Schwenker I en Schwenker II

Nee, ik zag niks..
Was het een linkje naar een foto op een duitse Facebook pagina van mijn combi?
 
ja idd ik had je span gespot. ik kreeg helaas de link niet goed werkend en toen ik de foto had opgeslagen kreeg ik de forum niet aan de praat......
maar goed, weer een poging.
full
 
*O*

Ik kan niet ontkennen dat ik de motor expres zo opvallend neergezet heb. Ik heb het niet eens zelf bedacht.
:+
 
Ja die had ik al gezien, daar wees Ralph Kalich me op.
Ik heb ook al een boodschap in het gastenboek van Regina achter gelaten.

HabSu z'n spannetje staat er ook tussen.
 
Laatst bewerkt:
Heej ouwe reus (hoor mij nou ;) ), van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag kerel. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Ja, tel maar na. Het zijn er 43. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dank dank!

Verder weinig motor gerelateerd nieuws anders dan dat ik een heel erg mooi boek voor m'n verjaardag heb gehad over een Norton Manx Garden Gate racer uit de jaren 30/40 waarin deze motor helemaal tot op het laatste boutje beschreven wordt, ieder boutje, schroefje en piefje en palletje is getekend op prachtige 3D tekeningen, exploded views en presentatie's.

Puur een technisch boek over een motor met een prachtige geschiedenis.
 
Ik ben veel te weinig in de garage de laatste tijd. Veel en veel te druk.
Gelukkig lijkt het ergste nu voorbij.
 
Vanmiddag lekker even een stukje wezen rijden met de F650.
Funduro klinkt enorm suf maar het dekt de lading toch best aardig:






De Anakees die er op liggen rijden op asfalt fantastisch maar in de blub zijn ze weinig waard.
 
Ik vermaak me prima hoor.
Twas ook maar een kort stukje echt glibberen, het grootste deel was gewoon gras.
En uiteraard rij ik het meest op gewoon asfalt en dan zijn de Anakees erg fijne banden.
 
_O-

Neehoor, geen reclame. Ik zit er heel stiekum over te denken om hem gewoon te houden. Gelukkig heeft mijn vrouw geen MF account...

Ik ga hard aan de slag met de KlassieK 1100 en zodra die klaar is kan de saaie K100 weg.

Dan heb ik straks 4 totaal verschillende motoren staan:
Een klassiek ogende K1100 waar de zijspan aan kan,
een leuke speelse allrounder F650 waar ik ook langere tochten op kan maken als ik er een kleine aanpassing aan doe (ander zadel),
een bruut Snavel GSX1100 apparaat voor de steeds zeldzamer wordende hooligan buien, en een licht 2 takt TS 185je met veel te dikke noppenbanden voor offroad gedoe.

En ik denk steeds vaker over een vast zijspannetje.
Aan de F650 of aan de TS185.
Of gewoon iets heel anders, ik weet het nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan