Scarver topic & Scarver forum! Deel 2

klopt en de kappen zijn ook nog super netjes geen krassen nergens !
vorige eigenaar is er zuinig op geweest.

de eerste scarver die ik ging bekijken zat behoorlijk onder de krassen en er zat helemaal niks in dat gat waar ik nu de koffer in heb zitten.
de koffer vindt ik persoonlijk een beetje hoog vandaar dat ik aan het kijken was voor een deksel

Als je hem wilt hebben moet je (geen druk of zo :+) wel snel besluiten.

Alleen jammer van die blauwe teksten op de zijkant. Die blauwe inserts zijn nog wel grappig. MAar smaken verschillen, gelukkig heb je gekozen voor de Scarver. Dat is het mooiste punt dat je kan maken.
 
Als je hem wilt hebben moet je (geen druk of zo :+) wel snel besluiten.

Alleen jammer van die blauwe teksten op de zijkant. Die blauwe inserts zijn nog wel grappig. MAar smaken verschillen, gelukkig heb je gekozen voor de Scarver. Dat is het mooiste punt dat je kan maken.

Haha nou als je hem kan verkopen gewoon doen hoor! Ben ik te laat dan heb ik pech .

De stickers mogen er van mij ook wel af , en de blauwe kapjes hat ik ook wel in het zilver willen hebben , de hele motor mat zwart maken vind ik ook wel mooi
 
Haha nou als je hem kan verkopen gewoon doen hoor! Ben ik te laat dan heb ik pech .

De stickers mogen er van mij ook wel af , en de blauwe kapjes hat ik ook wel in het zilver willen hebben , de hele motor mat zwart maken vind ik ook wel mooi
Koper is afgehaakt. Dus deksel is nog beschikbaar
 
Oke dan ... IEDEREEN die ik hier nog niet gesproken heb: WELKOM !!!
Ik moet misschien toch wat vaker langs komen hierzo ...
Even zeggen: JULLIE HEBBEN ALLEMAAL GOEIE SMAAK !!!
Blijft een ontzettend toffe motor zo'n Scarver, en jawel: beperkte oplage he ;-))
Immers maar kort gemaakt.

Ook leuk om te zien dat vele eigenaren en eigenaressen de motor personaliseren.
Goeie zet om je motor echt "eigen" te maken.
Voor nog meer inspiratie wil ik stiekem mijn ouwe Scarvertje (rust in vrede) wel een beetje showen
Have fun allemaal !!!
 
En er zou toch nog een toertochtje opgezet worden?
Dit jaar nog?
Genoeg interesse?
Waar vertrekken / eindigen?
Misschien alleen afspreken op een evenement (dus zonder toertje)?
En zou mijn Pegaso Tuscany ook wederom ook welkom zijn?

Enige interesse?
Iemand ... zal toch wel?
Ik weet even niet waar eenieder vandaan komt, maar opzich moet er toch wel iets van de grond kunnen komen?
Ik woon in de omgeving van Alkmaar, Postman in de omgeving Den Haag.
Vorige keer hadden we bij De Meern afgesproken omdat er ook leden uit oa ik meen Zwolle en Arnhem(?) kwamen.
Hoeft ook niet persé een ritje te worden gemaakt, ook niet pesé in diezelfde omgeving, gewoon een meeting en een kopje koffie kan natuurlijk ook leuk zijn.
Motorzaak is ook een idee, voor omgeving Utrecht zou je bv bij MotoZoom kunnen afspreken ... ik noem maar wat hoor.
 
Enige interesse?
Iemand ... zal toch wel?
Ik weet even niet waar eenieder vandaan komt, maar opzich moet er toch wel iets van de grond kunnen komen?
Ik woon in de omgeving van Alkmaar, Postman in de omgeving Den Haag.
Vorige keer hadden we bij De Meern afgesproken omdat er ook leden uit oa ik meen Zwolle en Arnhem(?) kwamen.
Hoeft ook niet persé een ritje te worden gemaakt, ook niet pesé in diezelfde omgeving, gewoon een meeting en een kopje koffie kan natuurlijk ook leuk zijn.
Motorzaak is ook een idee, voor omgeving Utrecht zou je bv bij MotoZoom kunnen afspreken ... ik noem maar wat hoor.

zin in en ritje (uiteraard met aprilia met hetzelfde motorblok) heb ik altijd. Probleem zit meer in de planning van een (vrije) dag :?
 
Vandaag eindelijk de tijd gevonden om de valbeugels te monteren. Thx texoot, zoals je ziet is het gelukt met jouw oude beugels.
 

Bijlagen

  • 205DE73C-E9A0-44A5-B421-60C0B676886E.jpeg
    205DE73C-E9A0-44A5-B421-60C0B676886E.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 21
  • B0330E89-B27F-448C-9D96-7D1C2353ED89.jpeg
    B0330E89-B27F-448C-9D96-7D1C2353ED89.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 19
  • 91B0CBC4-0C1C-4D0F-89A9-1D147FC4387B.jpeg
    91B0CBC4-0C1C-4D0F-89A9-1D147FC4387B.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 20
Nou PP. dat ziet er weer goed uit, kan je hem eens laten vallen, zit trouwens
ook een mooie kap op.
Die valbeugels zoek ik ook nog steeds, iemand nog te koop.
 
Vandaag eindelijk de tijd gevonden om de valbeugels te monteren. Thx texoot, zoals je ziet is het gelukt met jouw oude beugels.
Ziet er deftig uit:+Zou er niet mee vallen,moet je ze weer verven.
Ik zie iedereen met de originele koplamp rijden,de mijne was helemaal stuk gerammeld(dimlicht).Kon er niet bijkomen om te repareren.Is dit een veel voorkomend euvel?
 
Vandaag eindelijk de tijd gevonden om de valbeugels te monteren. Thx texoot, zoals je ziet is het gelukt met jouw oude beugels.
Niet om het één of ander, maar ben je stiekem mijn ouwe CS aan het klonen?
Oranje, dezelfde beugels, koffertje ...
Geeft niets hoor, ik kan goeie smaak wel waarderen haha!
 
Niet om het één of ander, maar ben je stiekem mijn ouwe CS aan het klonen?
Oranje, dezelfde beugels, koffertje ...
Geeft niets hoor, ik kan goeie smaak wel waarderen haha!

Haha Ralph, er was maar 1 Stampertje. Dat was de jouwe. Maar idd, goed voorbeeld doet volgen hé. Zij het dat ik (nog) niet zo'n metalen rekje achterop heb zitten voor mijn koffer (wat wel door mijn hoofd speelt ;))
 
Ziet er deftig uit:+Zou er niet mee vallen,moet je ze weer verven.
Ik zie iedereen met de originele koplamp rijden,de mijne was helemaal stuk gerammeld(dimlicht).Kon er niet bijkomen om te repareren.Is dit een veel voorkomend euvel?
Van wat ik ooit heb zitten lezen op de "blackbeltGang" is dat wel een dingetje ja :X
Pas mijn lampje zelf vervangen, maar merkte toen ook dat de "reflectorbehuizing" iets losser zat dan dat ik bij de vorige CS gewend was. Ga als het weer wat warmer wordt de koplamp wel even nader bekijken.
 
Framepje gemaakt voor de kentekenplaat en knippers op een andere plaats.Ik ga nog iets kleiners maken voor de kentekenverlichting.
Waar het rekje zat ga ik de bestaande steunen uithollen waardoor er een spanband doorheen kan om een roltas mee te nemen.
Nog genoeg te knutselen*D
IMG_0040.jpg
 
Framepje gemaakt voor de kentekenplaat en knippers op een andere plaats.Ik ga nog iets kleiners maken voor de kentekenverlichting.
Waar het rekje zat ga ik de bestaande steunen uithollen waardoor er een spanband doorheen kan om een roltas mee te nemen.
Nog genoeg te knutselen*DBekijk bijlage 1340310
hoe maak je nu je zadel los dan? (of ga je dat ook veranderen, want dat plaatje lijkt precies voor het slot van het zadel te zitten)

Overigens heb ik op Pinterest nog foto's gezien van een erg gave cafe-racer obv de CS.
 

Bijlagen

  • CS-caferacer-2.jpg
    CS-caferacer-2.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 15
  • CS-caferacer-1.jpg
    CS-caferacer-1.jpg
    122,6 KB · Weergaven: 15
Zadel maak ik los met een stangetje via de onderkant.

Die caferacer ben ik niet kapot van.Luchtfilter zit ook een beetje vreemd zo.Zal wel flinke herrie maken zo:+
 
Heb de spiegels veranderd zodat ze nu gelast zitten aan de stuurgewichten.
Van het originele achterrek heb ik een hompje overgelaten waar een spanband doorheen kan.
Hoop dat ik jullie niet verveel met mijn slachtpartij:+
IMG_0063.jpg
 
Ziet er netjes uit ,zo kan ie goed op de standaard en de spiegels, heb je nog goed achteruitzicht ?
 
@texoot , wat Bob zegt, ziet je nog goed naar achteren met dit soort spiegels? Je ziet ze ook nog wel eens aan de onderkant van het stuur hangen bij die "racers", lijkt me dat je dan helemaal niets meer ziet.
Je hebt ook flink wat geschuurd met die beugeltjes achter. Hahaha
 
Belangrijkste vind ik goed zicht😀Dat het er leuk uitziet is meegenomen.En minder trillingen, op die stokjes had ie daar wel wat last van.
 
Nou Dames en Heren even een paar foto's van mijn voorspatbord,
DSC00958.JPG
dsc00960-jpg.1342877

een verlengstukje gemaakt van een kunststof voorspatbord van een
crossbrommer dit stukje kon ik er net uitzagen, ging vooral om de buigingen
van het kunststof goed gelukt lijkt mij, hopelijk geen bagger meer.
 

Bijlagen

  • DSC00960.JPG
    DSC00960.JPG
    411,6 KB · Weergaven: 77
Nou Dames en Heren even een paar foto's van mijn voorspatbord,Bekijk bijlage 1342876
dsc00960-jpg.1342877

een verlengstukje gemaakt van een kunststof voorspatbord van een
crossbrommer dit stukje kon ik er net uitzagen, ging vooral om de buigingen
van het kunststof goed gelukt lijkt mij, hopelijk geen bagger meer.

netjes gedaan hoor. Zeker met dit weer type van nu is dit erg handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan