Show hier je Motorbeursaankopen 2012

Heb weinig geld uitgegeven op de beurs; naast mijn entreekaartje met korting alleen een setje oordoppen besteld. O-)

Degene met wie ik was heeft zijn leer-fetish uitgeleefd geloof ik... _O-
 
Setje Alpine oordoppen laten aanmeten en als abonnee van Moto73 de bandenspanningmeter opgehaald bij de stand van Moto73, en verder..........een
ritje in de "race-experience"simulator gemaakt. Wilde wel eens meemaken hoe Carl Fogarty zijn racerondjes ervaarde........ Nou, het leek wel of ik in een gehaktmolen zat!
Kan me niet voorstellen dat die Duc zo beroerd reed.......!!!!
 
Ik ga morgenochtend :)

Op de motor :)

Ik heb even op de site gekeken, maar mf stond niet bij de deelnemerslijst.... Dus volgens mij is dit een héél erg vroeg 1 april grapje aangezien er ook tientallen mensen zijn die hem niet hebben kunnen vinden :P

Dus, als het geen grapje is, zeg me dan even waar ze staan van mf :+
 
Ik heb mijzelf maar even een textiel pak cadeau gedaan, morgen maar meteen uitproberen :]
 
Voor iedereen die die Guncam leuk vindt, kijk ook even hier:
http://www.dealextreme.com/p/usb-rechargeable-av-300kp-pinhole-spy-keychain-camera-w-tf-slot-44188

Je moet wel 2-3 weken geduld hebben, maar dan ben je voor 10,60 dollar klaar inclusief verzenden. Dat is omgerekend 7 euro 90 centjes. Nou gun ik iedereen zijn business, maar 4 keer over de kop vind ik veel.

Pff kwam ik thuis dus ook achter, ik had nog nooit van dat soort camera's gehoord, tijdens een bakkie koffie op de beurs me hele suf gegoogled naar Guncam en geen vergelijkende producten gevonden. Blijken ze verder overal 808 camera's te heten.

p.s. mijn Guncam van 29 euro deed dus helemaal niks, op de MTB paar films proberen te maken, stond er thuis 1 seconde beeldmateriaal op, liep verder om de haverklap vast. Afschuwelijk apparaat! Krijg wel een nieuwe van de distributeur, zie echter liever m'n geld terug want ik heb er geen vertrouwen meer in :P
 
Tjonge...hebben jullie de ogen in de zak zitten? :?

De stand werd gedeeld met de MAG. Daar stond een tafel of twee met MGG ( die trouwens echt een groene trui aanhad, maar niet gemeen uit haar ogen keek) en Bolski. Er stond nog met grote letters MF op een vlag en met borjes op de tafeltjes. Je kreeg er stickers, koffie en Bolski had wat folders van SKB Leonvince..

Bedankt voor de gezelligheid!! Vogend jaar weer? :]

Daar komen ze nu mee. MAG stand wel gezien, maar daar blijf ik meestal ver bij weg... "Wil je lid worden van de MAG?" "Nee!" en dan kijken ze je raar aan.... :W

Beurs was verder leuk. Enige waar ik voor betaald heb is de entree en het parkeren, zoonlief mag nog 8 jaar lang gratis mee naar binnen. Had niks nodig, alleen de nieuwe folder van Touratech opgehaald.

En over het eten. Waarom betalen voor te dure warme happen als je ook gewoon zelf broodjes en drinken kan meenemen..... :W
 
Tjonge...hebben jullie de ogen in de zak zitten? :?

De stand werd gedeeld met de MAG. Daar stond een tafel of twee met MGG ( die trouwens echt een groene trui aanhad, maar niet gemeen uit haar ogen keek) en Bolski. Er stond nog met grote letters MF op een vlag en met borjes op de tafeltjes. Je kreeg er stickers, koffie en Bolski had wat folders van SKB Leonvince..

Bedankt voor de gezelligheid!! Vogend jaar weer? :]
maakt mij niet uit maar dit is niet in strijd met......?[FAQ=richtlijnen,commercieel.]
:? ;) :W
 
Laatst bewerkt:
img02563.jpg
 
setje arlen ness handschoenen, een regenoverall en mijn pa een rev'it zomerpak en een setje handschoenen:)
 
Alpine oordoppen
Alpinestars Tech Aero

Op een aantal motoren gezeten,
langelijst is nu een korte lijst met alleen nog de:
xt660z, f800gs en Ktm 690 (smc, enduro r of duke) :)
 
- Broek
- Textiel jas
- Bought a freakin T-shirt
- Wokmaaltijd :+

En me wild zitten ergeren dat die MF-stand nergens te vinden was. Beetje erg jammer dat je, als toonaangevend forum, op de E-tickets vermeld staat en dan geen eigen stand.. Voor verbetering vatbaar :Y
 
De stand werd gedeeld met de MAG. Daar stond een tafel of twee met MGG ( die trouwens echt een groene trui aanhad, maar niet gemeen uit haar ogen keek) en Bolski. Er stond nog met grote letters MF op een vlag en met borjes op de tafeltjes. Je kreeg er stickers, koffie en Bolski had wat folders van SKB Leonvince..

Alleen Bolski in badpak vond ik wel een beetje overdone.
 
En ze gaan bij bosjes over de toonbank, dikke rijen voor de verkoopbalie's. Dus waar precies moet de organisatie dan naar luisteren?

Op zich wel met je eens hoor, die matige kwaliteit voor teveel geld, maar een succesnummer is het duidelijk wel.


Als ouwehoeren pudding was ben jij Dr Oetker !
pffffffffffffff :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan