Silly Season 2019

Okay

Leve Racesport.nl*O**O**O*

(ik vind het prima, heb geen tijd om allerlei motorsportsites te bezoeken dus als iemand anders dat voor me doet...)
Maar daar zijn andere draadjes voor, dit is Silly season 2019
 
2019 BSB Grid tot nu toe;

Be Wiser Ducati: Scott Redding & Josh Brookes

RAF Kawasaki: Ryan Vickers

Quattro Plant JG Speedfit Kawasaki: Glenn Irwin & Ben Currie

OMG Racing Suzuki: Luke Mossey & Josh Elliott

Honda Racing: Andrew Irwin & Xavi Fores

McAMS Yamaha: Jason O’Halloran & Tarran Mackenzie

Buildbase Suzuki: Bradley Ray & ????

Oxford Racing Ducati: Tommy Bridewell

PR Racing BMW: Joe Francis

FS-3 Racing: Danny Buchan

TAG Racing: Dan Linfoot & Shaun Winfield

Smiths BMW: Peter Hickman & James Ellison

Tyco BMW: Christian Iddon & Keith Farmer

EHA Racing: David Allingham

Raceways Yamaha: Matt Truelove
 
Vind ik leuk ! Maar had verwacht/gehoopt dat Hartog een volledig seizoen mocht gaan draaien.. had toch heel wat betere prestaties
Daar is volgens mij nog niks over bekend. Die reed in het ESS met zijn eigen team dacht ik, niet (zoals Sikkelerus) in een team van een ander. Of het financieel mogelijk gaat zijn om het hele kampioenschap te rijden is afwachten, zou wel prachtig zijn natuurlijk!
 
Daar is volgens mij nog niks over bekend. Die reed in het ESS met zijn eigen team dacht ik, niet (zoals Sikkelerus) in een team van een ander. Of het financieel mogelijk gaat zijn om het hele kampioenschap te rijden is afwachten, zou wel prachtig zijn natuurlijk!

Volgens mij ook een eigen team inderdaad.
Helaas zijn prestaties geen garantie voor de toekomst, alsnog blij dat er toch een Nederlander aan de start staat.

Ik had ook ergens een Nederlander op een kawa verwacht, zelfs binnen een semi nl team.
Maar hoor niks , zie niks.. dus blijf hopen :)
 
Volgens mij ook een eigen team inderdaad.
Helaas zijn prestaties geen garantie voor de toekomst, alsnog blij dat er toch een Nederlander aan de start staat.

Ik had ook ergens een Nederlander op een kawa verwacht, zelfs binnen een semi nl team.
Maar hoor niks , zie niks.. dus blijf hopen :)
en ineens las ik gisteren alsnog ergens dat Van Straalen toch bevestigd is voor een vol seizoen WSS !

Toch nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan