Yep, same here. Ik heb verder alles ook van Knipex, met uitzondering van een extra lange bektang zoals hieronder, die is van Teng Tools (# AT096) Ideaal om bv. de brandstofslang weer op z'n plaats te krijgen als de tank gelift is geweest.
[afbeelding]
Yep, same here. Ik heb verder alles ook van Knipex, met uitzondering van een extra lange bektang zoals hieronder, die is van Teng Tools (# AT096) Ideaal om bv. de brandstofslang weer op z'n plaats te krijgen als de tank gelift is geweest.
[afbeelding]
Ik neem aan dat je die set alleen gaat gebruiken als 'nood'setje voor op vak e.d. Dan zo ik geen teng tools kwaliteit hoeven per se. En dat goedkope setje werk heus wel goed genoeg voor die paar keer.
Je boordgereedschap is ook geen A-kwaliteit gereedschap en die gebruik je ook in noodgevallen.
Keuze is gemaakt:
[afbeelding]
Er zit in:
minirateltje met borging
verlengstukje
dop 6, 7, 8, 10 en 13
PZ 1, 2 en 3
PH 1, 2 en 3
inbus 3, 4, 5 en 6
torx 10, 15, 20, 25 en 30
plat 4, 5.5 en 6,5
Zit redelijk goed in het doosje. Niks rammelt.
Het merk is ProfiLine, kwaliteit voor de vakman, dus das topspul
Dopje 9, 11 en 12 kunnen er nog los bij. En ik mis nog torx 27 (waarom ontbreekt ook die nou zo vaak?).
Andere doosje is voor de Harley: doppen worden vervangen door inchmaten. Ik dacht zelf aan 1/4, 9/32, 5/16, 11/32, 3/8, 13/32, 7/16 en 15/32. Dan heb ik zo ongeveer dezelfde serie van meest gebruikte maten.
En dan nog eentje als kado.
De verpakking is wel twee keer de omvang van die van TengTools, maar dan ook weer twee keer zo goedkoop (en nog steeds lekker compact).
Over de kwaliteit kan ik niks zinnigs zeggen: heb nog niks gebruikt.
Strakjes nog even wat losse dopjes halen, en dan in de motortas/onder de buddy.
Weet je dat ik precies het zelfde setje heb van Metabo enigste verschil is dat het doosje groen is
Heb het de afgelopen week al best vaak gebruikt
Rem en kopplingsvloeistof ontluchter/ververser.
Sluit je aan op compressor, maakt vacuum, en zuigt zo het hele systeem door, dus tegelijk verversen.
De Myvitac nu weggeven, dat is niks vergeleken bij dit, en even duur ongeveer bij de groothandel, 50 euro.
[afbeelding]
Vanavond komt er nog een set steek-ratel sleutels bij, voor het synchroonstellen van 2 twins