Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Show hier je (nieuwe) gereedschap *3*

• Onderwerp starter Onderwerp starter Fuzy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is ook eigenlijk zo.
in dat geval verwacht ik niet teveel van de garantie,want heb al eerder probleempjes gehad met deze firma.
service vind ik niks daar, en had eigelijk mezelf beloofd hier niet meer te bestellen.

maargoed, prijssie is mooi, en het schijnt best degelijk spul te zijn.
kan ik eindelijk met eigen gereedschap sleutelen want tot nu toe doe ik dat bij mn pa.

Laatst bewerkt:
Hey deze heb ik vandaag ook besteld!

Hier op MF lees je trouwens veel goeds over mannesmann en met name de groene lijn.
en daar is deze koffer ook van.

Heb hier een complete kar van mannesmann staan. Alles is goed, op de bitjes en kleinere schroevendraaiers na. Die zijn ruk.
Heb het ook hier in de buurt vandaan gehaald bij een handelsonderneming en dat wat ik gesloopt heb(paar schroevendraaiers en bitjes dus) kreeg ik zo weer mee. Alleen heb je dan wel weer dezelfde shit.

De rest ben ik zeer tevreden over.

Laatst bewerkt:
Alles wat je " inwendig" aandraait is een schroef (ongeacht het type schroefdraad), en "uitwendig" aan te draaien is een bout.
DIN 912 is dan ook een cilinderkop schroef met binnenzeskant.
(in de volksmond uitgemaakt voor imbusbout)

Greetz Q

Dus als ik een imbusschroef met een waterpomptang probeer los te draaien is het ineens een imbusbout geworden

Behalve wanneer je je waterpomptang aan de binnenkant probeert te zetten. Maar dat zegt dan ook wat over je sleutelpraktijken of handigheid

Tis vrijdag zekers
Yep, en ik zit 2 uur te wachten tot ik mijn laatste les kan geven aan koters van 15 jaar op 4VMBO. Ik ga ze lastig vallen met momenten en Nm enzo, dus ik heb mijn steeksleutels en momensleutel meegenomen.

En zo zijn we weer on-topic bij gereedschap (heb helaas hier geen piccie van de momentsleutel)

Status
Niet open voor verdere reacties.