Scheuren in de omgeving Zwolle deeltje 25: JUBILEUM

Status
Niet open voor verdere reacties.

ybuddie

MF veteraan
22 jul 2008
2.453
0
Kampen
Facebook
Scheuren in de omgeving Zwolle deel 25

JUBILEUM

Kauwe Klauwe Rulering *D



:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Jubileum%20logo%209.jpg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


Zwolle%20060.jpg



Onze voorgaande topic: Scheuren in de omgeving Zwolle (deel 24)


Wie zijn wij ?

Wij zijn een enthousiaste groep motorrijders, die allen in ons eigen vrije tijd gepassioneerd zijn van het motorrijden.
Door onze gezamenlijke passie komen wij hier samen, en delen we de verhalen rondom deze passie.
Kortom het MOTORRIJDEN en ALLES wat er ook maar mee te maken heeft. :] *O*
We spreken hier af, geheel vrijblijvend om met zijn allen gezellig te gaan rijden.
Onze rijstijl mag over het algemeen pittig genoemd worden, maar dit is makkelijk aan te passen aan de samenstelling van de groep.

Uiteraard is dom lullen en praten over onzin 1 van onze specialiteiten. Dat doen we dus erg graag als het weer wat minder is.

Iedereen is welkom, ook al woon je NET buiten Zwolle.
Neem gerust een vriend/kameraad/kennis mee tijdens 1 van onze ritten !!




Events voor de aankomende tijd :

Zaterdag 22 Januari 2011 Begin 11.00 uur
Kauwe Klauwe rit


www.kikasponsorrit.nl
5 juni 2011 Kikasponsorrit:

Bandiet600
Gsx-zwolle
Wizzard82
HJADR
Ybuddie
P-TÀ



!!! MF-038-A28 Hyve !!!

Klik op de bovenstaande titel om rechtstreeks naar onze hyves te gaan

Je kunt toetreden tot deze besloten Hyve als je een 'vaste' MF-038-A28'er bent.

D.w.z. dat je regelmatig op het MF-038-A28 topic te vinden bent, dat je bekend bent met/bij de groep.

Maar ook dat je meedoet aan (groeps)ritjes en meetings/uitjes e.d. :Y




Meeting place(s):


Over het algemeen als we wat afspreken zijn we te vinden bij 1 van de onderstaande locaties :


- IJsselhallen, Zwolle.
1267204721-970.jpg


- De bocht, Zwolle (kruising paxtonstraat/nipkowstraat)
1267205108-690.jpg


- Esso Vermeulen, Kampen (europa-allee)
esso-voorgevel.jpg





De piloten in alfabetische volgorde:


Aardbei
grotefoto644bojkqmedium.jpg



bandiet600
GroteFoto-WAGU7RVF.jpg



Bjornl
full



Blauwvinger
740729297_5_Gqqg.jpeg



Bok001
dscf1724.jpg



Daan7
full



DaneGsxr750
dsc00183y.jpg



DJCS
foto-1.jpg



Dubb-b
vfr7504.jpg



Duuske
full



Ectholian
904119124_5_21t-.jpeg



Edxr
1180457498.jpg



Faster
Foto-ONXTBUZV.jpg



-Fatih-
63439576.jpg



Fotocarmen
full



Fransli
ca34465d83834d0eded4d5eb58bc80e4



Geitman
Foto-TZRN3JG6.jpg



Gertie
GSX-R1000gereedmetorigineleuitla-4.jpg



Gertvd
full



gr@spol
342480015_5_0yo3.jpeg



gsx-zwolle
931656335_6_XN72.jpeg



Haywire
IMG_0264.jpg



Jeffreo
925243449_5_XL7l.jpeg



Jeroenio
full



Kajotan
meppelerbocht2105201010.jpg



KuiMart
full



Marten79
large



Maximus Decimus
full



Mikeklepke
1076646651_6__56A.jpeg



MIss2
1061788394_5_UR2y.jpeg



Mystick
full



Nickz
full



patrick teggelove srad
full



P-TÀ
1125921643_6_1ZeN.jpeg



Phi
MF-PHI.jpg



Piet Zahut
soepcopy.jpg



Pivo
full



Rambabbel
full



RookieR1
full



Rotjoch
732361052_5_-5_U.jpeg



Senny01
full



-Stanley-
full



Sticky Steve
full



Tazz
full



Ted
full



The_Panther
full



TimP
full



Trabuca
p_50c783c4dc9dc11afe87ce345cb6832082290ad8544a8da27_fd2_1.jpg



Wilderik
Foto-7EUXET3I.jpg



xbrman
full



Ybuddie
full



Yeti85
09aj5723024.jpg



zxchris
full



Piloten zonder foto:

Snelwagen
MesonyX
 
Laatst bewerkt:
ik begin het Jubileum maar direct met een minder leuke mededeling:

M-j&co heeft mij een mailtje gestuurd dat hij uit de "OP" gehaald wil worden en dat hij klaar is hier. hij voelt zich afgezeken door mede-038-MF-ers. en dat vind hij niet leuk.
 
ik begin het Jubileum maar direct met een minder leuke mededeling:

M-j&co heeft mij een mailtje gestuurd dat hij uit de "OP" gehaald wil worden en dat hij klaar is hier. hij voelt zich afgezeken door mede-038-MF-ers. en dat vind hij niet leuk.

Jammer......

Spreek je toch wel weer snel MJ!
 
Is het voor de TS niet een idee om eens wat mensen uit de OP te mikken met pensioen te sturen? Zie heel wat namen staan die ik in tijden niet heb gezien!
 
Laatst bewerkt:
Is het voor de TS niet een idee om eens wat mensen uit de OP te mikken met pensioen te sturen? Zie heel wat namen staan die ik in tijden niet heb gezien!


klopt, alleen ga ik niet iemand verwijderen als hij er zelf niet om vraagt.
en anders verwijder ik alles en dan geven jullie maar aan of je in de "OP" wilt, is dat misschien een idee :?
 
[me="Ted"]is er ook weer bij ...[/me]

[me="Ted"]wil alvast weer terug in de OP :+ [/me]

ik begin het Jubileum maar direct met een minder leuke mededeling:

M-j&co heeft mij een mailtje gestuurd dat hij uit de "OP" gehaald wil worden en dat hij klaar is hier. hij voelt zich afgezeken door mede-038-MF-ers. en dat vind hij niet leuk.

Kan ik me ergens (helaas) wel wat bij voorstellen, als ik zie hoe er soms op hem gereageerd werd. Wat dat betreft is internet een "bitch" waar je dingen typt die je in real life niet zou zeggen, je niet zo bedoeld wat je letterlijk typt en/of de ander verkeerd opvat / op kan vatten.

Mocht je nog meelezen MJ (&co), veel plezier op MF verder *O* en we :W
 
Laatst bewerkt:
klopt, alleen ga ik niet iemand verwijderen als hij er zelf niet om vraagt.
en anders verwijder ik alles en dan geven jullie maar aan of je in de "OP" wilt, is dat misschien een idee :?

Moet je niet doen, wordt een hele bak werk. Maar er zijn een aantal die ik al een aantal deeltjes niet meer heb gezien hier....
 
Inderdaad, laat ze er OVB nog 1 deeltje in staan en als ze dan geen bijdrage geleverd hebben gewoon eruit trappen :)
Anders krijg je inderdaad een hele waslijst met mensen die hier toch nooit (meer) zijn, dat schiet ook niet op!

MJ: Je leest vast nog wel is mee, opzich snap ik het wel hoor maar of het verstandig is.......
Veel plezier op MF dan maar verder!
 
MJ: Je leest vast nog wel is mee, opzich snap ik het wel hoor maar of het verstandig is.......
Veel plezier op MF dan maar verder!


Hoezo zou het onverstandig zijn van hem? Toch een keuze van hem om hier niet meer te komen posten? Zijn er zat in de OP die dat ook niet meer doen maar die geven het niet aan, MJ wel.............
 
Hoezo zou het onverstandig zijn van hem? Toch een keuze van hem om hier niet meer te komen posten? Zijn er zat in de OP die dat ook niet meer doen maar die geven het niet aan, MJ wel.............

Ik zeg ook niet dat het onverstandig is, ik twijfel alleen of het verstandig is :)

Zie de reactie van Ted, en de reacties in het vorige deel. Op een openbaar forum wordt nou eenmaal een boel geluld, en worden een boel dingen gezegd die in reallife niet gezegd zouden worden.
Wat bijv. opvallend was, is dat het vaak de zelfde mensen waren die flauwe reacties richting MJ maakten. Soms is het misschien beter om daar gewoon boven te staan, en je er geen reet van aan te trekken..... Persoonlijk zou ik dan niet zo gauw oprotten, maar die mensen negeren. Er zijn toch genoeg andere mensen met wie wél leuk te praten en te rijden is??? Dáár ben je hier uiteindelijk voor!

Ik denk dat je je plezier op zo'n forum niet te snel moet laten afnemen, zeker niet door een aantal van dezelfde zeikerds (die eventueel makkelijk te negeren zijn, want het is ook maar net waar je zelf op reageert natuurlijk)! ;)

Maarja, just my ....

:W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan