstekingsunit is voorzien van mooie stekkertjes, en verder wat klein grut, zoals de carburateurs en de ketting terug gezet. Al met al niet spectaculair, maar wel heel belangrijk.
 
Nee, de electronische. Heb jij tyrouwens ergens een paar duidelijke plaatjes van hoe de kabelboom moet lopen?
 
die kan ik wel maken voor je ik heb mijn tank er toch af.
maar wel de originele bobines dan? die dacht ik te zien.....Ik heb ook andere bobine nl.
 
Laatst bewerkt:
even zien,
ik heb een aantal plaatjes geschoten.

vanuit de koplamp door het gat het frame in boven langs waar je onderweg het contactslot hebt,
vervolgens recht naar achter onder de tank naar de accu en dan schuin naar beneden om in een boog naar de ontsteking te gaan. That's it:

myxwfM1.jpg

G6mgX2Z.jpg

7a1frLg.jpg

TLdotQS.jpg

hYRg7Ji.jpg

InzKnhN.jpg

lIc7FrX.jpg


tja beetje donker in de schuur......
bij vragen geen punt neem maar even contact op!
 
Laatst bewerkt:
Dank je. Ik denk dat ik een eind kom. Mogelijk nog een overzicht foto?
 
Ja ik zal morgen even kijken. Dit is inderdaad een beetje een onoverzichtelijke bende zo al die losse foto's
 
binnen als er niet veel licht is maakt mijn toestel geen bijster mooie foto's maar goed wellicht kun je er wat mee....

PzOMfUC.jpg


zSAhMld.jpg


wSUXlZj.jpg


APucFJ5.jpg


HkSaUj1.jpg


ook nog even gekekjen welk kapje nu mooi is:

7zrfSw4.jpg


of

aqZGAIJ.jpg


ik zal kijken of ik moergen als het beter weer is buiten wat fotos kan maken.
 
jeemig wat een slechte foto's............
Maar goed dat ligt aan mijn telefoon. is een klein hoekje af en daar komt stof naar binnen en gaat precies voor de lens zitten.
Buiten is niet mooi weer maar even de compressor gepakt en telefoon door gaatje wat schoongeblazen.

resultaat wat betere foto's

hj0Bn0m.jpg

zWg9TPL.jpg

afnPjyE.jpg


hvgzySe.jpg
nxD6IyV.jpg


hmm beetje zooitje achter de accu.
 
Laatst bewerkt:
De luchtfilterkast zit met twee beugeltjes vast. En allebei zijn ze afgebroken. Heeft iemand nog een goede luchtfilterkast voor mijn model liggen?
 
Gebeurt hier nog eens wat? :?

Gijs begint zo langzamerhand weer trek te krijgen. (in sleutelen, natuurlijk O-) )

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan