Setje handgemaakte Dunlop Sportmax D212 GP Pro, maat 120/190

Status
Niet open voor verdere reacties.

DucTeep

Die hard MF'er
set zeer nette Dunlop Sportmax D212 GP , maat 120/190
Bouwjaar / dotcodes 2013 en 2014

de maat 190 achterband wordt in de 600 supersport ook gebruikt. dus kan op 600 en 1000 ingezet worden.

Voorband: compound MEDIUM/SOFT , nieuwprijs 188,-)
achterband: compound MEDIUM/Soft, nieuwprijs 225,-)

Nieuw kost dit setje +400 euro.

Geen versleten of uitgedroogd oud spul maar van bouwjaar 2013 en 2014 dus zeer recente banden met veel grip en veel profiel.

Prijs: € 120,-

aUz3c0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zeer goeie banden dit afgelopen weekend mee op zandvoort gereden en gaven geen kick bij flink op t gas of onder het remmen!
 
Zeer goeie banden dit afgelopen weekend mee op zandvoort gereden en gaven geen kick bij flink op t gas of onder het remmen!

Mooi dat je tevreden bent! :}
Zijn inderdaad super banden.
De voorband van Dunlop geeft een messcherp stuurgedrag en vervormd ook minder bij hard aanremmen. (vergeleken met Pirelli Diablo's)
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor. Dat kan prima.
Ik geef zelf ook les op de baan met deze banden, en na de de-briefing even spelen in de snelste groep is dan geen probleem.
De eerste ronde niet vol op het gas de bocht uit, want daarmee sloop je een koude band. Na een ronde opwarmen kan alles met deze band.
 
Ja hoor. Dat kan prima.
Ik geef zelf ook les op de baan met deze banden, en na de de-briefing even spelen in de snelste groep is dan geen probleem.
De eerste ronde niet vol op het gas de bocht uit, want daarmee sloop je een koude band. Na een ronde opwarmen kan alles met deze band.

Je hebt PB.
 
Hoi,

Als je nog eens een setje 120/190 zoals in deze post ter beschikking hebt; hou ik me aanbevolen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan