Show hier je tent naast de motor

ook dit bericht heb ik al een tijdje in het vizier.
SBS 6 had met hart van Nederland op 6 januari ook een item op een natuurcamping over Winterkamperen. Dat lijkt me ook wel wat.
Ik laat het even van het weer afhangen want ik heb geen ruimte om de tent binnenshuis te drogen. Daar moet ik nog iets voor bedenken.
Ik had van de zomer ook wat condens aan de binnen- en buitenkant. toen de tent opgezet in het zonnetje in de tuin en na een uurtje was ie droog.
ik twijfel dus nog.

vrgr
Kees
 
Hey, ik had een vraagje.
Ik wil dit jaar met de motor een paar keer gaan kamperen en slaap dan het liefste in een hangmat. Helaas zijn er weinig campings met goede bomen daarvoor en vind ik campings überhaupt niet zo fijn.
Nu heb je voor normale fietsers 'vrienden op de fiets' waarbij je op logeeradressen bijvoorbeeld in de tuin kunt slapen. Ook voor camper eigenaren is er zoiets.
Weten jullie misschien of er ook zo'n platform voor motorrijders is? Of bestaan er misschien een soort wild kampeerplaatsen waar je wel de motor neer mag zetten?

Ik heb trouwens 2 weken terug mijn bijzondere verrichten gehaald :D
Dus nog één maandje rond rijden op de 125cc en dan mag ik 22 februari afrijden voor mijn a2. 😊😊

bvd
 
Hey, ik had een vraagje.
Ik wil dit jaar met de motor een paar keer gaan kamperen en slaap dan het liefste in een hangmat. Helaas zijn er weinig campings met goede bomen daarvoor en vind ik campings überhaupt niet zo fijn.
Nu heb je voor normale fietsers 'vrienden op de fiets' waarbij je op logeeradressen bijvoorbeeld in de tuin kunt slapen. Ook voor camper eigenaren is er zoiets.
Weten jullie misschien of er ook zo'n platform voor motorrijders is? Of bestaan er misschien een soort wild kampeerplaatsen waar je wel de motor neer mag zetten?

Ik heb trouwens 2 weken terug mijn bijzondere verrichten gehaald :D
Dus nog één maandje rond rijden op de 125cc en dan mag ik 22 februari afrijden voor mijn a2. 😊😊

bvd
Wildkamperen mag niet, en paalkampeerplaatsen zijn er bij mijn weten niet meer. Wat je wel hebt is Bunk-A-Biker, dat is een net zoiets als vrienden op de fiets maar dan voor motorrijders. Je hebt ook nog Welcom to my Garden, dat is ook zoiets. Officieel is dat alleen voor wandelaars en fietsers, maar ik heb wel gehoord dat motorrijders er ook gebruik van maken. Ik heb overigens met geen van allen ervaring, het is alleen van horen zeggen.
 
Wildkamperen mag niet, en paalkampeerplaatsen zijn er bij mijn weten niet meer. Wat je wel hebt is Bunk-A-Biker, dat is een net zoiets als vrienden op de fiets maar dan voor motorrijders. Je hebt ook nog Welcom to my Garden, dat is ook zoiets. Officieel is dat alleen voor wandelaars en fietsers, maar ik heb wel gehoord dat motorrijders er ook gebruik van maken. Ik heb overigens met geen van allen ervaring, het is alleen van horen zeggen.
ah zo, dankjewel!
Ja ik bedoelde ook van die paalkampeerplaatsen of bivakzones ipv wildkamperen :)
Kamperen midden in de natuur - Natuurkampeerterreinen

Hier kan je selecteren op campings met hangmatplaatsen.
Sorry, had het hier gedaan omdat ik hier al eerder mijn motor met bagage in had gezet haha
 
Hey, ik had een vraagje.
Ik wil dit jaar met de motor een paar keer gaan kamperen en slaap dan het liefste in een hangmat. Helaas zijn er weinig campings met goede bomen daarvoor en vind ik campings überhaupt niet zo fijn.
Nu heb je voor normale fietsers 'vrienden op de fiets' waarbij je op logeeradressen bijvoorbeeld in de tuin kunt slapen. Ook voor camper eigenaren is er zoiets.
Weten jullie misschien of er ook zo'n platform voor motorrijders is? Of bestaan er misschien een soort wild kampeerplaatsen waar je wel de motor neer mag zetten?

Ik heb trouwens 2 weken terug mijn bijzondere verrichten gehaald :D
Dus nog één maandje rond rijden op de 125cc en dan mag ik 22 februari afrijden voor mijn a2. 😊😊

bvd
Op bunk a biker staan adressen van, vaak, andere motorrijders waar je kan slapen.
 
Wat zijn je wensen?
Ik rij een Yamaha FZ1s en wil graag met minimale bepakking rondreizen kunnen maken. Hiervoor heb ik doorgaans een motorttas achterop gespannen met spanbanden. Echter zou ik ook graag een tent willen meenemen die voldoende warmte kan bieden en makkelijk weer op te vouwen is voor vervoer. Ik overnacht vaak maar 1 nacht op een bepaalde locatie.
 
Ik heb onderstaande van Campz;
CAMPZ Vira Tent 3P - campz-nl

Pakmaat is erg klein, is groot genoeg voor 1 persoon+motorzut en je kunt de binnentent aan de buitentent laten zitten als je m inpakt, dus met opzetten in de regen zevert je binnentent niet vol (je zet sowieso eerst de buitentent op)
 
Terug
Bovenaan Onderaan