Scott Redding topic

Klopt. Eerst Lowes, nu Redding. Hopelijk vergaat het Iannone beter. Maar als ze na 3-4 wedstrijden alweer rondkijken naar een andere rijder, zal het met hem net zo verlopen.


Iannone heeft een 2 jarige verbintenis getekend met naar eigen zeggen "speciale aspecten" die tot een veel langere verbintenis kunnen lijden.

Iannone zn 4de team al, ik denk dat als prestaties uitblijven dit ook zijn laatste team kan zijn en dus dit ook zo lang mogelijk moet laten duren.
 
Redding is ready?

DpxMLApUwAAPNEQ.jpg
 
Die gast is gek hoor, maar wel lekker gek. Wil gewoon het liefst uit zn bus leven met zn hond en vrienden. En deze man kan echt wel een potje sturen hoor. Die Aprilia van hem is wel echt een klote machine vergeleken met de rest. Ben echt benieuwd wat hij volgend jaar kan.
 
Die gast is gek hoor, maar wel lekker gek. Wil gewoon het liefst uit zn bus leven met zn hond en vrienden. En deze man kan echt wel een potje sturen hoor. Die Aprilia van hem is wel echt een klote machine vergeleken met de rest. Ben echt benieuwd wat hij volgend jaar kan.

hij zal vast snel zijn maar voorgaande jaren ook niet veel beter gepresteerd.
 
Het is echt een grof schandaal hoe hij is behandeld in de Motogp.

omdat hij al 4 jaar niks bijzonders heeft gepresteerd in de gp moet hij maar blijven als veldvulling of geef je nieuw talent de kans om zich te ontwikkelen ?
hij is niet slecht behandeld maar heeft zelf niks laten zien waardoor hij kon blijven....
 
omdat hij al 4 jaar niks bijzonders heeft gepresteerd in de gp moet hij maar blijven als veldvulling of geef je nieuw talent de kans om zich te ontwikkelen ?
hij is niet slecht behandeld maar heeft zelf niks laten zien waardoor hij kon blijven....

Hij heeft mede niks bijzonder gepresteerd omdat hij bij in de afgelopen 5 jaar amper op een en dezelfde machine heeft gezeten.
2014 Gresini Go & Fun Honda RCV1000R
2015 MarcVDS Honda RCV213V
2016 Octo Pramac Ducati GP15
2017 Octo Pramac Ducati GP16
2018 Gresini Aprilia RS-GP
En denk niet dat hij de laatste specs krijgt en heeft gekregen als Aleix Espagaro.
 
Redding heeft in zijn MotoGP-jaren nooit veel meer gepresteerd dan zijn teamgenoten; Redding is niet de meest intelligente knul in het paddock; Redding is een beetje een ongeleid projectiel als het aankomt op professionaliteit. Deze combinatie heeft er volgens mij voor gezorgd dat hij niet in aanmerking is gekomen voor een contract komend jaar. In de Moto2 heeft hij niks meer te zoeken (zie Sam Lowes); in de MotoGP zijn er meer coureurs dan zitjes. Ik vraag me af of hij de kans heeft gehad om Melandri's zitje over te nemen, dat was misschien beter geweest dan BSB. Maar ik denk dat het BSB wel een waardevolle coureur rijker is met Redding, want hij heeft wel heel veel talent en past wat houding betreft best wel bij het kampioenschap.
 
Redding en iwema zijn niet voor niets dikke maten, al heb ik redding toch wel 364792 x hoger staan dan iwema.

Scott heeft een enorme dosis talent en doet het daar ook mee, zelfde geldt voor bv. Miller
Als die jongens zich echt keihard gaan inzetten komen ze er wel..

Redding zit in de bsb straks wel aardig op zn plek denk ik, iets minder serieus maar alsnog een snel kampioenschap
 
Redding en iwema zijn niet voor niets dikke maten, al heb ik redding toch wel 364792 x hoger staan dan iwema.

Scott heeft een enorme dosis talent en doet het daar ook mee, zelfde geldt voor bv. Miller
Als die jongens zich echt keihard gaan inzetten komen ze er wel..

Redding zit in de bsb straks wel aardig op zn plek denk ik, iets minder serieus maar alsnog een snel kampioenschap

Niks ten nadele van Redding maar dat ben je al gauw 😜
 
Klopt Gerrit

Alleen mag je van sommige mensen niet negatief doen over Nederlanders.. vandaar dat ik het wat voorzichtig er neer heb gezet 😋
 
Klopt Gerrit

Alleen mag je van sommige mensen niet negatief doen over Nederlanders.. vandaar dat ik het wat voorzichtig er neer heb gezet 😋

Lekker belangrijk, als dat jouw mening is moet je die gewoon kunnen geven!

(Net zoals iemand anders mag vinden dat je geen onvertogen woord over een Nederlandse coureur mag zeggen ;) )
 
Het is echt een grof schandaal hoe hij is behandeld in de Motogp.

Zeker! Het is allemaal de schuld van Dorna! :Y

De reden waarom Redding geen zitje in de motoGP meer heeft ligt eerder aan het feit dat hierboven ook al aangehaald is..
 
Lekker belangrijk, als dat jouw mening is moet je die gewoon kunnen geven!

(Net zoals iemand anders mag vinden dat je geen onvertogen woord over een Nederlandse coureur mag zeggen ;) )
Ben ik helemaal met je eens ;)
Bovenstaande reactie was ook semi sarcastisch, Gerrit reageert in vele topic waar ik dat ook doe en denk dat hij mn sarcasme wel snapt :)
 
Hij schijnt wel een goeie rechtse te hebben....misschien effe praten met Rico Verhoeven voor carriere switch:P

Laat hem maar lekker naar BSB gaan, mag van mij wel kampioen worden en dan doorstromen naar WSBK is dat ook gelijk minder saai.
 
Zeker! Het is allemaal de schuld van Dorna! :Y

De reden waarom Redding geen zitje in de motoGP meer heeft ligt eerder aan het feit dat hierboven ook al aangehaald is..

Hoe hij behandeld is door zijn team/Aprilia verdient geen schoonheidsprijs... staat los van het feit dat hij word vervangen door een rijder die simpelweg veel beter is en veel meer aandacht kan genereren voor het team. Jammer dat hij niet de kans had om voor Aprilia in het WSBK te rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan