Seizoen is klaar....wat nu?

Tja, opzich wel leuk. Ik zit ook nog te kijken naar iets in maart. Maar dit is bijna 200e duurder dan 4 dagen Almeria via focused events. Het voordeel bij racecracks is wel dat je je motor in NL kunt droppen in plaats van Belgie.
Zoals eerder gepost ga ik met Focused van 14-17 mrt Almeria. Ik woon in Arnhem ... Is samen onze motoren naar het verzamelpunt brengen voor jou een optie?
 
Zoals eerder gepost ga ik met Focused van 14-17 mrt Almeria. Ik woon in Arnhem ... Is samen onze motoren naar het verzamelpunt brengen voor jou een optie?
Dat is een goede! ik ga deze week eens kijken of ik hier voor ga. Is perfect voor mij qua data. Samen onze motoren brengen kan wel, maar dat zou dan meer meeten zijn bij het verzamelpunt. Ik woon in Amsterdam en jij in Arnhem. Ligt te ver uit elkaar om er samen een tripje van te maken. We kunnen op Almeria iig een auto delen voor het dagelijkse hotel-circuit ritje :)
 
Dat is een goede! ik ga deze week eens kijken of ik hier voor ga. Is perfect voor mij qua data. Samen onze motoren brengen kan wel, maar dat zou dan meer meeten zijn bij het verzamelpunt. Ik woon in Amsterdam en jij in Arnhem. Ligt te ver uit elkaar om er samen een tripje van te maken. We kunnen op Almeria iig een auto delen voor het dagelijkse hotel-circuit ritje :)

Toch verandering van plannen. Ik ga alleen 4-7 Februari naar Almeria.
 
Toch verandering van plannen. Ik ga alleen 4-7 Februari naar Almeria.

Ik ben in December geweest helemaal top met focused !

1 tip gooi geen pirelli sc1 compound of lager op je brommer die rijd je nml in 1 dag compleet aan gort het asfalt in Spanje is moordend

Ik heb ter plekke een set dunlop’s gekocht anders had de vier dagen niet eens uit kunnen rijden

Dunlops zijn btw beter bestand tegen het asfalt daar
 
Ik ben in December geweest helemaal top met focused !

1 tip gooi geen pirelli sc1 compound of lager op je brommer die rijd je nml in 1 dag compleet aan gort het asfalt in Spanje is moordend

Ik heb ter plekke een set dunlop’s gekocht anders had de vier dagen niet eens uit kunnen rijden

Dunlops zijn btw beter bestand tegen het asfalt daar

Pirelli Superbike SC3, dus dat moet goed zitten.
 
Laatst bewerkt:
En? Hoe was Almeria?
Top!

We hadden geweldig weer...beter kon haast niet. 19-23 graden, strakblauw met niet heel veel wind. Sochtends kon het alleen wel nog eventjes koud zijn. Maar dat was ook echt het enige minpuntje wat ik kon vinden. Zeer goed georganiseerd door Focused Events en zou er direct weer bij boeken.

WhatsApp Image 2019-02-09 at 16.49.22.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan