slecht lopen

etterpet1961

Rookie
23 feb 2019
23
1
na maanden bezig geweest met de restauratie eindelijk klaar om te starten loopt hij heel slecht lijkt wel op drie poten maar slaat wel direct aan . het volgende is gedaan carbs gereingd bougie s vervangen alles staat op tijd en zee vonken alle vier mooi. heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn

Modbreak:

Misschien is het handig als je wat meer informatie geeft. Welke motor, welk bouwjaar, meer details, eventueel foto's/fimples...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
na maanden bezig geweest met de restauratie eindelijk klaar om te starten loopt hij heel slecht lijkt wel op drie poten maar slaat wel direct aan . het volgende is gedaan carbs gereingd bougie s vervangen alles staat op tijd en zee vonken alle vier mooi. heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn

Modbreak:

Misschien is het handig als je wat meer informatie geeft. Welke motor, welk bouwjaar, meer details, eventueel foto's/fimples...

Het is een kawa 1100 spectre uit 1982.en ik zal ff een filmpje maken als hij loopt
 

Bijlagen

  • 20190207_203958.jpg
    20190207_203958.jpg
    173,6 KB · Weergaven: 15
Algemeen advies...................
Ik zou beginnen met testen WELKE cilinder niet meedoet.

Koude motor starten en dan voelen welke uitlaatpijp niet (snel) heet wordt. (kan ook met IR thermometer)
Kan je iig gaan concentreren op DIE betreffende cilinder.
Dan motor starten en in de carb van de slechte cilinder snelstarter spuiten. Loopt ie dan ineens wel (even) goed, dan concentreren op deze carb.
Maakt 't geen verschil dan is er iets met je vonken........................
 
Algemeen advies...................
Ik zou beginnen met testen WELKE cilinder niet meedoet.

Koude motor starten en dan voelen welke uitlaatpijp niet (snel) heet wordt. (kan ook met IR thermometer)
Kan je iig gaan concentreren op DIE betreffende cilinder.
Dan motor starten en in de carb van de slechte cilinder snelstarter spuiten. Loopt ie dan ineens wel (even) goed, dan concentreren op deze carb.
Maakt 't geen verschil dan is er iets met je vonken........................
w.b. die vonken, hebben we het al gauw over 2 cilinders, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan