Shiver, Aprilia più bella, deel 5

Zijn er toevallig nog mensen die hun Shiver 750 willen verkopen? Ik ben op zoek naar een Shiver met een rood frame, icm zwart of zilver en andere uitlaten, het liefst Akrapovic :).
 
wat heb je over voor een rood/zilveren?
Roads italia Carbon
Enkele carbon onderdelen
Aprilia DPM Spiegels
Aprilia kofferset + houders
Hoog Puig Ruitje
Net een nieuwe voorband
60.000 KM....
miqd5Yc.jpg
 
Hmm, km-stand is wat te hoog voor me 😞

Motoren vandaag de dag kunnen wel een paar ton rijden. 60.000km.... net ingereden haha!
Als het onderhoud beetje in orde is (kleppenstellen) is het prima te doen. Beetje oude mythe nog dat lage km stand voor een motorfiets... maar geen aanval hoor sexielexie weet je beweegredenen natuurlijk niet.
 
Weet ik Bans, maar als ik op de teller kijk en ik zie een km stand van onder de 30K, dan voelt het gewoon lekkerder :). Plus voor de doorverkoop is het wat makkelijker (al moet ik eerst m’n droomShiver maar eens vinden 😂)
 
Zijn er toevallig nog mensen die hun Shiver 750 willen verkopen? Ik ben op zoek naar een Shiver met een rood frame, icm zwart of zilver en andere uitlaten, het liefst Akrapovic :).
Die van mij heeft pas 14000 gereden, maar helaas oranje en standaard uitlaat :P
 
Motoren vandaag de dag kunnen wel een paar ton rijden. 60.000km.... net ingereden haha!
Als het onderhoud beetje in orde is (kleppenstellen) is het prima te doen. Beetje oude mythe nog dat lage km stand voor een motorfiets... maar geen aanval hoor sexielexie weet je beweegredenen natuurlijk niet.

Bij mijn vorige motor keek de dealer alleen maar naar de KM-stand voor hoeveel geld hij ervoor over had. Die had 50.000 km, dus toen was hij "weinig" waard. Als hij even verder had gekeken had hij gezien dat hij nog minder waard was... haha

Maar met de Shiver hebben ze elke keer de kleppen gecontroleerd maar die waren eigenlijk altijd goed.
Merk wel dat ie wat "rauwer" wordt nu die meer km heeft, geeft soms flinke knallen uit de uitlaat:]. Ook ziet het blok er gewoon niet meer mooi uit door steenslag en helaas ook zout
 
Bij mijn vorige motor keek de dealer alleen maar naar de KM-stand voor hoeveel geld hij ervoor over had. Die had 50.000 km, dus toen was hij "weinig" waard. Als hij even verder had gekeken had hij gezien dat hij nog minder waard was... haha

Maar met de Shiver hebben ze elke keer de kleppen gecontroleerd maar die waren eigenlijk altijd goed.
Merk wel dat ie wat "rauwer" wordt nu die meer km heeft, geeft soms flinke knallen uit de uitlaat:]. Ook ziet het blok er gewoon niet meer mooi uit door steenslag en helaas ook zout

Maar jij gebruikt de fiets voor woon-werk verkeer toch?
 
Wel van plan te verkopen? 4200 is nog niet veel gereden..
Nee hoor.
Ik heb hem juist vorig jaar over genomen van mijn jongste zoon.
Ben er juist super blij mee.
Ik heb juist de pech dat ik hem voor woon werk niet nodig heb (4 km) en door diverse omstandigheden niet zo veel heb kunnen rijden als ik eigenlijk wil.
 
Gebruik hem sinds vorig jaar inderdaad voor Woon-Werk: 60km per dag, dus dan gaat het wel hard.
daarvoor viel het wel mee hoe hard de km-stand omhoog ging
afgelopen 2,5 maand WW met de auto gedaan wat had echt geen zin in de kou+regen haha
 
Ik heb een vraag, en misschien kan iemand me helpen met wat praktische informatie (misschien wat links naar sites)

Ik ben sinds kort in het bezit van een shiver 750 2010 SL bezig wat dingetjes op te knappen en eigen te maken, foto's zoals eerder gezegd, snel!

Ik wil mijn stuur vervangen, deze is niet mooi meer, en wil hem graag in het zwart... (nu grijzig)

Op mlm parts e.d. sites heb je allerlei soorten sturen, welke zou ik kunnen kopen? Opzich vind ik de stuur vorm en hoogte prima. Aprilia OEM is wat prijzig en niet zwart?

Iemand ervaring met het stuur vervangen, en mij een beetje op weg kan helpen mbt maten e.d.
 
Eindelijk eigenaar van een rood met zwarte Shiver 😍, alleen nog even betalen en ophalen. Gisteren was het niet echt lekker weer om de motor op te halen ☔
 

Bijlagen

  • 38B33283-5CAB-49F8-8894-9D1E752B1A3E.jpeg
    38B33283-5CAB-49F8-8894-9D1E752B1A3E.jpeg
    290,8 KB · Weergaven: 15
Hij is ook echt helemaal gaaf, kon geen plekje vinden. En nog maar 12.000km, dus helemaal top. Leovince uitlaten eronder, klinkt ook erg lekker!
 
Welkom voor de nieuwe shiver rijders.

Ik heb een vraagje, ik heb al wat langer last van af en toe moeilijker starten. Starten lukt altijd, maar duurt af en toe heel lang. Heb accu een maand geleden vervangen maar heeft niet geholpen. Heel lang had ik geen idee wat een mogelijke oorzaak zou zijn maar ik denk het te weten.

Vandaag merkte ik het zoemend geluid van benzinepomp niet meer op tijdens omdraaien van de sleutel in het contact. Hierna nog een keer gedaan en toen wel het zoemend geluid. Wat blijkt, als ik meerdere keren het contact aan uit zet voor starten, start de shiver perfect. Bij eenmaal aan zetten werkt het af en toe wel af en toe niet. Daarna met koude motor bij stationair (bij bijvoorbeeld een stoplicht) houdt de motor af en toe een beetje in in toeren. Het lijkt alsof er te weinig brandstof bij komt waardoor motor stilvalt maar net ervoor weer genoeg krijgt. Ik ben aangemeld via marktplaats op filter van onderdelen van een shiver en er staat regelmatig een defecte brandstofpomp tussen. Nu heb ik al een nieuw filter liggen maar ben benieuwd hoe ik kan zien of de pomp of een verstopt filter het probleem kan zijn. De tank moet sowieso komende week losgehaald worden voor de onderhoudsbeurt dus pomp kan ik dan ook goed bekijken.
 
De Akraprovic euro 4 dempers liggen hier al een tijdje te wachten op mijn bestelde Shiver en ben al een beetje aan het knutselen en denken 8)7.

Ik ga niet zonder db killers rijden, dit is te luid voor mijn oren. Mag zijn net zoals mijn 750 geweest was perfect. Maar met de euro 4 vrees ik iets stillere db killers vandaar dat ik:

Zopas de db killers kunnen uithalen van de akra dempers euro 4.
Het is nog steeds heel simpel, je moet goed kijken waar je een gaatje moet boren door de carbon eindkap, waar het schroefje eronder bevestigd is van de db killer, daar een gaatje van 5mm geboord en per 1mm vergroot naar 13mm geboord, daar kan het akra dopje er mooi in om af te dichten net zoals de euro 3 dempers. Dit boutje zit dan heel lichtjes vast gelast naast de kop (omdat de wet zegt (db killer vast gelast moet worden, men zegt niet hoe veel en waar het gelast moet worden :+), gewoon even kracht zetten en las breekt en het boutje is zelfs nog bruikbaar.

Nu heb ik omdat ik niet vanbuiten de afmetingen wist van de euro 3 db killers er besteld, omdat mijn eerste vermoeden is dat euro 3 meer sound en minder power verlies is. Alhoewel ik nog weet dat de Shiver 750 beter reed rond 6000rpm met db killers ivm lichte tegendruk.

Nu wat mij opvalt is dat de

-euro 3 db killers de eindpijp een doorgang geeft van 30.2mm en 100mm diep in de demper gaat (gemeten van schroefje).

en de

-euro 4 db killers een dubbele eindpijp geeft, grootste pijp is 33.9mm en die langer dieper in demper gaat 113.5mm (minder sound)
binnenste eindpijp is 28.4mm en dikte pijp 0.9mm en is 87mm lang gemeten van schroefje.

Nu wacht nog steeds op mijn Shiver dus sound test kan ik niet doen, maar in theorie zou je denken (zonder te denken aan de lengte) dat de euro 4 meer doorgang geeft, maar ik vraag mij af in hoever de doorgang spleet tussen de 2 pijpen effectief is. Als je dan vergelijkt met lengte is de euro 3 beter, want deze is korter. En de binnenste buis van de euro 4 is 28.4mm en de euro 3 30.2mm als je de spleet niet effectief beschouwd, dan lijkt terug euro 3 beter.

Of ik kort de euro 4 in dit kan perfect, of haal de binnenste buis er uit, maar dit uithalen zal niet lukken, laspunten zitten op een plaats waar ik ze niet uit kan boren.

In ieder geval wacht ik de Shiver nu af :).
 

Bijlagen

  • IMG_20190306_133201.jpg
    IMG_20190306_133201.jpg
    134,3 KB · Weergaven: 13
  • IMG_20190306_133215.jpg
    IMG_20190306_133215.jpg
    220,1 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20190306_133238.jpg
    IMG_20190306_133238.jpg
    221,3 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20190306_133316.jpg
    IMG_20190306_133316.jpg
    158,3 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20190114_141231.jpg
    IMG_20190114_141231.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20190114_141251.jpg
    IMG_20190114_141251.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 10
  • IMG_20190114_141334.jpg
    IMG_20190114_141334.jpg
    100,8 KB · Weergaven: 9
  • IMG_20190114_141349.jpg
    IMG_20190114_141349.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 12
  • IMG_20190114_141400.jpg
    IMG_20190114_141400.jpg
    111,2 KB · Weergaven: 12
Welkom voor de nieuwe shiver rijders.

Ik heb een vraagje, ik heb al wat langer last van af en toe moeilijker starten. Starten lukt altijd, maar duurt af en toe heel lang. Heb accu een maand geleden vervangen maar heeft niet geholpen. Heel lang had ik geen idee wat een mogelijke oorzaak zou zijn maar ik denk het te weten.

Vandaag merkte ik het zoemend geluid van benzinepomp niet meer op tijdens omdraaien van de sleutel in het contact. Hierna nog een keer gedaan en toen wel het zoemend geluid. Wat blijkt, als ik meerdere keren het contact aan uit zet voor starten, start de shiver perfect. Bij eenmaal aan zetten werkt het af en toe wel af en toe niet. Daarna met koude motor bij stationair (bij bijvoorbeeld een stoplicht) houdt de motor af en toe een beetje in in toeren. Het lijkt alsof er te weinig brandstof bij komt waardoor motor stilvalt maar net ervoor weer genoeg krijgt. Ik ben aangemeld via marktplaats op filter van onderdelen van een shiver en er staat regelmatig een defecte brandstofpomp tussen. Nu heb ik al een nieuw filter liggen maar ben benieuwd hoe ik kan zien of de pomp of een verstopt filter het probleem kan zijn. De tank moet sowieso komende week losgehaald worden voor de onderhoudsbeurt dus pomp kan ik dan ook goed bekijken.


Dit klinkt meer als een slecht contact van een relais.
Hier onder een uitdraai van de manual.

Zie punt 11 voor het relais


The engine does not start
THE ENGINE DOES NOT START
CAUTION
AXONE SHOULD BE WORKING PROPERLY AND UPGRADED TO THE 5.1.5 VERSION MINIMUM.
CAUTION
BEFORE ANY TROUBLESHOOTING, MAKE SURE THAT:
1) BATTERY VOLTAGE IS ABOVE 12V;
2) THE MAIN 30A FUSE IS NOT DAMAGED AND IS ADEQUATELY FITTED;
3) AUXILIARY FUSES ARE NOT DAMAGED AND ARE ADEQUATELY FITTED.
NOTE
THE RELAY NUMBER SPECIFIED REFERS TO THE WIRING DIAGRAM. THE POSITION OF THE
RELAY ON THE VEHICLE IS INDICATED IN THE "ELECTRICAL SYSTEM/COMPONENT LAYOUT/
RELAY LAYOUT" CHAPTER.

1 - WITH THE KEY TURNED TO "ON", THE INSTRUMENT PANEL LIGHTS UP BUT NO
FAILURE INDICATION IS SHOWN. IS THE FUEL PUMP ACTIVATED?
YES, go to 27; NO, go to 2

2 - DOES AXONE COMMUNICATE WITH THE CONTROL UNIT?
YES, go to 3; NO, go to 4

3 - ACTIVATE ONE INJECTOR BY MEANS OF AXONE ("DEVICES ACTIVATION"
SCREEN PAGE, INJECTOR ICON): IS THE INJECTOR ACTIVATED?
YES, go to 17; NO, go to 12

4 -WITH THE KEY TURNED TO "OFF" CHECK IF THERE IS VOLTAGE ON THE ORANGE/
RED CABLE OF THE MAIN INJECTION RELAY (POLARISED) 41.
YES, go to 6; NO, go to 5

5 - INSPECT IF THERE IS AN INTERRUPTION IN THE ORANGE/RED CABLE FROM THE
MAIN INJECTOR RELAY (POLARISED) TO THE BATTERY POSITIVE.

6 - WITH THE KEY TURNED TO "ON" CHECK IF THERE IS VOLTAGE ON THE GREEN/
BLACK CABLE OF THE MAIN INJECTION RELAY (POLARISED) 41.
OK, go to 8; NOT OK, go to 7

7 - INSPECT THE GREEN/BLACK CABLE FROM THE MAIN INJECTION RELAY (PO-
LARISED) 41 TO THE KEY SWITCH - END

8 - IS THE BLUE CABLE GROUNDED?
YES, go to 10; NO, go to 9
• 9 - RESTORE THE CABLE HARNESS.
• 10 - CHECK IF THERE IS VOLTAGE ON THE RED/BLACK CABLE.
NOT OK, go to 11; OK, go to 12
TROUBL - 4SL 750 SHIVER
Troubleshooting
• 11 - REPLACE THE MAIN INJECTOR RELAY (POLARISED) 41 - END
• 12 - CHECK IF THERE IS VOLTAGE ON THE ORANGE/RED CABLE OF THE AUXILIARY
INJECTION RELAY (POLARISED) 42.
YES, go to 13; OK, go to 14

13 - CHECK IF THERE IS VOLTAGE ON THE YELLOW/PURPLE CABLE.
OK, go to 15; NOT OK, go to 16
• 14 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 15 - SET THE KEY TO "OFF" AND THEN "ON": DOES THE VOLTAGE ON THE YELLOW/
PURPLE CABLE REACH APPROX. 1-2V FOR 2 SECONDS?
YES, go to 17; NO, go to 18
• 16 - REPLACE THE AUXILIARY INJECTOR RELAY (POLARISED) 42 - END
• 17 - WHEN THE KEY IS TURNED TO "OFF", CHECK CONTINUITY AND GROUND IN-
SULATION OF THE RED/BROWN CABLE FROM THE AUXILIARY INJECTION RELAY 42
TO THE FUEL PUMP CONNECTOR.
YES, go to 20; NO, go to 19

18 - WHEN THE KEY IS TURNED TO "OFF", CHECK CONTINUITY AND GROUND IN-
SULATION OF THE YELLOW/PURPLE CABLE FROM THE RELAY TO PIN 62, VEHICLE
CONNECTOR.
YES, go to 22; NO, go to 21
• 19 - RESTORE THE CABLE HARNESS.
• 20 - CHECK THERE IS GROUND INSULATION FOR THE BLUE CABLE OF THE PUMP
CONNECTOR.
OK, go to 24; NOT OK, go to 23
• 21 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 22 - CHECK THE VEHICLE CONNECTOR.
OK, go to 25; NOT OK, go to 26
• 23 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 24 - CHECK IF THE PUMP RESISTANCE IS APPROX. 1 OHM. REPLACE THE PUMP IF
THE RESISTANCE VALUE IS NOT THAT SPECIFIED - END
• 25 - REPLACE THE CONTROL UNIT - END
• 26 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 27 - DOES THE MOTOR TURN WHEN THE STARTER BUTTON IS PRESSED?
YES, go to 29; NO, go to 28

28 - WHAT DOES THE "START-UP ENABLING SWITCH" STATUS ON AXONE (DEVICE
STATUS/ICON "0/1" SCREEN PAGE) MEAN?
YES, go to 43; NO, go to 64
TROUBL - 5SL 750 SHIVER
Troubleshooting

29 - VOLTAGE TO THE YELLOW/PINK CABLE OF THE RETENTION RELAY (START-UP
LOGIC) 39
OK, go to 30; NOT OK, go to 31

30 - WITH THE RETENTION RELAY (START-UP LOGIC) 39 DISCONNECTED, KEEP
THE STARTER BUTTON PRESSED AND CHECK IF THERE IS APPROX. 1-2V VOLTAGE
IN THE YELLOW/RED CABLE
OK, go to 32; NOT OK, go to 33
• 31 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 32 - CHECK THE GROUND CONNECTION OF THE BLUE CABLE OF THE RETENTION
RELAY (START-UP LOGIC) 39
OK, go to 34; NOT OK, go to 35
• 33 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 34 - CHECK THAT THE RETENTION RELAY (START-UP LOGIC) 39 WORKS COR-
RECTLY
OK, go to 36; NOT OK, go to 37
• 35 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 36 - CHECK CONTINUITY OF THE PINK/BLACK CABLE OF THE RETENTION RELAY
(START-UP LOGIC) 39 TO PIN 14 VEHICLE CONNECTOR
OK, go to 38; NOT OK, go to 39
• 37 - REPLACE THE RETENTION RELAY (START-UP LOGIC) 39
• 38 - CHECK THE VEHICLE CONNECTOR (PIN 14)
OK, go to 40; NOT OK, go to 41
• 39 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 40 - REFER TO THE CHAPTER ON "ELECTRICAL SYSTEM/ CHECKS AND CONTROLS/
ENGINE REVOLUTION SENSOR"; FOLLOW THE TROUBLESHOOTING STEPS IN THE
SECTION REFERRING TO "AXONE: ELECTRICAL ERRORS".
CAUTION: failure NOT identified, go to 42; failure identified, END
• 41 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 42 - CHECK INJECTORS AND ENGINE FOR CORRECT MECHANICAL OPERATION,
CHECK FUEL CIRCUIT PRESSURE.

43 - WHEN THE STARTER BUTTON IS PRESSED, DOES THE VOLTAGE TO THE YEL-
LOW/PINK CABLE OF THE CONTROL RELAY (START-UP LOGIC) 40 REACH APPROX.
ZERO?
YES, go to 44; NO, go to 45
TROUBL - 6SL 750 SHIVER

Troubleshooting
44 - CHECK IF THERE IS VOLTAGE IN THE RED/BLACK CABLES ON THE CONTROL
RELAY (START-UP LOGIC) 40
YES, go to 50; NO, go to 51

45 - CHECK CONTINUITY AND GROUND INSULATION OF THE YELLOW/PINK CABLE
FROM THE RELAY TO THE ENGINE CONNECTOR (PIN 2)
OK, go to 47; NOT OK, go to 46
• 46- RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 47 - CHECK THE CONTROL UNIT CONNECTOR
OK, go to 49; NOT OK, go to 48
• 48 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 49 - REPLACE THE CONTROL UNIT - END
• 50 - PRESSING THE STARTER BUTTON, DISCONNECT THE CONNECTOR OF THE
WHITE/SKY BLUE AND WHITE/RED CABLES OF THE START-UP RELAY 36, AND
CHECK IF THERE IS VOLTAGE TO THE YELLOW/RED CABLE OF THE CONTROL RE-
LAY- START-UP LOGIC- 40
OK, go to 52; NOT OK, go to 53
• 51 - REPLACE THE RELAY - END
• 52 - PRESSING THE STARTER BUTTON, CHECK IF THERE IS VOLTAGE TO THE YEL-
LOW/RED CABLE OF THE START-UP RELAY
OK, go to 54; NOT OK, go to 55
• 53 - REPLACE THE RELAY - END
• 54 - CHECK IF THE BLUE CABLE OF THE START-UP RELAY 36 IS GROUNDED
OK, go to 56; NOT OK, go to 57
• 55 - RESTORE THE CABLE HARNESS -END
• 56 - WITH THE KEY TURNED TO "OFF" CHECK IF THERE IS VOLTAGE TO THE REAR
RED CABLE (WITH PROTECTION COVER) OF THE START-UP RELAY 36
OK, go to 58; NOT OK, go to 59
• 57 - RESTORE THE CABLE HARNESS -END
• 58 - PRESSING THE STARTER BUTTON, CHECK IF THERE IS VOLTAGE TO THE
FRONT RED CABLE OF THE START-UP RELAY 36
OK, go to 60; NOT OK, go to 61
• 59 - RESTORE THE CABLE HARNESS
• 60 - CHECK CONTINUITY OF THE RED CABLE BETWEEN THE START-UP RELAY 36
AND THE STARTER MOTOR
YES, go to 62; NO, go to 63
TROUBL - 7SL 750 SHIVER
Troubleshooting
• 61 - REPLACE THE START-UP RELAY 36 - END
• 62 - REPLACE THE STARTER MOTOR - END
• 63 - RESTORE THE CABLE HARNESS - END
• 64 - WHAT DOES THE "FALL SENSOR" STATUS ON AXONE (DEVICE STATUS/ICON
"0/1" SCREEN PAGE) MEAN?
If "NORMAL" is shown, go to 65; If "TIP OVER" is shown, go to 68

65 - WITH THE SWITCH SET TO "RUN", WHAT DOES THE "RUN-STOP SWITCH" STA-
TUS ON AXONE ("DEVICE STATUS/ICON "0/1" SCREEN PAGE) MEAN?
If "RUN" is shown, go to 66; If "STOP" is shown, go to 67

66 - USING AXONE CHECK THAT THE SIDE STAND, NEUTRAL SENSOR AND CLUTCH
SENSOR FUNCTION CORRECTLY; OPERATE ANY DEVICE AND CHECK THE SUITA-
BLE INDICATION ON THE "DEVICE STATUS/ICON "0/1" SCREEN PAGE
If "MALFUNCTION" is shown, go to 71; If "CORRECT OPERATION" is shown, go to 72

67 - REFER TO THE CHAPTER ON "ELECTRICAL SYSTEM/CHECKS AND CONTROLS/
FALL SENSOR; INDICATION ON AXONE ALWAYS STOP- END

68 - IS THE SENSOR VERTICAL?
YES, go to 69; NO, go to 70

69 - REFER TO THE CHAPTER ON "ELECTRICAL SYSTEM/CHECKS AND CONTROLS/
FALL SENSOR; INDICATION ON AXONE ALWAYS TIP OVER - END
• 70 - SET THE SENSOR TO THE CORRECT POSITION - END
• 71 - ACCORDING TO THE FAILURE, REFER TO CHAPTER ON "ELECTRICAL SYSTEM/
CHECKS AND CONTROLS/GEAR IN NEUTRAL SENSOR", or "CLUTCH LEVER SEN-
 
Zojuist een kleine maar visueel waardevolle upgrade gedaan aan de Shiver. Ik was een beetje klaar met de kwaliteit van de standaard rem/koppelingsvloeistof afdekkapjes van Aprilia. De standaard kapjes waren bijna al hun verf kwijt (na lekkende remvloeistof, wat ze altijd doen...) dus ik vond het tijd voor iets nieuws. Ik vond de DPM racing vervangers van Aprilia veel te duur. Lighttech maakt ze ook maar ook deze zijn niet super goedkoop.

Na een paar minuten rondneuzen op aliexpress kwam ik daar best leuke alternatieven tegen. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de onderstaande. Ik dacht voor 13-14 euro inclusief verzendkosten kon ik daar geen slechte aankoop mee doen.
US $15.03 6% OFF|Motorcycle Voorrem Clutch Master Cilinder Tankdop Reservoir Cover Voor Aprilia SHIVER GT 750 SHIVER750 2007 2016 2015 in Motorcycle Voorrem Clutch Master Cilinder Tankdop Reservoir Cover Voor Aprilia SHIVER GT 750 SHIVER750 2007-2016 2015 van Sier covers& lijstwerk op AliExpress.com | Alibaba Groep

Ze zijn zo gemonteerd. Voor de volledigheid heb ik bij een lokale modelbouwwinkel nog nieuwe M4x12 verzonken inbus boutjes gehaald zodat de lelijke versleten schroeven ook weg konden. Wanneer je ze monteert zet je het witte kapje wat onder de orginele afdekplaatjes zit niet terug. De verhogingen hiervoor zitten in de nieuwe afdekkapjes bewerkt.





 
Terug
Bovenaan Onderaan